یکی از استان های محروم ایران که پتانسیل بالایی برای جذب توریست دارد استان سیستان و بلوچستان می باشد. مرکز این استان شهر زاهدان می باشد که تقریبا در مرکز این استان قرار دارد. برای رفتن به این دیار بهترین راه، استفاده از خطوط پروازی و رزرو بلیط هواپیما تهران زاهدان می باشد.

با وجود اینکه آثار بینظیری از این منطقه کشف شده که در ادامه به آن اشاره می کنیم ولی جالب است بدانید که این شهر دارای قدمت زیادی نمی باشد و در زمان رضا شاه با تصمیم او یک روستای کوچک به نام دزآب تبدیل به مرکز سیاسی این خطه و نام زاهدان بر آن گذاشته می شود. بر این اساس در حال حاضر بیشتر مردمان آن را سیستانی، بلوچی ، بیرجندی، کرمانی و یزدی تشکیل می دهند که با وجود تفاوت مذهبی با صفا و صمصمیت در سایه اسلام زندگی بسیار خوشی دارند.

آب و هوا این خطه در اغلب اوقات دارای آب و هوای گرم و خشک و میانگین بارش سالانه 70 میلی متر مربع می باشد اما در بعضی از فصول، درگیر باران های موسمی و جاری شدن سیلاب های مخرب می شود که خسارت های بالای برجا می گذارد. برف در این خطه برای مردمان آن ناشناخته می باشد. این شهر بالغ بر 600 هزار نفر جمعیت دارد که یکی از شهر های پر جمعیت ایران بشمار می رود.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران زاهدان

برای خرید بلیط هواپیما تهران زاهدان اصلا نگران نباشید. اگر شما هم مانند افرادی هستید که کار تمام زندگیتان را گرفته و بقول معروف حوصله سرخاراندن ندارید کافی است به ما اعتماد نمایید و بدن هیچ اتلاف زمان و انرژی تنها با چند جستجو آسان این مهم را انجام دهید.

توصیه ما برای تهیه بلیت پرواز، مراجعه به سایت معتبری مانند سایت آنی تیکت 24 می باشد. در آنجا با ثبت نام و ورود مشخصات درخواستی و پر کردن بخش های مورد نظر، زمان های پروازهای گوناگون به این منطقه بر روی صفحه لپ تاپتان ظاهر می شود که شما کافی است روی یکی از آنها کلیک نموده و با پرداختی اینترنتی، بلیت خود را رزرو نمایید.

با توجه به بعد مسافتی و دوری این استان مرزی با تهران بلیط هواپیما زاهدان برای عموم فراهم شده است. از سوی دیگر بدلیل اهمیت استراتژیک این خطه و هم جواری با پاکستان و افغانستان و قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی چابهار_مشهد توسعه زیر ساخت های ریلی، جاده ای و هوایی در دستور کار دولتمردان قرار گرفته است. خوشبختانه با توجه به برقراری امنیت در این دیار بخش خصوصی هم با سرمایه گذاری در این منطقه گام بزرگی در شکوفایی این منطقه محروم برداشته است که هنوز کافی نمی باشد.

قیمت بلیط هواپیما تهران زاهدان

با توجه به بعد مسافتی این استان با سایر نقاط کشور در اولویت ترین راه دسترسی، بلیط هواپیما تهران زاهدان می باشد. بر این اساس با توج به میزان استقبال مسافران ایرلاین های گوناگون افدام به فروش بلیت با نرخ های گوناگون می کنند که در بعضی از آنها تفاوت قیمت بسیار چشمگیر می باشد. برای رزرو بلیت با بهاء مناسب، ما را در ادامه همراهی نمایید.

در زادگاه رستم نمی توان نامی از یک زیبایی خدادای نام نبرد. تالاب هامون که به عنوان سومین دریاچه بزرگ کشور و هفتمین تالاب بین المللی جهان بشمار می رود. این دریاچه مکمل از سه بخش با نام های هامون پوزک، هامون سابوری و هامون هیرمند می باشد که رود هیرمند مهمترین منبع تغذیه آن می باشد. روستای تمین و لادیز که در 100 کیلومتری این شهر قرار دارد با ساخت تصویری خیال انگیز اذهان جامد نسبت به این منطقه را تغییر می دهد.

اگر از تمامی مباحث بگذریم از چهارراه معروف رسولی نمی توان گذشت. چهارراهی که شهرتی منطقه ای یافته است وخیلی از هم وطنان برای خرید ارزان قیمت کالاها که از شیر مرغ تا هر چه بخواهید در آن یافت می شود بلیط هواپیما تهران خود را رزرو می نمایند.

ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

امروزه با همت مسئولین و مردمان این خطه تصویر زیبایی از این دیار در اذهان گردشگران شکل گرفته و افزایش آمار توریست ها، گواه این مدعاست. خوشبختانه با توجه به شرایط خاص این شهر، تعداد پروازها به فرودگاه بین المللی زاهدان زیاد می باشد و ایرلاین های گوناگون اقدام به پرواز به سمت این شهر می نمایند. با توجه به رقابتی شدن فضا میان این شرکت ها، رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری تهران زاهدان برای مسافران در بازه ای زمانی خاص بسیار راحت می باشد.

قبل از رزرو بلیط هواپیما زاهدان به تهران یک نکته بسیار مهم را مد نظر داشته باشید و آن هم اینکه اصلا غذاهای محلی لذیذ این خطه را فراموش ننمایید. اوجیزک که نوعی اشکنه می باشد، دوغ برک، املت سوزی، لنجو که هر کدام اگر در منو رستوران های بین المللی باشد با جان دل از آن استقبال می کنند و موجب رونق تجارت و توسعه گردشگری می شوند.