آیا می دانستید که خرم آباد تا سال 1304 خورشیدی جز استان خوزستان بوده است و در آز آن سال به بعد طی تقسیمات کشوری به یک استان جدا تبدیل گشته است. این شهر دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد و میزان بارندگی در این استان بسیار زیاد می باشد. به همین دلیل دارای طبیعتی بسیار سرسبز و زیبا و دریاچه هایی پرآب و آبشارهای زیبا می باشد که می توانید پس از رزرو بلیط هواپیما تبریز خرم آباد از این جاذبه های طبیعی زیبا دیدن کنید.

خرم آباد خیلی شهر صنعتی نمی باشد و شاید تنها صنعت فعال و مهم این شهر را پتروشیمی آن دانست. قبل از انقلاب اسلامی این شهر دارای چندین کارخانه به نام های کارخانه یخچال سازی، شرکت پرس ایران، کارخانه صنایع چرم و پوست بوده است که پس از انقلاب به تریج و یا یکباره تعطیل شده است. با تورم و رکود موجود در کشور و با توجه به اینکه این استان یکی از سه استان اول کشور از لحاظ جمعیت می باشد نرخ بیکاری در این استان بسیار بالا می باشد و پیدا کردن کار دغدغه ی اصلی جوانان این استان را تشکیل داده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز خرم آباد

امید است دولت راهکاری برای تورم و بیکاری جوانان بیندیشد و زمینه ی کار را برای جوانان این استان فراهم کند. این شهر که پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز خرم آباد به آن سفر می کنید دارای امکانات مطلوبی می باشد. این شهر دارای ده بیمارستان می باشد که در صورت بروز مشکل پس از خرید بلیط هواپیما خرم آباد می توانید به آن مراجعه کنید. از این ده بیمارستان 7 بیمارستان آن در اختیار بخش خصوصی می باشد و تنها سه بیمارستان به نام های شهید رحیمی، شهدای عشایر و تامین اجتماعی دولتی می باشند. این بیمارستان ها دارای خدمات و امکانات نسبتا مطلوب و راضی کننده ای می باشند و از پزشکان متخصصی برخوردار می باشد.

قیمت بلیط هواپیما تبریز خرم آباد

این شهر دارای شش مرکز آموزش عالی می باشد که امکان تحصیل جوانان را در مقاطع بالاتر تحصیلی را فراهم نموده است. همچنین دیگر جوانان نیز می توانند با پرداخت قیمت بلیط هواپیما تبریز خرم آباد از امکانات این مراز آموزشی استفاده کنند. در این بین دانشگاه های دولتی، آزاد و پیام نور در بین مردم از محبوبیت بیشتری برخوردارند. مخصوصا دانشگاه پیام نور، با فراهم کردن کلاس های غیرحضوری و آموزش از راه دور امکان تحصیل را برای تمام افراد با هر گونه شرایط ویژه فراهم کرده است. این دانشگاه برای شاغلین دوستدار علم و تحصیل بسیار کارا بوده است و بدون هیچ محدودیتی می توانند به کسب علم مشغول شوند.

می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما خرم آباد به تبریز از مراکز آموزش عالی این استان دیدن کنید و از امکانات و موقعیت آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

این شهر دارای پارک ها و فضاهای سبز بسیار زیبایی می باشد که می توانید پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری در آن اوقات بسیار خوشی را سپری کنید. مخصوصا پارک کوهستان لرستان یا همان بام لرستان یکی از پارک های بسیار زیبای این شهر می باشد که حتما قبل از برگشت و تهیه بلیط هواپیما تبریز از آن دیدن کنید. این پارک ویویی بسیار زیبا به شهر می باشد و میتوانید تمام شهر را از از بالای این پارک ببینید. این پارک مخصوصا در شب دارای منظره ای فوق العاده ای می باشد.