کشور امارات متحده عربی از اجتماع هفت شیخ‌نشین کوچک به نام‌های ابوظبی، دبی، شارجه، عجمان، فجیره، راس‌الخیمه و ام‌القوین بنا شده است که برخلاف تصورات برخی دبی به واسطه شهرت زیاد آن پایتخت این کشور نیست بلکه شارجه مرکز سیاسی این کشور بشمار می رود؛ هر ساعت دهها پرواز از اقصی نقاط جهان بخصوص ایرانی ها از طریق رزرو بلیط هواپیما تهران دبی وارد این کشور می شوند.

در دل سواحل گرم خلیج فارس و بیابان های عربی زیبا شهری بنام دبی ظهور پیدا کرده است. این شهر بزرگترین عمارت در کشور امارات بشمار می رود. این خطه نزدیک به 2 قرن چیزی جز یک بندر تجاری کم نام و نشان در کنار رودخانه دبی نبود. اما در کمتر از یک نسل تبدیل به شهری شد که تنها در تصورات نویسندگان داستان های تخیلی وجود داشت مکانی که در یک محیط فوق العاده قرار دارد و تمامی مفاهیم مهندسی شهری را جابجا کرده است.

در مدینه جمیرا از شب های عربی می توانید لذت ببرید و با فرهنگ کم نظیر مردمان آن آشنا بشوید. یک مهمان سرای پنج ستاره در یک شهرک عربی سنتی که الهام گرفته از ونیز ایتالیا می باشد. در جوار این شهرک یک سازه بسیار زیبا به چشم می خورد. برج العرب؛ در کنار برج العرب می توانید یک دریانوردی و آفتاب گیری کم نظیر را تجربه بفرمایید. این هتل 7 ستاره با معماری خاص خود که برگرفته از بادبان های کشتی می باشد ۳۲۱ متر ارتفاع دارد و کوچک‌ترین و بزرگترین اطاق هتل ۱۶۹ و ۷۸۰ متر مربع مساحت دارد اما نکته بسیار جذاب آن آکواریوم بودن هفت طبقه از این هتل در زیر دریا می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران دبی

امروزه با توجه به حجم بالای مراودات تجاری و گردشگری مابین دو کشور میزان استقبال از بلیط هواپیما تهران دبی بشدت افزایش یافته است به گونه ای که در طول سال، خرید اینترنتی این مسیر در صدر پربازدیدترین و محبوبترین مسیرهای پروازی قرار دارد.

زمانی که خیالتان از رزرو بلیط هواپیما دبی به تهران  آسوده شد می توانید پس از خروج از این مرکز تجاری با مشاهده بزرگترین برج جهان به نام برج خلیفه از معماری زیبای این سازه لذت ببرید. این برج بیش از 800 متر ارتفاع دارد که ارتفاع آن بیش از 3 برابر ایفل و  اندازه آن 2 برابر امپایر استیت است که نوکش از فاصله 96 کیلومتری قابل رویت است شما در طبقه 124 این برج می توانید دبی را زیر پای خود ببینید. این برج در شب بسیار زیباست بخصوص در کنار فواره های موزیکال و منحصر بفردش.

قیمت بلیط هواپیما تهران دبی

در مورد قیمت بلیط هواپیما تهران دبی با توجه به افزایش نرخ ارز هیچ توضیحی جز افسار پاره کردن نرخ ها چیزی نمی توان گفت بگونه ای که در زمان نوشتن این مقاله بهاء آن چیزی بین 4 تا 8 میلیون تومان می باشد که جای تعجب دارد و متاسفانه بر روند گردشگری تور های بین المللی تاثیر خواهد گذاشت. البته مسئله های که نباید از آن غافل شویم کلاس های پروازی این مسیر بخصوص در ایرلاین امارات می باشد که امکانات درخوری را به مسافران عرضه می دارد.

بدون تردید جذاب ترین و یکی از درجه یک ترین مرکز فروش در جهان شهر دبی می باشد. شما در این شهر قادر هستید تا از میان هزاران مراکز فروش یکی را انتخاب کنید و با اصالت ترین کالا را خریداری بفرمایید. بسیاری از مسافران ایرانی هدف از رزرو بلیط هواپیما دبی را رفتن به یکی از بهترین این مراکز، دبی مال معرفی می کند؛ این مرکز فروش بیش از هزار و دویست پاساژ دارد اما آن چیزی که این مرکز فروش را متمایز کرده است ساخت آکواریوم  دبی و باغ وحش زیر آب می باشد جایی که بیش از 3000 هزار گونه دریایی از جمله کوسه های عظیم الجسه از کنار شما در حال عبور می باشند.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

اگر چه رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری تهران به دبی بسیار دلنشین می باشد اما با توجه به حجم بالای مسافران و افزایش سرسام آور هزینه های جانبی در پرواز های بین المللی شرکت های چارتری بیشتر تمایل به فروش این گونه بلیط ها بالاتر از نرخ پرواز های سیستمی دارند لذا بلیت های دقیقه نودی تنها در صورت خوش شانسی شما عرضه گردد.

مسجد جمیرا (در مرکز این شهر  واقع است  که در آن گردشگر به داخل آن دعوت می شوند  تا ضمن مشاهده فرهنگ و معماری اسلامی بتوانند در جلسات عقیدتی هم شرکت داشته باشند و سوالات خود را بپرسند)، پارک آبی وادی واید(یکی از بزرگترین مراکز تفریحی این خطه می باشد که بیش از 30 سرسره با طراحی بسیار منحصر بفرد دارد)، خلیج دلفین آتلانتیس، آکواریوم حفره های گمشده، سالن مخصوص اسکی روی برف( که داخل آن پنگوئن های بسیار زیبایی اقامت دارند)، شن های روان اطراف شهر( مختص شتر سواری و سافاری) از دیگر جاذبه ای منحصر به فرد این عمارت می باشد که کار را برای رزرو بلیط هواپیما تهران دشوار نموده است.