همانطور که می دانید رشت مرکز استان گیلان یکی از استان های زیبای شمال کشور عزیزمان ایران می باشد. برای سفر به آن باید بلیط هواپیما رشت یا به طور مشخص تر بلیط هواپیما بندرعباس به رشت را خریداری کنید. این استان بیشتر به خاطر جاذبه های طبیعی و طبیعت زیبایش مشهور است هرچند از جاذبه ای تاریخی نیز بی نصیب نمانده است.

پس از سفر به این استان یکی از زیباترین مکان هایی که حتما قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما رشت به بندرعباس باید ببینید، ماسال است. در تابستان در حالی که شدت گرمای هوا در بندرعباس غیر قابل تحمل می شود این منطقه دارای هوای بسیار دلپذیر و خنک می باشد. این منطقه بیشتر از سال با مهی دلپذیر پوشانده شده است و در تابستان می توانید شاهد پدیده ی اقیانوسی ابرها باشید. ابرهای به قدری به سطح زمین نزدیک می شوند که می توانید بروی ابرها قدم بزنید و به رویای کودکی تان دست یابید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما بندرعباس رشت

خوب بی شک خرید اینترنتی بلیط هواپیما بندرعباس رشت بسیار راحتر از مراجعه حضوری به فرودگاه یا دفاتر فروش مجاز بلیط هواپیما می باشد.  پس از خرید بلیط رفت قطعا برای برگشت نیز نیاز به بلیط هواپیما بندرعباس خواهید داشت. ماسال در حدود 55 کیلومتری استان گیلان قرار دارد. این منطقه دارای آب و هوای کوهستانی می باشد. هوا در پاییز و زمستان سرد و در تابستان دارای آب و هوای خنک و مرطوب می باشد.

مردم این منطقه به پرورش دام، کرم ابریشم و کاشت برنج مشغول هستند. اگر به دنبال محصولات ارگانیک و تازه و طبیعی می گردید باید به بازار این منطقه سربزنید. در این بازار همه چیزی به صورت تازه و طبیعی خرید وفروش می شود. ماسال قطعه ای از بهشت بروی زمین است. وجود رودخانه ها، آبشارها، دره های سرسبز و پرگل و کلبه های چوبی این منطقه را متفاوت از سایر مناطق کرده اند.

قیمت بلیط هواپیما بندرعباس رشت

پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما بندرعباس رشت، برای شب مانی در ماسال می توانید یکی از این کلبه های چوبی را رزرو کنید. در این کلبه ها تمام امکانات برای یک شب ماندن مهیا شده است.اما چون شب ها دمای هوا پایین می آید بهتر است لباس گرم و پتو همراه خود داشته باشید. بهتر است زیاد سر قیمت با محلی ها چک و چانه نزنید. تا با اینکار به اقتصاد منطقه کمک کرده باشید. صبح وقتی بیدار شدید، با منظره ای رویایی رو به رو خواهید. گوسفندهایی که در چمنزار در حال چرا می باشند. مرغابی هایی که در حیاط در حال گشتن هستند و مهی رقیق که فضا رو پوشانده است و زمینهایی که از بارندگی شب قبل خیس مانده است.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

بهتر است ریه هایتان را پر از اکسیژن کنید چون دیگر معلوم نیست دوباره کی بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری بخرید و به این منطقه سفر کنید. سوغات محلی این منطقه روسری، محصولات دست ساز چوبی، جاجیم و نان محلی مخصوصی است که توسط زنان سخت کوش روستا تهیه می شود. برای خرید سوغات باید به بازار ماسال بروید. کفش مناسب پیاده روی و دوربین عکاسی تمام چیزی است که در سفر به ماسال به آن احتیاج خواهید داشت.