ساری یکی از شهر های شمالی واقع در استان مازندران می باشد. شهرهای شمالی یکی پس از دیگر دارای طبیعت و جاذبه های دیدنی زیباتری می باشند و هیچکس را پیدا نخواهید کرد که بازدید از این شهرها همراه با طبیعت زیبایش را دوست نداشته باشد. پس بهتر است همین الان بلیط هواپیما بندرعباس ساری را رزرو کنید و خودتان را برای یک سفر هیچان انگیز آماده کنید.

معمولا سفر به شهرهای شمالی ایران جز مقاصد تابستانی ایرانیان می باشد و در فصل تابستان برنامه ریزی برای سفر به این شهرها می کنند. اما در بهار و پاییز نیز این شهر ها دارای زیبایی های زیادی می باشند. این شهر در طی سالهای اخیر توسعه و گسترش زیادی پیدا کرده ست و به یکی از مقاصد گردشگری محبوب تبدیل شده است. همچنین تعداد مسافرینی که با خرید بلیط هواپیما ساری به این شهر سفر می کنند افزایش پیدا کرده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما بندرعباس ساری

این شهر دارای مناطق تفریحی و طبیعی و اماکن تاریخی زیادی است که می توانید پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما بندرعباس ساری در طی یک برنامه ریزی منسجم از آنها دیدن کنید. همانطور که می دانید قدیمی ترین بانک ملی ایرانی، بانک ملی می باشد که این شهر هم دارای یک شعبه از قدیمی ترین بانک ایرانی می باشد که در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. برای بازدید از این بانک باید به میدان امام حسین بروید.

یکی از آثار باستانی و بسیار ارزشمند این شهر تپه باستانی گل نشین می باشد. این تپه دارای اطلاعات باستانی بسیار با اهمیتی می باشد که برای باستان شناسان بسیار حائز اهمیت می باشد. این شهر دارای عمارت ها و خانه های بسیار قدیمی زیبایی می باشد که دیدن آنها خالی از لطف نمی باشد.

قیمت بلیط هواپیما بندرعباس ساری

خانه رمدانی، عمارت کلبادی، عمارت فاضلی، عمارت ناظری برخی از این خانه های قدیمی با ارزش می باشند که می تواند بر اساس علاقه به یکی  دو تا از این خانه ها پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما بندرعباس ساری سر بزنید. یکی از جاذبه های فوق العاده زیبای شهر که قبل از خرید بلیط هواپیما بندرعباس از آن دیدن کنید پارک جنگلی شهید زارع می باشد. این پارک جنگلی بروی دامنه ی کوه البرز قرار دارد و دارای چشم اندازی بینظیر و مناظری نفس گیر می باشد.

یکی دیگر از مکان های رویایی این شهرستان که حتما باید قبل از رزرو بلیط هواپیما ساری به بندرعباس از آن دیدن کنید باداب سورت می باشد. باداب سورت در واقع یک چشمه ی پلکانی بسیار زیبا و بی نظیر در ایران می باشد. این چشمه از چندین چشمه تشکیل شده است و آنچه در مورد این چشمه بسیار جالب است که آب هر چشمه از لحاظ رنگ بو و مزه با آب دیگر چشمه ها متفاوت است.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

پناهگاه حیات وحش دشت ناز نیز یکی دیگر از مناطق مورد علاقه دوستداران محیط زیست می باشد که پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری و سفر به شهرستان ساری ازآن دیدن می کنند. در این پناهگاه از گوزن زرد ایرانی گونه ی در حال انقراض نگهداری و حفاظت می شود. دریاچه الندان و دریاچه میانشه نیز از دریاچه های دیدنی این شهر می باشد.