با شنیدن نام زنجان قطعا یا چاقوی زنجان می افتید. این چاقو نه تنها در ایران بلکه در دنیا شهرت جهانی دارد. اگر دوست دارید پس از خرید بلیط هواپیما تبریز زنجان دوست دارید از این چاقوهای مشهور خریداری کنید؛ بازار زنجان منبع این چاقو می باشد. فراموش نکنید که در برگشت و خرید بلیط هواپیما زنجان به تبریز ، از قرار دادن آن در ساک دستی خودداری کنید. زیرا امنیت پرواز مانع سوار شدن شما به پرواز خواهد شد و باید این وسیله را در ساکی به داخل بار می رود قرار دهید.

بازار زنجان نیز یکی از طولانی ترین بازارهای مسقف و سرپوشیده ی ایران می باشد. این بازار بزرگ در زمان حکمرانی آقا محمد خان قاجار ساخته شد و امروزه به یکی از جذاب ترین مکان های گردشگری که در میان مسافرین محبوبیت خاصی دارد تبدیل شده است. برای رفتن به این بازار دوست داشتنی پس از خرید بلیط هواپیما زنجان باید به خیابان پانزده خرداد بروید. وجود کاروانسراها، مساجد و حمام های اطراف این بازار حاکی از آم است که زمانی این قسمت از شهر اصلی ترین محل تردد و رفت و آمد بوده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز زنجان

این بازار نیز ساختاری شبیه به دیگر بازار های سنتی ایران دارد و دارای چندین رسته می باشد که هرکدام مخصوص یک حرفه ی خاص می باشند. رسته طلا فروشی، کفش فروشی، پوشاک، سوغات، عطاری و … برخی از رسته های هیجان انگیز این بازار می باشند؛ که می توانید پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز زنجان می توانید ببینید.

پس از اتمام بازدید از این موزه وقت آن رسیده است که از دیگر جاذبه های دیدنی این شهر نیز بازدید کنید. زنجان دارای جاذبه های دیدنی دیگری نیز می باشد که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما تبریز از آن ها دیدن کنید. موزه ی مرد نمکی، غار کتله خور، رختشورخانه و سلطانیه برخی از مشهورترین این جاذبه ها می باشند.

قیمت بلیط هواپیما تبریز زنجان

غار کتله خور بزرگترین غار خشک-آبی جهان می باشد که در روستای خدابنده زنجان قرار گرفته است. برخی به این غار لقب عروس غارهای ایران را داده اند. برای بازدید از این غار زیبا پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما تبریز زنجان باید به روستای خدابنده بروید.  این غار کاملا به طور اتفاقی در سال 1954 توسط یک گروه کوهنوردی کشف گردید و توسط یکی از اعضای این گروه به ثبت رسید و امروزه به یکی از مقاصد گردشگری طبیعت گردی بسیار محبوب در زنجان و ایران تبدیل گشته است.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

عبور اشعه های نور از جداره های غار آن را به یکی از دیدنی ترین مناظر دنیا تبدیل کرده است که پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری شانس بازدید از آن را دارید. این ار نیز مانند غار علیصدر در همدان، غاری آهکی می باشد با این تفاوت که این غار یک غار خشک می باشد. اسکلت های کشف شده در این غار بیانگر این موضوع است که این غار زمانی محل سکونت انسان های غارنشین بوده است.برخی بر این باورند که این غار در انتها به غار علیصدر متصل می باشد که البته از لحاظ علمی هنوز به اثبات نرسیده است و محققان در حال تکمیل تحقیقات خود می باشند.

برای راحتی مسافران و گردشگران امکانات رفاهی نسبتا خوب و قابل توجهی در این قسمت دایر شده است. همچنین چند رستوران در نزدیکی این غار ایجاد شده است که می توانید پس از بازدید ازغار برای صرف یک دیزی خوشمزه ی ایرانی به آن ها مراجعه کنید.