کشور هند دومین کشور پرجمعیت جهان و یکی از با اصالت ترین تمدن های آسیا که در عرصه های گوناگون از جمله علمی ، هنر، ورزش، اقتصاد جزو پیشروترین کشورها قلمداد می گردد. کشور هندوستان که به واسطه صنعت سینما خود توانسته بخوبی فرهنگ خود را به جهانیان معرفی کند مسئله ای که بسیاری از ایرانی ها را مجاب کرده است تا با رزرو بلیط هواپیما تهران دهلی خود را به پایتخت این کشور برسانند و از نزدیک با فرهنگ مردمان این کشور آشنا شوند.

اما یکی از بزرگترین سوالاتی که در اذهان ایجاد می شود تفاوت دهلی و دهلی نو می باشد و مسئله ای که کدام یک پایتخت این کشور می باشند یا اصلا تفاوتی با هم دارند؟

باید خدمت شما عرض کنیم که دهلی نو در سال 1911 توسط سر ادوین لوتینس و سر هربرت بیکر دو تن از بزرگترین معماران انگلیسی، در زمان استعمار هندوستان طرح ریزی شد و در سال 1931 بطور رسمی افتتاح گردید و امروزه محل استقرار مراکز حکومتی این کشور و مراکز و شرکت های بزرگ تجاری و فرهنگی می باشد اما نیو دهلی در واقع بخشی از کلان شهر دهلی با جمعیتی 25 میلیونی می باشد که قدمتی به پهنای پنج هزار سال را در تاریخ خود می بیند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران دهلی

از جمله ویژگی های جذاب سایت آنی تیکت24 پشتیبانی شبانه روزی از خریداران بلیط هواپیما تهران دهلی می باشد. این موضوع اگر چه در بسیاری از سایت ها به عنوان یک شعار مطرح می شود اما این موضوع در سایت ما به عنوان یکی از سیاست های اصلی شرکت محسوب می شود.

شاعر بزرگ و پرآوازه ایران حکیم ابوالقاسم فردوسی در شاهکار خود بیش از 90 بار از هند و هندوستان و سند و درگیری ها رخ داده در آن یاد می کند از سوی دیگر وجود بیش از۱۸۵۰ کلمه فارسی در زبان هندی که در ادامه به برخی از آنان اشاره می کنیم خود گواه فرهنگ عمیق میان مردمان دو کشور می باشد مسئله ای که با توجه به سیاست حکام امروزه دو کشور رو به فراموشی سپرده شده است و بهره گیری کافی از این مسائل نشده است: آرمان، آزادی، انگور، بازار، باهو، زیره، پیغمبر، شمشیر، شیشه، شروع، حمله، کارخانه، نادان – بلیط هواپیما دهلی به تهران

قیمت بلیط هواپیما تهران دهلی

قیمت گذاری بلیط های سیستمی کاملا بر اساس دستورالعمل ها و بطور همگانی می باشد و تمامی سایت ها باید به این نرخ بلیط هواپیما تهران دهلی را بفروش بگذارند اما در مورد بلیط های چارتری  و همچنین پرواز های فرست کلاس و بیزینس کلاس اوضاع اندکی متفاوت می باشد و شما در برخی از آنها امکان رزرو بلیط هواپیما تهران به منظور بازگشت را همزمان با مسیر رفت را نخواهید داشت.

شاید شده باشد که در فضای مجازی آهنگی از جنوب شرق ایران یعنی چابهار شنیده باشید یا یکی از نزدیکانتان از این خطه باشند و متوجه شباهت گفتاری نزدیک آنان با مردمان هند شده باشید که دلیل کاملا روشن دارد و آن هم فرهنگ عمیق و ریشه دار میان دو کشور می باشد که فراتر از مرزها می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

کشور هند سرشار از جاذبه ای جذاب و شگفت انگیز می باشد که طبیعتا با رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری می توانید از تک تک نقاط آن بازدید کنید و با گرفتن عکس های جذاب و نمایش آنها در فضای مجازی دیگران را نیز ترغیب به مسافرت به این کشور نمایید.

کناره رود جمنا، چاندنی چوک،مسجد جامع، مقبره‌ی همایون، تاج محل زیبا، معبد لوتوس، قلعه سرخ، دروازه‌ی هند، موزه‌ی ملی، پارک ملی جانورشناسی دهلی، باغ لودی از جمله مهمترین جاذبه های این شهر می باشند که سفر به هندوستان از طریق رزرو بلیط هواپیما دهلی  یکی از بهترین راه های دسترسی به آن می باشد.