خرم آباد یکی از استان های  پر بارش کشور ایران می باشد که باعث شده است دارای آب و هوای مدیترانه ای و مرطوب داشته باشد. این نوع آب و هوا باعث شده است که در این قسمت از کشور شاهد طبیعت بی نظیر و وجود آبشارهای مختلف باشیم. مساحت قابل توجهی از این استان پوشیده از جنگل می باشد. این جنگل ها نه تنها برای ایران بلکه برای جهان حاز اهمیت می باشد. که متاسفانه آتش سوزی های اخیر باعث از بین رفتن بخش زیادی از این جنگل های مهم شده است که واقعا بسیار ناراحت کننده می باشد. با رزرو بلیط هواپیما مشهد خرم آباد سفر خود را به بهشت ایران آغاز کنید.

همچنین رودخانه های این استان نیز بسیار دیدنی و اکثر سال پر آب می باشند که می توانید پس از خرید بلیط هواپیما خرم آباد از آن ها دیدن کنید و اوقات خوشی را در آنجا سپری کنید. بهتر است قبل از سفر به این استان هدفتان را از بازدید از این شهر مشخص کنید، زیرا اگر قصد طبیعت گردی دارید یا اگر قصد ماندن در شهر را دارید نیاز به برنامه ای متفاوت از هم دارید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد خرم آباد

اگر به قصد بازدید از طبیعت زیبای این شهر خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد خرم آباد را تهیه می کنید، بهتر است وسایل سفرتان را با دقت بیشتری جمع آوری کنید. کفش مناسب، لباس های لایه ای مناسب کوهنوردی و پیاده روی، دوربین عکاسی، پاور بانک، کیسه خواب، کلاه آفتاب گیر، فندک و کبریت و .. وسایلی خواهند بود که در طول سفر به دردتان خواهند خورد.

اکثریت مردم این استان از قوم غیور لر می باشند و به گویش لری صحبت می کنند. بهتر است قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما مشهد از پارکهای زیبای این شهر دیدن کنید. این استاندارای دو پارک جنگلی فوق العاده زیبا به نام های پارک جنگلی شوراب و پارک جنگلی مخمل کوه می باشد.

قیمت بلیط هواپیما مشهد خرم آباد

حالا که قصد تهیه و پرداخت قیمت بلیط هواپیما مشهد خرم آباد را دارید بهتر است جاذبه های گردشگری این شهر را بیشتر بشناسید، قطعا یکی از معروفترین جاذبه های این شهر قلعه فلک الافلاک می باشد. زمان ساخت این قلعه مربوط به دوره ی ساسانیان می باشد. می دانید یکی از اهداف ساخت هر قلعه  کاربرد نظامی و امنیتی داشته است. این قلعه علاوه بر این ها برای زندانی کردن زندانیان سیاسی نیز استفاده می شود و داستانهای مخوفی در باب آن تعریف می کنند.

اما حالا دیگر از آن فضای مخوف چیزی نخواهید دید، قلعه ای مستحکم با معماری زیبا که وجود موزه بر آرامش فضا افزوده است و دیگر فکرش را هم نمی کنید که روزگاری چه اتفاقات و جنایاتی در این قلعه به وقوع پیوسته است.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

متاسفانه در زلزله ای که در اردیبهشت امسال در این ناحیه رخ داد باعث وارد شدن خساراتی به این بنا گشته است. این زلزله بزرگی به اندازه ی 5.1 ریشتر داشته است که گویا قلعه دیگر امیدی برای ایستادگی نداشته است. البته مدیر میراث فرهنگی استان خسارت وارد شده را جزیی قلمداد کرده است و در حال تعمیر و مرمت این بنا می باشند.

امید است تا خرید بلیط چارتر و لحظه آخری و سفر به این شهر کار مرمت و بازسازی این بنا تمام شود و شما بتوانید به طور کامل قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما خرم آباد به مشهد از این قلعه ی دیدنی بازدید کنید.