کشوز عزیزمان ایران نقاط و جاذبه های گردشگری بیشماری را در خود جای داده است. اگر مشتاق باشید، با بلیط هواپیما دزفول می توانید همه این ها را یک جا تجربه کنید. سفری آمیخته از زیبایی های باستانی و گشت و گذار در طبیعت.

از لحاظ نقشه های جغرافیایی وموقعیت یابی، این شهر در شمال غربی استان خوزستان و در نزدیکی مرز با کشور عراق وافع شده است. خود این شهر ازشما به دو منطقه چمکلک و اندیمشک منتهی می شود. و از شهر های مهم جنوبی آن شهر امام و شوش را می توان نام برد.

وسعت این شهر در حدود 5000 کیلومتر مربع بر آورد شده است و جمعیتی که در ان اکت هستند را  300,000 نفر تخمین می زنند. به دلیل قرار گیری در نیمه جنوبی و غربی کشور در طول سال دارای آب و هوای گرم و مرطوب است و می توان گفت در ختان این منطقه در تمام مدت سال سرسبز هستند. البته درختی که بیشتر با این آب و هوا سازگاری دارد درخت خرماست.

گفتنی های زیادی در بار این شهر، تاریخ آن و طبیعت زیبای آن وجود دارد که آن را به ادامه بحث موکول می کنیم.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما دزفول

با توجه به امکانات فرودگاهی که در برای این شهر در نظر گرفته شده رزرو آنلاین بلیط هواپیما دزفول را می توانید در هر ساعتی از شبانه روز برای تاریخ های متنوعی که از مبدا این فرودگاه پرواز وجود دارد و یا در مسیر هی دیگری که به مقصد این شهر وجود دارد رزرو نمایید.

این فرودگاه در نزدیکی مسیری که به شهر اندیمشک ختم می شود قرار دارد و ساخت آن در زمان قبل از انقلاب اسلامی توصت مهندسین خارجی انجام گرفته است.

البته هر چند هدف از احداث این فرودگاه بیشتر استفاده های نظامی بوده اما بعد ها برای پرواز های مسافرتی و ترانزیت کالا ها نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

قیمت بلیط هواپیما دزفول

معمولا قیمت بلیط هواپیما درفول در تاریخ هایی که سفر ها زیاد می شوند مثل ایام نوروز روند افزایشی دارد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر به دنبال رزرو پرواز هستید و برای گردشگری به این شهر می روید ماه های سر سال مانند، پاییز و زمستان را برای رفتن انتخاب کنید.

چرا که با شروع شدن فصول گرم، روند افزایش دما در این مناطق آغاز می شود و شاید اگر به این شرایط عادت نداشته باشید قدری گشت و گذار برایتان دشوار شود.

از دیدنی هایی مختلفی که می توانید به آن سر بزنید، یکی خود روز دز است، مسیر این رود از درون شهر به طول چند ده کیلومتر عبور می کند و مکان های متعددی نیز برای گشت زنی در ساحل این رودخانه در نظر گرفته شده است. گفتنی است که چشمه این رود از کوه های زاگرس آغاز شده و در نهایت مسیر این رود به کارون منتهی می شود. بلیط هواپیما دزفول می تواند تا فرصتی برای شما باشد تا از این مناظر زیبا و سایر آثار ماندگاری که در این شهر است بازدید کنید.

بلیط لحظه آخری و چارتر

از آن جایی که پرواز های کمی برای رفت به ان شهر در طول هفته وجود دارد، برا رزرو بلیط لحظه آخری و چارتر دقت لازم و کافی را بخرج دهید. به این دلیل که بیشتر مسافران به دنبال رزرو ارزانترین پرواز ها هستند. در شرایطی ممکن است همین تفکر باعث شود شما نتیجه ای عکس بگیرید و بلیط هواپیما را با قیمتی که می خواهید بدست نیاورید.

ما در تلاش هستیم تا آخرین تغییرات نرخ پرواز دزفول را برای شما گزارش کنیم اما باز هم این برنامه سفری شما است که در رزرو پروازی ارزان تعیین کننده است.