فومن به شهر شالیزارهای برنج معروف است. برای بازدید از این شهر زیبا باید پس از خرید بلیط هواپیما اردبیل رشت  با اتوبوس باید به این شهر سفر کنید. این شهر جز یکی از قدیمی ترین شهرهای شمال شناخته می شود که دارای آب و هوای معتدل می باشد. فومن شهر خوراکی های خوشمزه، صنایع دستی و سوغات محلی می باشد.

با توجه به نوع آب و هوای معتدل و خاک حاصلخیزش، در این شهر کشاورزی بسیار رونق دارد و شغل بسیاری از افراد این شهر کشاورزی و دامپروری می باشد. این شهرستان دارای جاذبه های دیدنی بسیاری است که می توانید در طول اقامتتان و قبل از خرید بلیط هواپیما اردبیل از آنها دیدن کنید. قلعه رودخان، ماسوله، پارک فومن، روستای فوشه و منطقه ی زودل برخی از این مکان های دیدنی استان گیلان، واقع در شهرستان فومن می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما اردبیل رشت

قلعه رودخان قلعه مستحکم و زیبا بر فراز کوهی به همین نام می باشد که برای بازدید از آن باید سختی بالا رفتن از 1000 پله را متحمل شوید. البته منظره ی شگفت انگیز قلعه و محیط اطراف آن سختی بالا آمدن آن را به شیرینی تبدیل خواهد کرد. دهکده ی توریستی ماسوله یکی دیگر از مکان دیدنی فوق العاده این شهرستان است که پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما اردبیل رشت باید از آن دیدن کنید.

این روستا بروی دامنه ی کوه به صورت پلکانی ساخته شده است. آنچه پس از خرید بلیط هواپیما رشت می بینید، خانه های روی هم می باشد، به طوری که پشت بام خانه پایینی، حیاط خانه ی بالای می باشد. به علت سبک ساخت و ساز این روستا هیچ گونه وسیله ی نقلیه موتوری نمی تواند در این روستا تردد کند.

قیمت بلیط هواپیما اردبیل رشت

اگر دوست دارید در خود شهر باشید و نمی توانید از مکان های دیدنی اطراف دیدن کنید، نگران نباشید، در این شهر یک پارک زیبا وجود دارد. این پارک به صورت یک موزه ی مردم شناسی عمومی طراحی و ساخته شده است. پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما اردبیل رشت، مجسمه هایی در این پارک مشاهده می کنید که زندگی مردم بومی را به تصویر کشیده است.

اگر قبل از خرید بلیط هواپیما رشت به اردبیل می خواهید یک شبی را در فومن اقامت داشته باشید می توانید هتل معین شهر را رزرو کنید و از خدمات و امکانات هتل استفاده کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

اگر موفق به رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری نشدید، می توانید تجربه ی رانندگی درجاده اسالم به خلخال را داشته باشید. این جاده رویایی ترین جاده در ایران می باشد و در طول مسیر مناظر شگفت انگیزی را مشاهده خواهید کرد. تمام مسیر جاده با درختان رنگارنگ و دره های زیبا تزئین شده است. مشاهده ی اسب های وحشی در حال دویدن رویایی ترین منظره ای می باشد که خواهید دید.

این جاده بیشتر اوقات سال بارانی می باشد و مهی زیبا جاده را در بر می گیرد. رودخانه ای زیبا از ابتدا تا انتهای مسیر شما را همراهی می کند. زیبایی های جاده به قدری زیاد و متغیر می باشد که هر چن کیلومتر از ماشین پیاده خواهید شد و خالق این همه زیبایی را تحسین خواهید کرد.