یکی از بی نظیر ترین مقاصد گردشگری که امروزه در بین گردشگران ایرانی و خارجی قرار گرفته است شهر دوحه می باشد. امروزه کشور قطر به یک کشور ثروتمند و در عین حال زیبا تبدیل گشته است به گونه ای که وجود آسمان خراش ها و مراکز عظیم و شرکت های برتر دنیا در این کشور باعث جذب توریست ها در زمینه های گوناگون شده است . امروزه بلیط هواپیما تهران دوحه به سهولت در دسترس ایرانیان برای سفر به این کشور می باشد.

کشور قطر که در جنوب غربی ایران قرار دارد تا چند سال پیش در قاب عکس وضعیت کاملا غیر باوری را نشان می دهد از این رو بکار گیری ثروت ناشی از فروش نفت و گاز در زمینه های زیر ساختی و توجه به سیاست های بین المللی باعث پیشرفت انفجاری این کشور شده است.

ترکیب سنت ها با تکنولوژی روز دنیا باعث ایجاد فضایی خاطره انگیز برای گردشگران روز دنیا علی الخصوص اروپایی ها شده است. وجود آثار و بافت های تاریخی کم نظیری که در ادامه ذکر خواهد شد توجهات را بسوی خود جلب کرده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران دوحه

امروزه یکی از بزرگترین ایرلاین ها جهان به نام این کشور یعنی قطر ایرویز در فرودگاه شهر دوحه مشغول به فعالیت می باشد شما  قادر خواهید بود تا براحتی و به کمک سایت آنی تیکت 24 بلیط هواپیما تهران دوحه را رزرو نمایید.

بازار قدیمی سوق واقف( در مرکز شهر،بازاری است سنتی که بازتاب دهنده فرهنگ و سنت اعراب این خطه می باشد و به معنا بازار ایستاده  می باشد که با 250 سال قدمت دارای سازه های سنتی بسیار جذاب می باشد)، روستای کتارا (دره فرهنگ ها  نام دیگر آن می باشد که در ساحل شرقی جزیره مصنوعی مروارید خلیج فارس و ساحل غربی شهر دوحه واقع شده است)، هتل و میهمان سرای آبی و خاکی اختاپوس، رانندگی در تپه‌های ماسه‌ای، نگاهی به کورنیش دوحه، بازدید از موزه هنرهای اسلامی، قلعه الزباره و روستای متروکه، جنگل ساحلی التکیره و… از جمله مکان هایی است که کار را برای تنظیم زمان بلیط هواپیما دوحه به تهران دشوار می کند.

قیمت بلیط هواپیما تهران دوحه

بلیط های فرست کلاس و بیزینس اگر چه در ایرلاین ها گوناگون باعث شده است که قیمت بلیط هواپیما تهران دوحه دچار تنوع بسیار بالایی شده است اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد میزان و نوع سرویس دهی ایرلاین ها می باشد چرا که وجود صندلی های راحت و سرویس دهی vip در کنار مدیریت زمانی پرواز موجب شده که مسافران ترغیب به رزرو این گونه بلیت ها حتی برای پرواز های داخلی  مانند بلیط هواپیما تهران شده است.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

استفاده از تخفیفات ویژه سایت های فروش بلیت پرواز بسیار حایز اهمیت می باشد از این رو برای آگاهی از رزرو ارزانترین نوع بلیت های یعنی بلیط لحظه آخری چارتر و لحظه آخری قادر خواهید بود با ثبت نام در سایت ما از آن مطلع گردید.

امپراطوری عثمانی 42 سال این خطه را در تصرف خود قرار داده بود که با قرار داد های صورت گرفته فی مابین بریتانیا و عثمانی از تسلط آن خارج شد. اما این کشور در سال 1971 استقلال خود را اعلام کرد. اقتصاد قطر اگر چه وابستگی زیادی به نفت و گاز دارد اما با استراتژی بسیار خوب مدیران آن توانسته با سرمایه گذاری در سایر حوزه ها روند درآمد زایی آن را به سوی استقلال از میادین نفتی می برد از این رو امروزه بلیط هواپیما دوحه در سراسر جهان بسیار پر متقاضی می باشد.