اگر با خودتان فکر می کنید چون در کیش هستید و به دریا دسترسی دارید و دیگر نیازی نیست به استان های شمالی کشور سفر کنید، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. این متن را بخوانید تا بدانید چرا باید به شمال ایران سفر کرد و قطعا پس از خواندن این مطلب در اولین فرصت اقدام به خرید بلیط هواپیما کیش رشت خواهید کرد.

استان های شمالی ایران شامل استان گلستان؛ مازندران و گیلان می باشد. هر کدام از این استان ها دارای جاذبه های طبیعی منحصر به فردی می باشند که در اکثر اوقات سال مملو از مسافر می باشد. حال که یا خرید بلیط هواپیما رشت راهی استان گیلان شده اید بهتر است با جاذبه های دیدنی فوق العاده این شهر آشنا شوید.

قطعا اولین جایی که به پس از قدم به شهر رشت پیشنهاد می کنند ببینید، میدان شهرداری رشت است. این میدان در قبل شهر و نزدیک به بازار سنتی شهر قرار دارد. می توانید با یک تیر دو نشان بزنید، هم از یکی از جاذبه های دیدنی شهر دیدن کنید و هم خرید سوغاتتان را از بازار شهر انجام دهید. چیزهایی که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما کیش از بازار تهیه کنید، کارهای زیبای چوبی، زیتون، سبزی های محلی، کلوچه های معروف لاهیجان و روسری های زیبای شمالی می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش رشت

این میدان یکی از زیباترین میادین ایران می باشد که علاوه بر فضاسازی زیبای آن ساختمان موجود در آن نیز به زیبایی میدان افزوده است. پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش رشت برای رفتن به میدان شهرداری، باید با تاکسی بروید. تاکسی ها شما را تا نزدیکی میدان می برند و پس از آن، مسیر باقی مانده را باید پیاده طی کنید. زیرا خیابان های اطراف میدان سنگفرش شده است و عبور و مروز وسایل نقلیه در آنجا ممنوع است.

گشت و گذار شبانه در این میدان بسیار هیجان انگیز تر از روز می باشد. تمام میدان با چراغهایی زیبا روشن می شود  گروه های موسیقی اجرا های زیبایی را ارائه می دهند که در صورت لذت بردن می توانید بهایی نیز به آنها پرداخت کنید. فروشگاه های کوچک که غذاهای خوشمزه ی شمالی می فروشند و اصلا به هیچ عنوان نمی توان از آن غذاها گذشت.

قیمت بلیط هواپیما کیش رشت

دیگر مکان های زیبای این استان که می توانید پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما کیش رشت و قبل از خرید بلیط هواپیما رشت به کیش ببینید، بندر انزلی، مجتمع رفاهی کاسپین، دیلمان، ماسوله، ماسال، قلعه رودخان، لاهیجان و فومن می باشد. اینها برخی از 100 جاذبه ی گردشگری این استان می باشد که قطعا در وفت محدود شما بازدید از چند مکان بیشتر امکان پذیر نمی باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

بلیط چارتر در مسیر کیش همیشه در دسترس نمی باشد. اما اگر صبور باشید و در خرید بلیط عجله نکنید اماکن رزرو بلیط ارزان را خواهید داشت. اما خرید بلیط لحظه آخری دارای ریسک زیادی می باشد و استرس زیادی به شما وارد خواهد کرد. پس اگر اهل ریسک نمی باشید بلیط تان را از قبل تهیه کنید. شهرهای شالی ایران بیشتر روزهای سال بارانی و ابری می باشد. بهتر است چتر همراه خود داشته باشید تا هوای بارانی برنامه های شما را بهم نزند.