اگر گرمای تابستان در عسلویه شما را کلافه کرده است و به دنبال یک مکان برای استراحت با هوای خنک می باشید، پیشنهاد می کنیم همین الان بلیط هواپیما عسلویه رشت را تهیه کنید و به این شهر سفر کنید. شهر دارای مکان های گردشگری بسیار زیبایی می باشد که در فصل تابستان دارای هوایی خنک و مطبوع می باشد.

یکی از این مکان ها که پس از خرید بلیط هواپیما رشت می توانید برای فرار از گرمای تابستان بروید؛ جنگل گیسوم است. جنگل گیسوم مسیری پر درخت و زیبا است که به دریای خرز منتهی می شود. می توانید جنگل و ساحل طلایی خزر را در یک چشم اندار ببینید. رانندگی در این مسیر بسیار رویایی خواهد بود. هم چنین پیاده روی، دوچرخه سواری، خوردن بلال که جزجدانشدنی از سفرهای شمال است، دویدن و از همه مهمتر استنشاق هوای تازه کاری است که از انجام دادن آن در جنگل گیسوم لذت خواهید برد.

پس از اتمام مسیر دریای زیبای کاسپین را در جلوی خود خواهید دید. تلاقی جنگل و دریا منظره ای بسیار چشم نواز ایجاد خواهد کرد. در کنار ساحل نیز فعالیتهایی از قبیل آف روید، قایق سواری، اسب سواری و شنا انتظار شما را می کشد، پس تمام انرژی خود را در جنگل گیسوم صرف نکنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما عسلویه رشت

حال که تصمیم گرفتید در این تابستان به شمال ایران سفر کنید خرید اینترنتی بلیط هواپیما عسلویه رشت در تسریع تصمیمتان بسیار کمک می کند. هرچند سفر با ماشین شخصی در شمال ایران بسیار کاربردی تر است. ولی شاید مسافت طولانی، همراه داشتن افراد با سن بالا و یا خردسال شما را به این وا می دارد که با خرید بلیط هواپیما به این استان سفر کنید و در آنجا یک ماشین کرایه کنید.

جنگل 80 کیلومتری گیسوم دارای گونه های گیاهی مختلف و درختانی با قدمتی بسیار بالا می باشد. در طول گشت و گذار در ین جنگل باید خیلی حواسمان باشد که به طبیعت زیبا و ارزشمند این جنگل آسیبی وارد نکنیم . یادمان باشد که جنگل ها شش های کره ی زمین هستند و بدون آنها ادامه حیات برای موجودات زنده و الخصوص انسان ها اماکن پذیر نمی باشد. میلیون ها سال و شاید بیشتر، شکل گیری این جنگل ها زمان برده است و تنها وظیفه ی ما آسیب وارد نکردن و حفظ آنها به همان صورت است.

قیمت بلیط هواپیما عسلویه رشت

قیمت بلیط هواپیما عسلویه رشت متفاوت از قیمت بلیط هواپیما رشت به عسلویه می باشد. پارک گیسوم در سال 2004 به عنوان پارک جنگلی ملی به عنوان یکی از مکان های گردشگری و توریستی معرفی شد. این باعث شده است که جنگل از بکر بودنش کاسته شود و دوستداران محیط زیست آن را زنگ خطری برای موجودات وحیواناتی که در این جنگل زندگی می کنند، دانسته اند.

پس از اتمام مسیر به ساحل دریا خزر می رسید. می توانید از بازار محلی موجود در این ساحل یک خرید فوق العاده و همچنین خرید سوغات داشته باشید. صنایع دستی چوبی، مربا و کلوچه های خانگی، چیزهایی هستند که نظر شما را در این بازار جلب خواهد کرد. همچنین پس ازشنا در قسمت مخصوص آن خوردن یک کاسه آش می تواند بسیار لذت بخش باشد

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

رزرو ارزانترین بلیط هواپیما عسلویه شادی سفر را چند برابر می کند. قبل از خرید بلیط چارتر ماهی دودی های شمال را نیز تهیه کنید. نحوه ی طبخ ماهی دودی در شمال ایران و جنوب ایران بسیار متفاوت می باشد. این تفاوت مزه به خاطر نوع ماهی و نوع ادویه هایی است که مصرف می کنند.