اگر یک حق انتخاب برای سفر داشته باشید شک نکنید و هر چه سریعتر بلیط هواپیما تهران خرم آباد را رزرو نمایید.این شهر جزو زیباترین شهر های جهان بحساب می آید و گواه این مدعا اعلام خرم آباد به عنوان یک شهر نمونه گردشگری از سوی سازمان ملل متحد می باشد.

خایدالو (خرم آباد) مرکز استان لرستان واقع در غرب کشور است که در منطقه کوهستانی و در دشتی که توسط کوه های مخمل، سفید و مدبه محاصره شده است قرار دارد. خرم رود با عبور از دل شهر تصویر یک منطقه بین المللی را در ذهن ها ایجاد می کند.

این شهر به مرکزیت قلعه فلک الافلاک و توسعه محله های (درب دلاکان، پشت بازار) اطراف این قلعه شکل گرفته است که با توسعه  در دوره قاجاریه و کوچ مردمان به این خطه موجب افزیش جمعیت و توسعه محلات شده و خرم آباد امروزی را تشکیل داده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران خرم آباد

آیا می دانید تنها در کسری از دقیقه می توانید بلیط هواپیما تهران خرم آباد را رزرو بفرمایید؟ شاید پاسخ دادن به این سوال در 10 سال گذشته چیزی جز خنده تمسخرآمیز نبود. اما امروزه به لطف تکنولوژی بدون کوچکترین اتلاف زمان تنها با مراجعه با سایت آنی تیکت 24 می توانید بلیط خود را بصورت اینترنتی خرید و حتی برای جلوگیری از مشکلات بازگشت، بلیط هواپیما خرم آباد به تهران را هم رزرو نمایید.

این سایت توسط مجربترین متخصصین حوزه it طراحی شده و با پشتیبانی شبانه روزی برای تمامی مشتریان آسودگی خاطر را فراهم ساخته تا در صورت بروز هرگونه خطا آن را مرتفع نمایند.

قلعه فلک الافلاک همچون نگینی در این استان می درخشد. این قلعه در دوره ساسانیان با نام های “دژشاپورخواست” یا “دوازده برجی” هم شناخته می شد که ۵۳۰۰ متر مربع وسعت دارد و ۲۲٫۵ متر هم ارتفاع بلندترین برج آن است و از سنگ، خشت و آهک ساخته شده و امروزه دو برج در شمال غربی و جنوب شرقی این قلعه پابرجاست.

اما چیزی که بسیار عجیب است وجود چاهی به عمق 40 متری زمین که توسط ساکنین این قلعه و با برش صخره ها به سرچشمه آب گلستان راه یافته و  آب مورد نیاز اهالی را تامین می نموده است. از جمله آثار تاریخی زیبایی که در اطراف این قلعه وجود دارد می توان به غارهای دره گرم خرم‌آباد، سنگ نبشته، مناره آجری، آسیاب گبری، پل شاپوری و گرداب سنگی  اشاره داشت که نشانگر حضور بشریت در این خطه بوده است.

قیمت بلیط هواپیما تهران خرم آباد

با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه در زمان های مختلف، قیمت بلیط هواپیما تهران خرم آباد یا بطور کلی تمامی پرواز ها دستخوش تغییر می شود.

این موضوع شاید در مسیرهای پرتردد مانند بلیط هواپیما تهران آنقدر به چشم نیاید و شرکت ها برای جذب بیشتر مشتری به سود حداقلی راضی باشند اما در سایر خطوط پروازی این بحث متفاوت می باشد؛ دراین شرایط شما می توانید سری به سایت ما بزنید و متوجه تفاوت قیمت ها بشوید.

اگر انعطاف زمانی دارید و می توانید برنامه سفر خود را تغییر دهید شما دارای این یک نکته مثبت در خرید بلیت با حداقل قیمت هستید؛ چرا که در تعطیلات بهار یا اوایل و اواخر تابستان میزان تقاضا برای سفر به این بهشت طبیعت بسیار زیاد می شود که در نتیجه نرخ بلیت ها افزایش می یابد اما به هنگام پایان تعطیلات شرکت های چارتری برای پر کردن صندلی های خالی هواپیما نرخ ها را کاهش می دهند که بهترین زمان خرید می باشد.

اگر از آثار شگفت انگیز تاریخی و یا دریاچه های آرام و آبشار های خروشان و پر هیاهو بگذریم از دشت لاله های واژگون نمی توان گذشت که در ادبیات کهن فارسی نشان ناراحتی واشک ریختن می باشد. این دشت که در الیگودرز قرار دارد نزدیک 3000 متر مربع وسعت دارد و به عنوان بزرگترین دشت خاستگاه این گل ها شناخته می شود.

این خطه دارای آب وهوای مدیترانه ای معتدل و نیمه مرطوب است که میزان بارش ها در فصول زمستان بخصوص بهار بسیار قابل توجه می باشد و خلاف سایر نقاط کشور دارای منابع غنی آب شیرین زیرزمینی و چشمه می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

یک تفاوت اساسی بین رزرو بلیط چارتر و لحظه آخری وجود دارد. آن هم این است که بلیط های چارتی لزوما ارزان قیمت نسیتند و بسته به زمان و میزان تقاضا قیمت های آنها متفاوت است اما بلیط لحظه آخری هواپیما تهران به خرم آباد در تمامی زمان های بی شک جزو ارزانترین بلیط ها محسوب می شود.

برای رزرو ارزرانترین بلیط پرواز تنها شما کافی است با مراجعه به سایت ما و بررسی بلیت ها، منتظر پیشنهاد ویژه ما باشید.

 لرستان یه استان آبشار ها معروف است. از جمله مهمترین آبشارها می توان به آب سفید، بیشه، چکان، وارک، نوژیان، سرکانه، وارک و… اشاره کرد که از این جمع آبشار آب سفید به عروس آبشارها معروف است و بیش از 70 متر ارتفاع دارد.

دریاچه کیو که در قلب شهر خرم آباد قرار دارد، دریاچه گهر که در میان رشته کوه اشترانکوه واقع است و دریاچه شط تمی  که در الیگودرز قرار دارد از جمله جاذبه هایی هستند که موجب پر طرفدار بودن بلیط هواپیما خرم آباد در فصول مسافرتی می شود.