در یتیم خلیج فارس مناسب ترین لقب برای این جزیره می باشد چرا که با توجه به پتانسیل های بالایی که از لحاظ گردشگری دارد تنها بعد نفت خیز بودن آن  در میان آحاد ایرانی ها شناخته شده است از این رو به شما توصیه می کنیم تا با رزرو بلیط هواپیما اهواز جزیره خارک از این بهشت گمشده دیدن بفرمایید و با جاذبه های گردشگری بی نظیر این خطه و همچنین آثار تاریخی با ارزشمند آن آشنا بشوید.

اسکیلاکس فرمانده بزرگ نیروی دریایی هخامنشیان پس از فتح هند به دستور داریوش بزرگ مامور شد که ناوگانی در مصب رودخانه سند ایجاد کند تا بر کل دریاهای جنوبی سرزمین خود مسلط باشد از این رو بهترین مکان برای تحقق این امر، جزیره خارک انتخاب او بود. اهمیت این جزیره تنها مربوط به این برهه از تاریخ نیست چرا که در زمان اسکندر مقدونی هم این ماموریت بر دوش فرمانده ای به نام اندروستیس گذاشته شد که معتبرترین سند برای این موضوع معبد  آرتمیس است که توسط او در این جزیره بنا گشته است و  آثار آن همچنان وجود دارد.

اما حتما برایتان جای سوال است که نام درست این جزیره زیبا چیست؟ در خارك نخل و میوه و غله نیکو بود و غوص مروارید آنجا بهتر و بیشتر از جزایر دیگر است این بخشی از نوشته ابن بلخی در کتاب فارسنامه است که به صراحت از تلفظ صحیح آن یاد می کند. این جزیره بکر دارای آب و هوایی بهاری  با باد های خنک در طول زمستان و اواسط بهار می باشد اما این شرایط در سایر فصول سال کاملا متفاوت است و شرجی بودن این منطقه سوهان جسم و روح آدمی است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما اهواز جزیره خارک

شاید تصور این موضوع که روزی خواهد رسید که دیگر شما برای کوچک ترین کارهای خود نظیر خرید نان گرم پشت سیستم بنشینید و اقدام به خرید اینترنتی بکنید کمی آزار دهنده باشد و از دیدگاه برخی از روانشناسان موجب گرایش آدمی به فردیت شده و از اجتماع دور می ماند لیکن این گونه خرید در برخی از امور نظیر رزرو بلیط هواپیما اهواز جزیره خارک روی مثبت خود را دارد به گونه ای که دیگر شما نیاز به استفاده و تلف کردن زمان و انرژی خود ندارید. بنابراین باید مراقب بود که حریم ورود تکنولوژی به زندگی خود را کنترل کنیم تا از این شمشیر دولبه به درستی بهره مند شویم.

اگر بخواهیم تا شما را برای رزرو بلیط هواپیما جزیره خارک مجاب کنیم کافی است نامی از چند اثر تارخی این جزیره ببریم در صدر این جاذبه های بدون تردید کتیبه هخامنشیان وجود دارد. کتیبه ای که با ابعاد116*85 مهمترین سند برای نام خلیج فارس است که به زبان میخی بر روی آن حک شده است.

دومین اثر جاذبه قلعه هلندی ها است جایی که با قدمت 300ساله خود در دوران صفوی توسط هلندی ها(کینپ هاوزن) برای انجام مراودات تجاری پس از تعطیلی بندر عباس احداث گردیده است، شما در این اثر عظیم با طاق های بسیار مرتفع و دهنه بسیار زیاد  و نقوش برجسته ای در کنار پنجره های و وروی قلعه روبرو می شوید که با توجه به امکانات آن روزگار کار شگفت انگیزی است.

قیمت بلیط هواپیما اهواز جزیره خارک

اگر شما درصدد هستید تا بلیط هواپیما اهواز جزیره خارک را با قیمت مناسب تری خریداری بفرمایید ما به شما چند نکته را یادآوری می کنیم در مرحله اول باید به نوع ایرلاین عرضه کننده بلیت توجه بفرمایید چرا که بقول معروف هرچه پول بدهید همانقدر آش می خورید.

از سوی دیگر شما می توانید با مدیریت برنامه سفر خود بازه های کم متقاضی برای سفر را انتخاب نموده تا از هرگونه افزایش برهه ای نرخ ها محفوظ بمانید البته شما قادر خواهید بود تا با رزرو بلیط هواپیما جزیره خارک به اهواز در حین رزرو مسیر رفت از تخفیف های ویژه برخوردار و از هرگونه نوسان قیمتی در امان بمانید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

اگر شما تا حالا این تجربه را کرده اید که در صورتی که نتوانستید به یک آژانس مسافرتی برای رزرو بلیط اتوبوس مراجعه کنید و به طور کاملا شانسی به ترمینال یا میادین اطراف آن مراجعه کرده اید و با قیمت بسیار پایین تر از عرف سوار اتوبوس شده اید را دارید همین موضوع را هم می خواهیم برای پرواز و فرودگاه صادق کنیم اما نه به این شکل راه حل این امر مراجعه به سایت آنی تیکت 24 و رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری اهواز جزیره خارک است.

زمانی که شما بخواهید پس از پایان سفر خود و مادامی که با پرواز بلیط هواپیما اهواز از درون شیشه کوچک هواپیما یک عکس از این جزیره بگیرید یک چیز توجه شما را جلب خواهد کرد و آن هم دو بخش شدن جزیره  که یک قسمت آن را تاسیسات نفتی با ذخایر و لوله های انتقال اشغال کرده و در سمت دیگر هم خانه و ورزشگاه که حیاط و نشاط را در این جزیره نشان می دهد.

مروارید درخشان صادرات نفت ایران بدون ترید لایق ترین صفت برای این منطقه است، جایی که با توجه به عمق مناسب آب های اطراف این جزیره امکان، پهلوگیری نفتکش های قاره پیما را فراهم کرده است.