پرواز همیشه راه روش سفری بهتری در مقایسه با انواع دیگر جابجایی ها در طول تاریخ بوده است. بلیط هواپیما تهران رشت شرایطی را  برای شما ایجاد می کند تا در زمان بسیار اندکی به مرکز استان گیلان سفر کنید.

شمال کشور همیشه دارای جاذبه های دیدنی بوده است و این استان که به صورت تقریبی در پهنه شمال و مال غربی ایران واقع شده است. با داشتن طبیعت سرسبز، اماکن دیدنی و سوغات فراوان جایگاه ویژه ای در میان شهر های کشور برای گردشگران دارد.

به دلیل قرار گیری در منطقه کوهستانی و امتداد رشته کوه البرز و همچنین نزدیکی با دریای خزر، اینمنطه دارای بارش های سالانه بسیار زیادی است چه به صورت برف و یا باران. در طول تاریخ نیز این شهر خواستگاه رویاد های زیادی بوده از حمله اعراب در دوران گسترش اسلام گرفته  تا وقایع مربوط به جنگ جهانی دوم و قیام میرزا کوچک خان.

به دلیل موقعیت جغرافیایی آن، و رودخانه از مسیر این شهر عبور می کنند یکی گوهر رود و دیگری زرجوب است که در این شهر امتداد می یابند و به دلیل وجود آن ها و نیز رطوبت بالایی که در ایجا وجود دارد، شهر در فصو مختلف هوای بسیار مطبوع و دلچسبی دارد.

خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران به رشت

با خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران به رشت از جاذب های دیدنی زیادی می توانید بازدید کنید. معمولا بیشتر ردم این شهر را به ماهی و بازار معروف آن می شناسند، به همین جهت می توانید برای خرید ماهی تازه، زیتون و سوغات مربوط به به این شهر سری به این بازار سنتی بزنید.

میدان یا کاخ شهرداری از جمله دیگر فضا های بسیار زیبا با معماری خاص و تقریبا سبک اروپایی بنا شده است که فضای بسیار دلنشینی دارد نیز در نزدیکی بازار این شهر است، التبه بد نیست این را هم بدانید که این بنا قدمتی سد ساله دارد و یکی از ساختممان های قدیی شهر به حساب می آید که امروزه نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

گشت و گذار برای شما در این شهر به هیچ عنوان خسته کننده نخواهد بود، خانه میرزا کوچک خان جنگلی شخصیتی که در طول تاریخ کشور به عنوان نماد مبارزه با ظلم و فساد شناخته می شود نیز در این شهر قرار دارد. البته بر اساس گفته ها این خانه مدت ها پیش تخریب شده و مجددا مورد باز سازی قرار گرفته و امروزه از آن به عنوان موزه استفاده می شود.

بیشتر آثار و وسایلی که از میرزا به یادگار مانده امروز در این موزه گران بها نگه داری می شود.

قیمت بلیط هواپیما تهران رشت

معمول مردم اواخر زمستان تا اواسط بهار را برای سفر به این شهر انتخاب می کنند از این رو می توان انتظار داشت قیمت بلیط هواپیما تهران رشت، در این بازه افزایش یابد.

اگر برای یک سفر تفریحی یا گردشگری برنامه ریزی می کنید سعی کنید چن وز برنامه پرواز ها و نرخ ها را مورد بررسی قرار دهید از این جهت می توانید ارزانترین پرواز ها را رزرو کنید.

از دیگر گزینه هایی که می توانید برای بازدید و سفر خود در برنامه داشته باشید چشمه آب شور لاکان است، اگر به سمت لاکان حرکت کنید پس از چندی و با رد شدن از جنگل های این منطقه می توانید به سمت این چشمه بروید. گفته می شود از آب آن برای خواص درمانی استفاده می شود. البته علت آن را می توان در وجود املاح بالا دانست.

البته هر چند دریاچه ها و آبگیر های زیادی در این منطقه است، یکی دیگر از مکان های بسیار بکر دریاچه سقالکسار است که البته این دریاچه را می توان جز دریاچه های بزرگ این منطقه دانست.

اینها به عنوان نمونه هایی از جاذبه های گردشگری بلیط هواپیما رشت برای شما بیان شد و شما با یک برنامه ریزی درست و جستوجوی بیشتر بتوانید اماکن و یا گزینه های دیگری را پیدا کنید که می توان با بلیط هواپیما تهران به رشت به آن ها سفر کرد.

بلیط لحظه آخری و چارتر

جای نگرانی نیست اگر نتوانستید با پرواز های سیستمی سفر کنید، بلیط لحظه آخری و چارتر نیز در لیست های فروش بین این دو شهر وجود دارند.

به دلیل تعداد پرواز های زیادی که بین این دو شهر انجام می شوند می توان در هر نوع و مدلی که علاقه داشته باشید صندلی را رزرو کنید. البته همیشه پیش نهاد می شود که اگر برای تفریح و یا گردشگری سفر می کنید برای برگشتن نیز برنامه ریزی کنید. به همین دلیل بلیط هواپیما رشت به تهران نیز برای تاریخ های که می خواهید برای شما نمایش داده خواهد شد.