اگر تا به حال به استان هرمزگان سفر نکرده اید بلیط هواپیما جاسک مسیری کوتاه به یکی از شهر های بسیار زیبا و بندری کشور است که در این استان قرار دارد. اگر در متون تاریخی جستجو کنید اسم های دیگری نیز برای این منطقه خواهید یافت که هر کدام در دوره ای خاص استفاده می شده برای مثال مانند بنگلان یا جاشک که در زبان محلی استفاده می شده.

از آنجایی که عرض جغرافیایی این بندر چیزی در حدود بیست و پنج درجه است، دارای آب و هوایی گرم و روز های آفتابی در بیشتر ماه های سال است و میانگین بارش های سالانه نیز در این منطقه چیزی در حدود 300 میلیمتر در طول سال گزارش شده است.

جمعیتی که نیز در آخرین سرشماری ها از این شهر بندری میدانیم در حدود صد هزار نفر گزارش شده است که بیشتر آن ها به شغل ماهیگیری مشغول هستند.  پس بنا بر این تا به اینجا می دانیم که این شهر را باید برای سفر ر طول ماه های سرد سال یعنی اواسط پاییز تا اواخر زمستان که هوا در آن نسبتا معتدل تر است انتخاب کرد.

چرا که در فصل های گرم رطوبت دریا و گرمی هوا باعث خواهد شد تا آن طور که باید از سفرتان لذت نبرید.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما جاسک

اگر قدری به دنبال دیدنی های بسیار زیبا این شهر بندری در شبکه های مجازی باشید، قطعا ترغیب خواهید شد تا سفری را با رزرو آنلاین بلیط هواپیما جاسک به این شهر انجام دهید. فرودگاه این شهر در بخش شرقی و در نزدیکی ساحل شرقی آن قرار دارد و شکل خود این شهر بندری به گونه ای مثلثی است، که از دو جهت به دریا منتهی می شود و از یک جهت به خشکی که در ادامه شما را به یکی از دو شهر بحل و یا کهتویی می رساند.

رودخانه ای نیز از میان این شهر عبور میکند که در زبان محلی جگین نام دارد که یکی از زیبایی های بسیار دیدنی این منطقه است. در واقع در این شهر از هر سمتی که عبور کنید به آب خواهید رسید.

مناطق حفاظت شده ای که در این محدوده وجوود دارند از دیگر نقاط دیدنی ان هستند، اگر به دنبال دیدن جنگل های حرا از نزدیک هستید می توانید به بخش حفاظت شده گابریک سری بزنید. بر اساس گفته های تاریخی می گویند اولین بار ابن سینا گیاهانی را با خواص خاص دارویی در این محدوده پیدا کرده است که به افتخار او بنام اوسینا شناخته می شوند.

از دیگر شگفتی هایی که در این شهر و حوالی ان وجود دارد غاری به نام سادرمن است که گفته می شود نشانه هایی از زندگی انسان در ان پیدا شده. البته سبک این زندگی به صورت غارنشینی نبوده است چرا که تکه هایی از ظروف سفالی در اطراف آن کشف شده اند و ستون ها و طاقچه های زیادی نیز در آن وجود دارد که گفته، گفته می شود این ار برای انجام مراسم های مذهبی در دوران پیش از اسلام استفاده می شده.

قیمت بلیط هواپیما جاسک

این شهر بندری به دلیل اهمیت بسیار بالایی که از لحاظ جغرافیایی برای کشور دارد بسیار مورد توجه واقع شده است. به همین دلیل با حجم تردد هایی که به آن انجام می شود قیمت بلیط هواپیما جاسک در روز های مختلف قدری متفاوت است.

البته جای نگرانی نیست در سامانه می توانید در کسری از ثانیه به ارزانترین نرخ های موجود در بازار های فروش پرواز دسترسی داشته باشید. معمولا روند قیمت گذاری در هفته های مختلف متفاوت است اما اگر برنامه ریزی خاصی برای سفرتان داشته باشید می توانید بسیار ارزان به گشت و گذار در این منطقه بروید.

گفتنی است جدای از بحث گردشگری و جذب توریست این شهر بندری به دلایلی که در بالا به آن ها اشاره کردیم یکی از اهداف اصلی کشور برای ایجاد منطقه آزاد و فعالیت های اقتصادی و کشتیرانی گسترده است.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

در ای قسمت قصد داریم تا قدری به بحث بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان بپردازیم. حتما تا کنون به رده ههای مختلف پروازی برخورده اید. منظوره ما از این صحبت دسته های مختلف پروازی است که با نامه های اکونومی، بیزنس کلاس و فرست کلاس در سامانه های مختلف به فروش می رسند. هرکدام نرخ متفاوتی را دارند، اما در شرایطی ممکن است ایرلاین ها به دلیل این که از انجام پرواز با صندلی های خالی جلوگیری کنند بلیط هواپیما را بصورت لحظه آخری به فروش برسانند.