با توجه به فاصله 1225 کیلومتری مابین این دو شهر بهترین و سریعترین روش برای سفر بلیط هواپیما مشهد رنجان می باشد که تنها با چند ساعت پرواز به فرودگاه زنجان پا می گذارید و این آغاز هزاران هزار یادگاری ها و خاطراتی خواهد بود که شما از این خطه زیبا و بی نظیر با خود خواهید برد.

زنجان یکی از مهمترین مراکز استان کشور با داشتن جمعیتی 600 هزار نفری غنی از آثار و شواهد تاریخی است که هر کدام تاریخچه غنی این منطقه را پربارتر می کند از سوی دیگر با داشتن صنایع دستی بی نظیر و طبیعت دل انگیز خود هر ساله پذیرای خیل عظیمی از گردشگرانی خواهد بود که سفر به این خطه را جزو اهداف و برنامه ریزی های سفر خود بر گزیده اند.

الجایتو یا سلطان محمد خدا بنده یکی از فرمانروایان حکومت ایلخانی با بکار گیری برجسته ترین معماران زمان خود اقدام با ساخت اثری کرده است که تحسین مهندسین برجسته امروزی را برانگیخته است. گنید سلطانیه بزرگ‌ترین گنبد آجری دنیا نام این اثر می باشد که این فرمانروا برای عبادت کردن به آن سفر می نمود .

این اثر بی نظیر در سالیان اخیر به ثبت میراث جهانی یونسکو رسید. این گنبد با سقف فیروزه ای خود همچون نگینی زیبا دل میان زمین و دل صحرا می درخشد. این اثر را می توان آمیخته ای از سبک های نوین معماری و اعتقادات مذهبی بشمار آورد  گواه این موضوع الهام گرفتن از سبک معماری این مسجد هوشمند برای کلیساهای سانتاماریا دلفیوره، تاج محل و مسجد ایاصوفیه ترکیه از یک سو و هشت ظلعی بودن طبقات دوم و سوم این بنا برای ساعت خورشیدی و هشت در بهشت  و تعداد 110 پله که نام حضرت علی(ع) را در اذهان زنده می کند که در نوع خود بی نظیر می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد زنجان

اینترنت با وجود بسیاری از معایب و مشکلاتی که داشته است اما امروزه با فرهنگ سازی مناسب و فراهم کردن زیرساخت ها، جزو لاینفک زندگی بشر شده است و در صورت نداشتن و عدم استفاده از آن از یک نعمت بزرگ محروم شده است لیکن یکی از شاخه هایی که توانسته خیلی سریع خود را با این تکنولوژی همراه سازد، سایت های فروش بلیت بوده اند امروزه شما تنها با چند کلیک ساده می توانید اقدام به خرید بلیط هواپیما مشهد زنجان آن هم بصورت غیر حضوری و اینترنتی بفرمایید.

غار کتله خور دیدنی ترین بهشت خداوند در زیر زمین می باشد که با طرح و نقش های خیره کننده چشمان ناظرین خود را محو خود می گرداند. این غار که در کوه های آهکی قرار دارد تقریبا حدود 90 سال پیش توسط تعدادی از کوهنوردان شناسایی شد. این غار از منظر زیبایی و میزان خلوص و کیفیت بلورها و قندیل‌ها و تعدد طبقات جزو اولین غار آهکی جهان می باشد. این غار دارای نکات جالبی است که شاید شما را هم متعجب نماید برای نمونه این غار 7 طبقه دارد که تنها سه طبقه آن شناسایی شده است از طرف دیگر بر اساس برخی نظریات با توجه به فاصله و نزدیکی به همدان این غار را ادامه دار غار علیصدر می دانند. پس شما می توانید با رزرو بلیط هواپیما زنجان می توانید از دو غاز بی نظیر جهان دیدن بفرمایید.

قیمت بلیط هواپیما مشهد زنجان

اکونومی، بیزینس یا فرست کلاس بودن مواردی هستند که موجب تفاوت در قیمت بلیط هواپیما مشهد زنجان می شود. در هر کدام از آنها شما از امکانات و مزایای همچون صندلی های وی آی پی، غذاهای گرم، دسر های مخصوص و … برخوردار می شوید که بسته به شرایط مالی و زمانی شما می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید. شما می توانید در سایت آنی تیکت 24 در هر بازه زمانی و در هر مکان اقدام به رزرو مسیر رفت و برگشت(بلیط هواپیما زنجان به مشهد) بلیت بفرمایید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

اگر شما از منظر اقتصادی به دنبال یک بلیت پرواز می باشید بدون تردید سایت آنی تیکت 24 می تواند شما را در این امر راهنمایی کند. در بین گزینه های مختلف تیکت، ارزانترین بلیط به لحظه آخری اتلاق می شود. برای رزرو آن شما باید بار و بندیل خود را ببندید و پیوسته سایت ما را بررسی نمایید تا در صورتی که بخت با شما یار باشد به فرودگاه مراجعه نمایید و اقدام به سفر نمایید. بلیط چارتر هم در مرحله بعد مناسب ترین قیمت ها می باشد که برای برخی مسیرهای پر مسافر نظیر بلیط هواپیما مشهد با سهولت بیشتری در دسترس قرار دارد.