با رزرو بلیط هواپیما تبریز رشت به دروازه ای از تجربه ای جدید قدم خواهید گذاشت. شهر زیبای و جذاب رشت، یک مکان گردشگری محبوب برای مسافران و گردشگران بوده است. این شهر دروازه ای به سوی غذاهای خوشمزه، جنگلهای دلربا، و سایر جاذبه های گردشگری تاریخی و فرهنگی رشت می باشد. سفر به رشت چشم اندازی متفاوت از ایران و فرهنگ ایرانی را به نمایش می گذارد.

سفر به رشت با خرید بلیط هواپیما رشت امکان پذیر می باشد. فرودگاه رشت پذیرای مسافران و گردشگران این شهر می باشد. نام فرودگاه رشت، فرودگاه سردار جنگل می باشد.اولین بار فرودگاه رشت در سال 1938 میلادی تاسیس شد. آنزمان این فرودگاه سلیمان داراب نام داشت. چند سال بعد فرودگاه به دلایل نامعلومی تعطیل شد، تا در سال 1965 دوباره اقدام به تاسیس ساختمان جدید و نوسازی فرودگاه کردند. در نهایت در سال 1968 ساخت و ساز فرودگاه به اتمام رسید و اولین فرودگاه مدرن رشت شروع به فعالیت کرد.

قیمت بلیط هواپیما تبریز رشت

امروزه فرودگاه رشت با نام فرودگاه سردار جنگل شناخته می شود. سردار جنگل لقب میرزا کوچک خان جنگی، یکی از افراد مهمی که در دوران مشروطه نقش پر رنگی داشته است. و از او به عنوان یک قهرمان ملی یاد می شود. کسی که در برابر ظلم و ستم آن زمان ساکت ننشست و برای دفاع از حق خود و دیگر افراد مظلوم فداکاری ها کرد. قیمت بلیط هواپیما تبریز رشت تقریبا ثابت می باشد.

فرودگاه رشت به علت موقعیت استراتژیک خود، ارتفاع زیاد و سوخت گیری آسان در منطقه بسیار حائز اهمیت است و تنها مسیر پروازی نزدیک به دریای خزر است و هم چنین از لحاظ اقتصادی برای اوروپای مرکزی و کشورهای نوردیک دارای ارزش می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز رشت

فرودگاه رشت در فاصله ی 7 کیلومتری جاده ی رشت به انزلی واقع شده است، پس راحت ترین راه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز رشت و بلیط هواپیما رشت به تبریز می باشد. این فرودگاه در بولوار ولیعصر و دارای دسترسی بسیار آسان به جاذبه ها، هتل ها و تفریحات شهر می باشد.

حدود 7 سال پیش ترمینال های جدید برای پروازهای ورودی با امکانت بسیار مدرن در این فرودگاه ساخته شد. در برناه های توسعه ی فرودگاه قرار است ترمینال قدیمی فرودگاه برای انجام پروازهای بین المللی آماده شود. خدمات CIP که در پس از خرید بلیط هواپیما تبریز در این فرودگاه ارائه می شود، عبارت است از: انجام ترنسفر از پای پلکان به ایستگاه، دریافت کارت پرواز، میزبانی از میهمانان به همراه پذیرایی، تخصیص صندلی مناسب و تحویل چمدان

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

در حال حاضر ایرلاین هایی که در این فرودگاه پرواز دارند و می توانید بلیط چارتر و یا بلیط ارزان خود را از آنها خریداری نمایید، خطوط هوایی ایران ایر، آسمان، کیش ایر، قشم ایر، وارش، زاگرس، سپهران، کارون و ایران ایر تور می باشد.

اگر به دنبال خرید بلیط لحظه آخری هستید می توانید زودنر به فرودگاه بروید و از دفاتر موجود مخصوص به هر ایرلاین بلیط مورد نظر خود را تهیه کنید. البته در نظر داشته باشید این کار هیچ تضمینی برای تهیه بلیط هواپیما تبریز برای شما ایجاد نخواهد کرد.