پرواز ها و بلیط داخلی هواپیما، نوعی از پرواز در ناوگان هواپیمایی کشوری هستند که در کلاس های مختلف تجاری ، مسافربری و باربری انجام می شوند. در واقع تمام مراحل تیک-آف و فرود هواپیما در داخل همان کشور انجام می شوند. در بین فرودگاه های کشور تعدادی از آن ها با لفظ فرود گاه بین المللی شناخته می شوند که علاوه بر پرواز های داخلی هواپیما شامل پرواز های خارجی نیز می شوند و لی آن دسته که فقط محدود به شهر های درون کشور اند با عنوان فرودگاه داخلی مطرح می شوند.

به طور کلی بلیط هواپیما داخلی عموما ارزان قیمت تر از بلیط هواپیما خارجی هستند و مدت زمان انجام پرواز نیز کمتر است. البته شاید به این موضوع بر بخورید که قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان تر از نوع داخلی آن باشد. این بخاطر این مسئله است که ممکن است فاصله دو شهر در دو کشور متفاوت کوتاه تر از مسیر هواپیما داخلی باشد. دانستن این نکته نیز شاید برای شما جالب باشد که کشوری مانند سنگاپور هیچ بلیط هواپیما داخلی صادر نمی کند.

خرید بلیط هواپیما داخلی

اگر شما برای انجام سفر خود قصد خرید بلیط هواپیما داخلی را به مقصد یکی از شهر های دیدنی یازیارتی کشور عزیزمان ایران دارید، وقت آن است که در یابید دیگر لازم نیست برای انجام خرید خود حتما به دفاتر هواپیمایی مراجعه کنید و تنها کافی است وقت کوتاهی صرف کنید تا ا استفاده از سایت ما به بزرگترین پایگاه داده اطلاعات پروازی کشور دسترسی داشته باشید. پرواز ها و لیست شرکت هایی که در اختیار شما قرار می گیرند همگی دارای مجوز معتبر از سازمان هواپیمایی کشوری برای انجام پرواز ها و خدمات رسانی های خود هستند.

خرید اینترنتی آنلاین بلیط هواپیما داخلی

برای خرید اینترنتی آنلاین بلیط هواپیما داخلی همچنین رزرو ، رزرواسیون بلیط هواپیما از طریق سامانه ما به پرتال تهیه تیکت مراجعه کرده و با پر کردن مشخصات شناسایی و اطلاعات شخصی خود در اسرع وقت تیکت خود را به شهر مورد نظرتان تهیه کنید. همچنین در مرحله قبل از ثبت سفارشتان در سایت قادر خواهید بود تا انتخابات را از میان گزینه هایی که توسط سایت به شما داده می شود انجام دهید. این سامانه قادر است تا انواع بلیط های رفت و برگشتی ، چارتر ، بلیط لحظه آخری و بلیط سیستمی ارزان هواپیما را در اختیار شما قرار می دهد.

خرید انلاین بلیط هواپیما داخلی

قیمت بلیط هواپیما داخلی

با توجه به نوسانات اقتصادی و موج گرانی اخیر در کشور، شاهد تاثیر گذاری مستقیم آن بر صنعت هوایی کشور هستیم در واقع امروزه عده زیادی از مردم فکر می کنند که قیمت بلیط هواپیمای داخلی به شدت گران شده و دیگر قادر نخواهند بود که از طریق هواپیما و خطوط هوایی سفر کنند. این مسئله تا حدودی درست است چرا که ایرلاین ها در درجه اول تعیین کنند نرخ بلیط هواپیما هستند اما مواردی نظیر شریط اقتصادی و کلاس پرواز نیز تاثیر گذار خواهد. اما تمام سعی ما بر این است که بلیط ارزان هواپیما را در اختیار شما قرار دهیم.

انواع بلیط هواپیما داخلی

در دست داشتن بلیط هواپیما برای یک مسافر در واقع یک سند است، به منزله اجازه وی برای ورود به پرواز و استفاده از مکانات هواپیما و تشریفات پرواز و فرود. در انواع بلیط هواپیما داخلی موارد مختلفی درج شده است نظیر اسم و مشخصات شناسایی مسافر، تاریخ انجام پرواز، فرودگاه مبدا و مقصد و همچنن اطلاعاتی نظیر شماره صنذلی و بار کد های مخصوص.

در کل چون موارد مختلفی از بیلط هواپیما داخلی وجود دارد شما می توانید به راحتی بین مواردی نظیر اکونومی یا فرست کلاس تیکت خود را انتخاب کنید. و این خرید شماست که در وحله اول برروی قیمت بلیط هواپیما که خریداری می کنید تاثیر می گذارد و این مسئله مستقیما بر روی میزان راحتی و آسایش شما در طول پرواز و بهره مندی شما از امکانات پرواز تاثیر می گذارد.

بلیط هواپیما داخلی می تواند بصورت یک طرفه و بدون بازگشت باشد و یا بصورت رفت و برگشت. حتی اگر در طول سفر کودک به همراه دارید می توانید نوعی بلیط خریداری کنید که امکانات مخصوص کودکان را در طول سفر در اختیار شما قرار داهد.

در کل بلیط  اکونومی هواپیما ارزان ترین در یک پرواز تجاری هستند و صندلی های آن امکانات ابتدایی را برای شما فراهم می کنند. در واقع برخی از هواپیما های ارزان قیمت نیز اصلا دارای قسمت فرست کلاس یا بیزنس کلاس نیستند بنا بر این تنها بلیط موجود آن ها نوع اکونومی خواهد بود. در مواردی حتی این مسئله موجب خستگی مسافران در طول سفر شده چرا که فضای داخل کابین و بین صندلی ها برای مسافران بسیارمحدود است در این نوع پرواز های اکونومی.

بلیط لحظه آخری و چارتر

بلیط هواپیما لحظه آخری و بلیط چارتر هواپیما در واقع از انواع ارزان تیکت ها هستند اما تفاوتی میان آن ها وجود دارد. در حالت کلی معمولا شخص یا شرکت هواپیمایی اقدام به اجاره یک پرواز می کند در این صورت وی مسعول فروش صندلی های پرواز، تعیین زمان نشست و برخواست و همچنین مقصد پرواز خواهد بود و در صورتی که این جایگاه ها بطور کلی پر نشود بلیط هواپیما داخلی را بصورت دقیقه نودی و یا لحظه آخری به فروش می رسانند در این صورت جلوی ضرر را خواهند گرفت.

بلیط سیستمی ارزان

ما در این سامانه قصد داریم تا بلیط سیستمی ارزان را برای پرواز های داخلی در اخیار شما قرار دهیم. همان طور که می دانید بر عکس سفر های چارتری برنامه پروازی ئ زمان نشست و بر خواست این خطوط هوایی از قبل مشخص استبه عنوان نمونه قادر خواهید بود از چند مدت قبل تر مثلا دو یا سه ماه، بلیط هواپیما تهران شیراز را خریداری کنید. و اگر بری انجام سفر خود در حال برنامه ریزی بلند مدت هستید می توانید بر روی خرید این نوع از تیکت ها حساب باز کنید.

اطلاعات بلیط هواپیما داخلی

کشور ایران به دلیل گستردگی و پهناوری دارای شبک عظیمی از پرواز های داخلی است. بیشتر از 18 ایرلاین در داخل ایران مشغول به خدمات رسانی به مسافرین هستند و همه روزه پرواز های زیادی را بین شهر های کشور به انجام می رسانند. و در بعضی خطوط به دلیل حجم بالای مسافر و گردشگر بعضا مجبور به رزرو بلیط خواهید بود. از این رو کافی است تا با بکارگیری این سامانه از تمامی اطلاعات بلیط هواپما داخلی بصورت 24 ساعته و همه روزه در تمام ایام سال با خبر شوید.

چرا که در شرایط کنونی داشتن آگاهی کافی از لیست پرواز ها و رنج نرخ آن ها به شما کمک خواهد کرد تا سفری ارزان و دلپذیر را به سر انجام برسانید. برای این کار ما نیز تمام همت خود را بکار می بندیم تا بهترین خدمات آنلاین را به شما ارائه کنیم. ر این سامانه قادر خواهید بود تا با قیاس داده های مربوط به ایرلاین ها مختلف در سراسر کشور به بهترین پرواز ها در بهترین فرودگاه های کشور دسترسی داشته باشید.

لیست شرکت های ارائه دهنده بلیط هواپیما داخلی

لیست شرکت های اراده دهنده بلیط هواپیما داخلی در خطوط هوایی مختلف در سراسر ایران به شرح زیر است:

سپاهان ، آریا ، سفیران ، ارم ، وارش ، ساها ، کارون ، اترک ، تفتان ، اترک ، کاسپین ، ایران ایر تور ، تابان ، معراج ، قشم ، کیش ایر ، ماهان ، ایران ایر ، آتا ، زاگرس ، آسمان ، پیام و فارس ایر قشم.