زنجان شهر جاذبه های گردشگری شگفت انگیز می باشد. باید با خرید بلیط هواپیما کرمان زنجان به این شهر سفر کرده و از نزدیک موزه ی نمکی را ببینید. آیا تا به حال نام موزه ی نمکی به گوشتان خورده است. این موزه ی شگفت انگیز در زنجان قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با خرید بلیط هواپیما زنجان به این شهر سفر کرده تا از نزدیک این موزه را ببینید.

در این موزه اجساد 6 فرد که در طی اکتشافات یک معدن نمک پیدا شده اند نگداری می شود. این اجساد متعلق به 2500 سال پیش می باشد که در طی حادثه ای مرگبار و غم انگیز جانشان را در معدن نمک از دست داده اند و بدین ترتیب برخی از اجساد کاملا دست نخورده باقی مانده اند و به این موزه منتقل شده اند ونام مرد نمکی به آن ها داده شده اند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمان زنجان

در زمستان 1372 در طی حفاری های انجام گرفته در معدن نمک چهرآباد اجساد این افراد کشف شد و توسط سازمان میراث فرهنگی به مزه ی این شهر انتقال پیدا کرد. در میان این اجساد، تنها جسد یک مرد به طور کامل و بدون آسیب به دست آمده است، که می توانید پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمان زنجان از آن دیدن کنید.

لباس ها، کفش ها  و تمام ملزومات همراه این جسد به موزه منتقل شده است و می توانید از نزدیک ان را مشاهده کنید. درست مشخص نیست که چه حادثه ای باعث ریزش تونل و کشته شدن این افراد شده است. حجم زیاد نمک در اطراف اجساد باعث شده است که این اجساد برای سالهای طولانی سالم بماند و مانند یک مومیایی عمل کند. سر یکی از این اجساد که بدنش در طی عملیات حفاری از بین رفته است به موزه ی ملی تهران منتقل شده است و در آنجا نگهداری می شود. مابقی این مردان نمکی همه در موزه ی زنجان نگهداری می شوند که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما کرمان از آن دیدن کنید.

قیمت بلیط هواپیما کرمان زنجان

برای بازدید از این موزه پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما کرمان زنجان باید به خیابان طالقانی شهر بروید. با استفاده از اتوبوس و دنبال کردن مسیر زینبیه و طالقانی می توانید به راحتی به این موزه برسید. اگر پس از بازدید از این موزه میلی به خوردن غذا داشته باشید، رستوران های فوق العاده ای در اطراف این موزه وجود دارد که بوی غذاهایشان آب دهانتان را راه خواهند انداخت.

رستوران ریحون، رستوران کبابی بناب و رستوران رسپینا برخی از بهترین رستوران های نزدیک به موزه ی مرد نمکی می باشد که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما زنجان به کرمان از آن بازدید کنید. پس از آن نوبت بازدید از یکی دیگر از جاذبه های منحصر به فرد زنجان می باشد. رختشورخانه ی زنجان مکانی دیدنی که نظیرش را در هیچ کجای دنیا نخواهید دید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

این مکان یک محل عمومی برای شستن رخت و لباس بوده است. البته امروز دیگر کارایی سابق را ندارد و به یک موزه ی زیبا و جذاب تبدیل شده است که پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری می توانید از آن بازدید. رختشور خانه ی زنجان واقع در خیابان فرهنگ می باشد.