اگر در نظر دارید به شهر های جنوبی کشور سفر کنید، انتخاب بلیط هواپیما تهران دزفول یکی از بهترین شهر های است که می توانید با آن سفر کنید.

این شهر  از لحظا جغرافیایی در شمال استان خوزستان قرار دارد، دارای آب و هوایی گرم و نسبتا مرطوب است که البته در فصل های تابستان بشدت گرم و البته در پاییز و زمستان دارای هوایی معتدل و بهاری است، در مسیر رود خانه هایی متعدی نیز قرار دارد که مهم ترین آن ها به رود دز معروف است که از میان این شهر نیز عبور می کند و البته دارای لهجه و گویش هستند که به دزفولی معروف است.

البته که جای جای استان خوزستان دیدنی های زیادی به همره دارد ولی ای شهر خود به تنهایی گنجینه ای عظیم است. اگر بخواهیم از دیدنی های این شهر شورع کنیم می توان گفت دم زدن در کناره ها و ساحل رودخانه دز برای شما بسیار دلپذیر خواهد بود.

بعد می تواند به سمت مسجد جامع این شهر بروید که یکی از سازه هایی است که بر اساس مستندات قدمت زیادی دارد، ساختار معماری آن بسیار زیبا است و بنای آن را به دورانی در حدود 800 تا 900 سال قبل منصوب می دانند.

از دیگر نقاطی که برای گذران زمان و به دور از هیجان سر کنید پارک جنگلی است که در سمت شمالی شهر قرار دارد.

خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران دزفول

معمولا در فصل های سرد سال مثل پاییز و زمستان خرید بلیط هواپیما تهران دزفول افزایش می یابد. به این دلیل که بیشتر مسافران و یا گردشگران به گرمای طاقت فرسای جنوب عادت ندارند و ترجیا می دهند در فصل های سرد که هوا در نمیه جنوبی کشور معتدل است به آنجا سفر کنند.

البته این تصمیمی بسیار معقول بنظر می رسد چرا که بهترین زمان برای گشت و گذار در این شهر و نواحی اطراف آن برای افراد غیر بومی فصول پاییز و زمستان است. رزرو پرواز نیز کار شما را برای طی کردن مسافت هفت الی هشت ساعته رانندگی (حدودا 700 کلومتری) بین پایتخت و این شهر بسیار آسان می کند.

طولی نخواهد کشید که در عرض کمتر از یک ساعت به این شهر برسید. اکنون زمان این است که از نقاط دیدنی آن بازدید کنید. مناطق باستانی زیادی در اطراف این شهر وجود دارد، برای مثال اگر نام چغامیش را شنیده باشید، قطعا می دانید که قدمت این شهر به زمانی از می گردد که هنوز خط ونوشتاری در جهان ابداع نشده بود.

زیگورات چغازنبیل یکی دیگر از نیایشگاه های باستانی است که در حوالی شوش است و بخش های زیادی از آن هنوز بر جایی مانده و عظمت این بنا قطعا شما را محو تماشا خواهد کرد.

قیمت بلیط هواپیما ار تهران به دزفول

بر اساس دسته بندی هایی که در سامانه ما صورت گرفته است شما می توانید فیمت بلیط هواپیما از تهران به دزفول را در روز های مختلف ببینید. بر اساس جداولی که در اختیار شما قرار می گیرد، نرخ پرواز ها از بالا به پایین بیشتر می شوند.

بر اساس برنامه پروازی، فصل، ماه، هفته و روزی که سفر می کنید، نرخ پرواز ها متغییر است. در صورتی که تمایل به رزرو برای تاریخی خاصی را داشتید، با کلیک بر روی تاریخ مورد نظر، وارد منو ثبت مشخصاتتان خواهید شد و پس از تکمیل و تایید نهایی برای پرداخت آنلاین وارد سیستم پرداخت انلاین می شود.

اگر از سفر خود مطمئن باشید تمامی این فرایند در کمتر از چند دقیقه قابل انجام است. اگر بخواهید در زمان رزرو می توانید بلیط هواپیما دزفول به تهران را نیز با انتخاب پرواز رفت و برگشتی برای تاریخی با فاصله زمانی هر چند روز که بخواهید خریداری نمایید.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

برای این که سفری بهتر داشته باشید و هزینه اصلی سفرتان را نه برای طی کردن مسیر بلیط هواپیما دزفول و بلیط هواپیما تهران، بلکه جهت استفاده و بازدید از زیبایی های این شهر صرف کنید، بهتر است به دنبال بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان باشید.

البته این را مد نظر داشته باشید پرواز های لحظه آخری همه روزه در بین لیست های فروش وجود ندارند. به همین جهت از نوع سیستمی و چارتری برای سفر های گردشگری بیشتر استفاده می شود.