قطعا با شنیدن نام زابل، شهر سوخته را به یاد می آورید. فاصله ی بین ایرانشهر تا زابل زیاد نمی باشد اما اگر دوست دارید با خرید بلیط هواپیما ایرانشهر زابل به این شهر سفر کنید، امکان پذیر می باشد. این شهر دارای اسرار و تمدن باستانی پیچیده ای مباشد که هنوز با گذشت سالها و تحقیقات بسیار صورت گرفته در این منطقه هنور سوالات بی جواب زیادی باقی مانده است.

این شهر محل زندگی تمدنی بسیار پیشرفته در 3200 سال پیش از میلاد مسیح می باشد. این پیشرفت را می توان در عمل جراحی چشم و چشم مصنوعی از از مومیایی های کشف شده در این شهر به راحتی فهمید. واقعا بسیار شگفت انگیز است که چطور در 3200 سال پیش همچین عمل جراحی حساسی صورت گرفته است و چطور به تکنولوژی ساخت چشم مصنوعی دست یافته اند برای دیدن این شگفتی ها کافی است بلیط هواپیما زابل را تهیه کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ایرانشهر زابل

از شواهد اینطور برمیاید که این شهر یک شهر تجاری بسیار مهم بوده است که دارای کارگاه های پیشرفته تولید فلز بوده است. در این کارگاه ها انواع فلزها با کاربردهای مختلف تزیینی، تجاری ساخته می شده است. همچنین کشاورزی و دامپروری بسیار پررونق بوده است. پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما ایرانشهر زابل می توانید پیشرفته ترین و متمدن ترین جامعه ی بشریت را مشاهده کنید.

علت اصلی شکل گیری تمدن در این منطقه وجود رودخانه ای پرآب به نام هیلمند می باشد. اما خشک شدن این رودخانه باعث نابودی و از بین رفتن این شهر با تمام شکوهش شده است. اولین انیمیشن جهان در این شهر ساخته شده است. این انیمیشن به صورت نقاشی بروی یک کاسه می باشد که در موزه ی ملی ایران نگهداری می شود.

قیمت بلیط هواپیما ایرانشهر زابل

قیمت بلیط هواپیما ایرانشهر زابل، برای کشف این همه شگفتی بسیار ناچیز می باشد. ملتی که در حوزه ی پزشکی نیز بسیار متخصص بوده است و این را از جمجه ی پیدا شده که مورد جراحی مغز قرار گرفته است می توان فهمید، گویا این ملت بسیار جلوتر از زمان خود می زیسته اند و شاید ما مردمانی هستیم که دوباره به عقب برگشته ایم.

همچنین یکی دیگر از یافته های بسیار جالب دیگر که قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما زابل به ایرانشهر می توانید ببینید که  در طی حفاری ها پیدا کردند یک تخته نرد می باشد که نشان دهنده ی اصالت این بازی در ایران می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

بهترین زمان برای رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری برای بازدید از شهر سوحته پاییز و زمستان می باشد. زیرا این شهر در یک دشت به شدت داغ واقع شده است. قبل ازانجام تحقیقات صورت گرفته، تصور می شد که آتش سوزی باعث از بین رفتن این شهر شده است، اما پس از کاوش های صورت گرفته مشخص شد، به علت خشکسالی و بادها و طوفان های شدید باعث از بین رفتن این شهر و مدفون شدن علم و تمدن آن شده است. امید است در طی تحقیقات بیشتر رازهای بیشتری از این شهر بر ملا شود تا شاید بتوان از علوم پیشرفته ی این تمدن استفاده کرد. اگر مایل هستیدقبل از برگشت به ایرانشهر و خرید بلیط هواپیما ایرانشهر شبی را در نزدیکی این مکان بمانید، می توانید هتل بزرگ استقلال را رزرو کنید.