جیرفت یکی از شهرهای استان کرمان می باشد که به صنعت فرودگاهی مجهز می باشد و می توانید با خرید بلیط هواپیما ایرانشهر جیرفت به آن سفر کنید. این شهر در گذشته در کنار جوی آبی قرار داشته است و به علت وقوع سیلی مهیب از بین رفته است. این شهر در تابستان ها گرم و شرجی می باشد و در زمستان ها دارای آب و هوای نسبتا معتدل می باشد. با توجه به نوع ذائقه تان می توانید بلیط هواپیما جیرفت را تهیه کرده و به این شهر سفر کنید.

این شهر تقریبا دارای جاذبه های گردشگری می باشد که می توانید در طول مدت اقامتتان سرگرم شوید و از آن ها دیدن کنید. جاذبه های این شهر به مشهوری و وسعت جاذبه های کرمان نمی باشد البته همین تعداد کم دارای بار تاریخی زیادی می باشد و بسیار ارزشمند می باشند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ایرانشهر جیرفت

یکی از جاذبه های جیرفت که پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما ایرانشهر جیرفت می توانید از آن دیدن کنید، موزه ی باستان شناسی شهر می باشد. این موزه علی رغم اینکه بسیار کوچک می باشد مجموعه ای ارزشمند را در خو جای داده است. اشیا موجود در این موزه مربوط به هزاره ی سوم قبل از میلاد می باشد و شامل اشیا نفیس ساخته شده از سنگ صابون می باشد.

دیگر مکان تاریخی این شهر که قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما ایرانشهر می توانید از آن دیدن کنید، مقبره میرحیدر می باشد. این مقبره مربوط به دوران صفویه می باشد و از معماری زیبا و ارزشمندی برخوردار است. شهر دقیانوس یکی دیگر از جاذبه های جذاب این شهر است. این شهر زمانی که جز بزرگترین شهرهای ایران بوده است.

قیمت بلیط هواپیما ایرانشهر جیرفت

قدمت شهر دقیانوس مربوط به دوره ی سلجوقیان می باشد. اگر داستان مارکوپولو را خوانده باشید، نام این شهر را در سفرنامه آن دیده اید. این جهانگرد ایتالیایی با شکوه و عظمت از این شهر یاد می کند، که شما هم می توانید پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما ایرانشهر جیرفت از این شهر دیدن کنید.

تپه های کنار صندل آخرین جاذبه ی تاریخی این شهر است که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما جیرفت به ایرانشهر از آن دیدن کنید. برای اقامتتان در این شهر می توانید یکی از اقامتگاه های بومگردی، هتل ها، یا مهمانپذیرهای آن را انتخاب کنید. این شهر در مجموع دارای 4 هتل، 6 مسافرخانه و مهمانپذیر و دو اقامتگاه بوم گردی می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

غذاهای محلی این شهر بسیار مشابه با غذاهای سنتی کرمان می باشد. لپه پلو با زیره، مجور کدو، خورشت به آلو، کشک کدو و خورشت آلوچه از انواع غذاهایی است که می توانید پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری در این شهر امتحان کنید.

صنایع دستی این شهر سفالگری، حصیربافی، پلاس بافی، خورجين و گلیم، آينه‌دوزی و سفره‌بافی می باشد که می توانید به عنوان سوغات به عنوان یادگاری از سفرتان به جیرفت از بازار شهر تهیه کنید. البته اینها مشهورترین سوغات شهر نمی باشد، مشهورترین و معروفترین سوغات شهر قالی گل سرخ آن می باشد که به خارج از ایران صادر می شود.