بسفر به یکی از بهترین شهر های اروپایی را می توانید با بلیط هواپیما زوریخ تجربه کنید، شهری در کشور سوئیس که از جمله ی بزرگترین و بهترین شهر های آن به شمار می رود و مرکز منطقه کانتون (Canton) یا بخش ایالتی زوریخ به شمار می آید.

از لحاظ جغرافیایی و در روی نقشه  می توانید این شهر را در بخش مرکزی و شمالی کشور سوئیس و نیز لبه شمال غربی دریاچه پهناور زوریخ مشاهده کنید.

تا سال 2020 بخش اصلی و مرکزی شهر جمعیتی در حدود نیم ملیون نفر را در خود جای داده و هم چنین سر شماری ها در سایر مناطق و حومه این کلانشهر، بیش از 2 ملیون ساکن در این محدوده را نشان می دهد.

این شهر در بحث راه آهن، جاده ها و نیز ترافیکی هوایی یک قطب به حساب می آید. از همین جهت راه آهن شهر و نیز فرودگاه زوریخ هر دو جز ترمینال های پر رفت و آمد و شلوغ در کشور سوئیس و نیز اروپا به شمار می روند. و سالیانه مسافران زیادی با بلیط هواپیما به این شهر سفر می کنند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما زوریخ

اگر می خواهد سفری بسیار اسان و سریع را به این شهر تجربه کنید خرید ایننترنتی بلیط هواپیما زوریخ را به شما پیشنهاد می کنیم. قطعا در این سفر بیشتر با این شهر آشنایی پیدا خواهید کرد اما اجازه دهید تا قدری به به ابعاد تاریخی ان بپردازیم.

گفته می شود ساکنان در این منطقه و نزدیک به دریاچه زوریخ در طی روند ثابتی به طول 2000 هزار سال ساکن شدند. و همچنین بنای رسمی این شهر را به رومیان در اوایل میلاد مسیح نسبت می دهند و در ابتدا نام آن را Turicum  نهاده بودند.

البته به روایتی دیگر بیان شده که سکونت در این منطقه به حدود 6500 سال پیش باز می گردد زیرا بقایای باستانی از مردمان و زندگی بدوی آن ها در اینجا دیده شده است. اما این تنها مربوط به نشانه های زندگی انسان در این بخش از اروپا بوده و دلیل بر پیدایش شهر نیست.

در طول دوران میانی تاریخ و قرون وسطا، این شهر جایگاه مستقل و ویژه ای در بین شهر های دیگر امپراطوری بدست آورد. و در سال 1520 میلادی، تحت رهبری هولدریچ زوینگلی، به یکی از مراکز اصلی تهذیب پروتستان بدل شد.

قیمت بلیط هواپیما زوریخ

بعد از این که قیمت بلیط هواپیما زوریخ را در سامانه آنی تیکت 24 مشاهده کرددید، بهتر است ابعاد دیگری از این سفر و هزینه های آن را نیز مد نظر داشته باشید.

به این دلیل که اگر نرخ پرواز را متناسب با بودجه خود در نظر نگیرید ددر ادامه سفرتان به مشکل بر خواهید خورد. به طور کلی هزینه سفری یک هفته ای به این شهر معادل 1310 Srf یا همان فراک سوئیس است.

بهتر است نرخ این ارز را در زمان سفرتان نسبت به معادل ریالی آن چک کیند. اما می توان گفت هر فرانک 100 سوئیس معادل 109 دلار است.

طبیعی است که اگر تعداد همراهان شما بیشتر باشد هزینه به ازای هر شخص افزایش می یابد. اما جای نگرانی نیست ما در بحث نررخ پرواز به شما این امکان را می دهیم تا بتوانید ارزانترین پرواز زوریخ را رزرو کنید. از این جهت قادر خواهید بود تا بودجه سفرتان را بهتر مدیریت کنید.

بلیط لحظه آخری و چارتر 

نمی توان گفت بلیط لحظه آخری و چارتر گزینه های مناسبی برای سفر نیستند، زیرا این پرواز ها معمولا هزینه کمتری را برای مسافرانی که با بلیط هواپیما زوریخ سفر می کنند در بر دارد،

اما نکته اینجا است که در بحث پرواز های خارجی و نیز با توجه به گسترش ویروس کرونا در سطح جهان بحث قدری متفاوت شده. و بهتر است براس سفر برنامه تنطیم شده ای را انتخاب کنید زیرا در صورت کنسلی در پرواز های چارتر، هزینه زیادی را از دست خواهد داد.