گرگان و زاهدان دارای دو شهر کاملا مقابل هم از لحاظ آب و هوا و طبیعت می باشد. گرگان دارای طبیعتی سبز، آب وهوای مرطوب و زاهدان دارای آب و هوای خشک می باشد. زاهدان در تابستان درگیر بادهایی مشهور به بادهای 120 روزه می شود که بسیار مشکل زا می باشد. با خرید بلیط هواپیما گرگان زاهدان می توانید این تفاوت را از نزدیک لمس کنید.

یکی از جاذبه های هیجان انگیز این شهر که اکثر مسافرین برای آن به این شهر سفر می کنند، بازار رسولی می باشد. این بازار به چهارراه رسولی معروف است و در این بازار از جون مرغ تا شیر آدمیزاد پیدا می شود. پس خودتان را برای یک خرید هیجان انگیز پس از خرید بلیط هواپیما زاهدان آماده کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما گرگان زاهدان

بهتر است از ابتدای بازار دیدن از این بازار را شروع کنید تا هیچ چیز را از دست ندهید. یکی از مغازه هایی که به وفور در این بازار پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما گرگان زاهدان می بینید، مغازه های پارچه فروشی می باشد. پارچه های رنگارنگ با جنس های مختلف شمارا به یک خرید فوق العاده دعوت می کند. انواع پارچه های ایرانی، خارجی، پاکستانی و هندی می توانید تهیه کنید. این مغازه ها برای خیاطان بسیار دوست داشتنی می باشند.

مغازه های ادویه فروشی و خوراکی های خارجی قسمت دوست داشتنی این چهارراه می باشد که محال است بی تفاوت از کنار آنها بگذرید. پیشنهاد آنی تیکت 24 به بازدیدکنندگان این بازار این است که حتما قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما گرگان، سری به این مغاره ها بزنید و ار چایی های اصل، قهوه های خارجی عالی، شکلات های بی نظیر و خیلی چیزهای دیگر که قطعا مانندش را ندیده اید، تهیه کنید.

قیمت بلیط هواپیما گرگان زاهدان

یکی دیگر از جاذبه های این بازار که پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما گرگان زاهدان می توانید ببینید، قسمت دست دو فروشی آن است. این قسمت قبلا و قبل از بسته شدن مرز رونق بیشتری داشت؛ ولی اگر الان هم حوصله به خرج دهید و با دقت کمی بگردید می توانید لباس های مارک خارجی نو و کفش های برند عالی پیدا کنید. ولی همانطور که گفته شد گشتن در تاین قسمت نیاز به وقت و حوصله ی زیادی دارد، زیرا اجناس هیچکدام ویترین نشده اند و خودتان باید در این میان بگردید تا سایز و جنس مورد نظرتان را پیدا کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری شانس شما را برای یک خرید فوق العاده در چهارراه رسولی افزایش می دهد. یکی دیگر از مارکت های پرطرفدار این راسته، مغازه های لوازم آرایشی فروشی است. اگر به دنبال لوازم آرایشی اصل می باشید، قبل از تهیه بلیط هواپیما زاهدان به گرگان سری به فروشگاه مادر بزنید.

در این فروشگاه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی اصل را می توانید تهیه کنید. قیمت این اجناس به علت اصل بودن آن کمی بیشتر از اجناس مشابه می باشد ولی بهتر است همیشه برای داشتن پوستی سالم لوازم آرایشی اصل استفاده کنید تا بعدا دچار بیماری های پوستی و یا حتی سرطان نشوید.