اگر به دنبال سفر در طی تعطیلات هستید، بلیط هواپیما جیرفت می تواند انتخاب مناسب برای دیدن یکی از بهترین قسمت های کشور باشد. استان کرمان با اینکه از بخش های کویری کشور به حساب می آید اما طبیعتی بسیار زیبا و شهر های تاریخی زیادی را در خود جای داده است.

این شهر در گذشته با اسامی دیگری چون سبزواران و یا نام های باستانی مانند کامادای خوانده می شده. در حال حاضر بر اساس آخرین اطلاعات سرشماری که مربوط به داده های نفوس و مسکن سال 1395 است، گفته می شود جمعیتی در حدود دویست هزار نفررا در خود جای داده است.

شهر با ارتفاعی در حدود 800 متر از سطح آب هی آزاد در جنوب استان کرمان قرار گرفته است و به همین جهت ارای آب و هوایی نسبتا گرم در طول سال است. حتیی اگر زمستان ها به آن سفر کیند، باز هم در معدود حالت هایی دمای هوا به محدوده منفی دمایی می رسد.

حال که بحث آب و هوا شهر به میان آمد، بد نیست بدانید دز گوی های محلی و باستانی نام این شهر را به منطقه و یا جلگه سبز ترجمه و تعبیر می کردند. با نگاهی به متون تاریخی نیز می توان دید که این منطه در سال های خیلی دور، نسبت به حال حاظر دارای مراتع سرسبز تر و حیات وحش بسیار غنی بوده است.

البته امروز نیز شاهد حضور گونه های متنوع جانوری در نواحی اطراف شهر هستیم.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما جیرفت

اگر عاشق تاریخ و باستان شناسی هستید، رزرو آنلاین بلیط هواپیما جیرفت می تواند کلید ورود شما به هشت باستان شناسان باشد. منطقه باستانی شهر قدیم، یک از قدیمی ترین نشانه های تمدن و تاریخ این سر زمین که آن را مربوط به سه الی چهار هزار سال قبل از میلاد و دوران پیش از تاریخ می دانند.

این اثر در نزدیکی منطه هلیل رود و دقیانوس قرار دارد. اکتشافات این مکان در سال ها قبل انجام شده و در سال هزار سی صد و ده در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده.

گفتنی است که بررسی های اولیه برای کاوش در این منطقه توسط تیمی متشکل از باستان شناسان، آمریکایی و اروپایی انجام شده است و بر اساس یافته های آن ها، نشانه هایی از تجارت و رفت و آمد ساکنان این شهر با منطقه دیگری که در نزدیکی زابل در استان سیستان و بلوچستان قرار دارد، و ملقب به شهر سوخته است، در دست می باشد. که این خود مهر تاید دیگری بر قدمت و پیشرفته بوده سکونت در این دیار است.

قیمت بلیط هواپیما جیرفت

کافی است تا چند لحظه زمان صرف کنید تا قیمت بلیط هواپیما جیرفت را بدانید. فرودگاه این شهر در اواخر سال های 1387 ساخته شده و اولین پرواز های آن به سمت پایتخت صورت گرفته است و از سال های گذشته برنامه هایی نیز برای گسترش مسیر های پروازی این منطقه در دست است.

وجود جاذبه های گردشگری متعدد در این منطقه باعث شده است تا گردشگران زیادی برای بازدید از تاریخ، تمدن و طبیعت زیبای آن هر سال به این قسمت از ایران سری بزنند.

از دیگر گزینه های گردشگری می توان به چشمه آب گرم در گج و مغو، قلعه سموران، غار شعیب، دریاچه سد جیرفت و تعداد دیگری از این دست اماکن اشاره کرد.

اما بیشترین اهمیتی که برای این محدوده قاعل هستند، به دلیل وجود آثار باستانی است که در ادامه مسیر هلیل رود قرار گرفته است و سندی است بر قدمت ان منطقه.

بلیط لحظه آخری و چارتر

در اصل، اگر دقیق به این مسئله نگاه کنیم، بلیط لحظه اخری و چارتر یکی هستند. در حقیقت این چارتر کننده است ه بخشی از صندلی ها و یا همه جایگاه ها را در یک پرواز اجاره می کند و در صورتی که احساس کند قادر به فروش به موقع و درست همه آن ها نیست با نرخی کمتر و در حقیقت ارزان تر اقدام به فروش بلیط هواپیما می کند می کند.