با رزرو بلیط هواپیما ارومیه رشت در فصل تابستان از تعطیلات تابستانی خود لذت ببرید. رشت مرگز استان گیلان و یکی از شهرهای زیبای شمالی کشور می باشد که همه سله پذیرای تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی می باشد. جاذبه های دیدنی این استان به قدری زیاد و متنوع می باشد که تخصیص سه ماه تابستان نیز هنوز برای آن کم می باشد.

یکی از زیباترین مکان های این شهر قلعه رودخان می باشد. قلعه رودخان در نزدیکی یکی از شهرهای زیبای شمالی ایران به نام فومن قرار گرفته است. همانطور که می دانید شهرهای شمالی ایران بسیار نزدیک به هم و پیوسته به یکدیگر می باشند. برای همین اصلا گذر از یک شهر به شهر دیگر را متوجه نخواهید شد. برای بازدید از این قلعه ی اسرارآمیز پس از خرید بلیط هواپیما رشت باید به شهر فومن که حدود 46 کیلومتری رشت قرار گرفته است بروید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارومیه رشت

قلعه رودخان یک قلعه ی اسرارآمیز بروی کوه رودخان می باشد. برای بازدید از این قلعه پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارومیه رشت باید از حدود 1000 پله بالا بروید که به آن برسید. این پله ها جدیدا به خاطر راحتی در رفت آمد گردشگران برای بازدید از قلعه احداث گشته است. این پله ها در کنار یک آبشار زیبا ساخته شده است. که بالا رفتن از پله ها را متوجه نخواهید شد. بهرحال بالا رفتناز این 1000 پله حدود 5 ساعتی طول خواهد کشید بنابراین اگر از لحاظ بدنی آماده ی همچین پیاده روی نیستد، توصیه نمی شود که بالا رفتن از آن ها را امتحان کنید.

افرادی که موفق میشوند قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما ارومیه از این پله ها بالا بروند و به قلعه برسند، تصویر شگفت انگیزی را توصیف کرده اند. در میان مه و غبار قلعه ای اسرارآمیز را خواهند دید. قطعا اولین سوالی که به ذهنتان می رسد این است چطور مواد و مصالح ساخت این قلعه به این وسعت و عظمت به بالا منتقل کرده اند؟

قیمت بلیط هواپیما ارومیه رشت

نگران نباشید اگر جز آندسته افرادی هستید که نتوانسته اند از این 1000 پله بالا بروند و قلعه را ببیند، نگویید که هزینه ای بیخود برای پرداخت قیمت بلیط هواپیما ارومیه رشت کرده اید، زیرا در این پایین نیز چیزهای فوق العاده ای برای دیدن و لذت بردن وجود دارد. طبیعت زیبا، آبشار فوق العاده، رستوران های متنوع و جنگلی سرسبز را ببینید و از بودن در این منطقه لذت ببرید.

بهترین زمان برای بازدید از این منطقه بهار و تابستان می باشد. البته در پاییز نیز منظره ای شگفت انگیز و هزار رنگ پیش روی شما است؛ ولی بالا رفتن از این پله ها به دلیل بارندگی ها بسیار سخت و دشوار خواهد بود و خطر لغزندگی را به دنبال خواهد داشت.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

این قلعه بروی این ارتفاع از کوه بیشتر کاربرد امنیتی داشته است. زیرا همانطور که خودتان مشاهده می کنید به راحتی به اطراف اشراف دارید و می توانید هر گونه عبور و مرور را رصد کنید. رزرو بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری برای بازدید از همچین قلعه ی زیبایی بر فراز کوهی بلند کامل ارزشمند است.

قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما رشت به ارومیه از شهرستان زیبای فومن که در نزدیکی قلعه رودخان می باشد دیدن کنید و از طبیعت فوق العاده ی آن لذت ببرید.