سفر از قلب دریای جنوب به دریای زیبای خزر تنها از طریق رزرو بلیط هواپیما کیش ساری محقق نمی گردد  اما پلی است مابین محبوب ترین و زیباترین شهرهای گردشگری جنوب و شمال کشور که تفاوت ها و تشابهات جذابی بر آنها حاکم است.

استان مازندران یکی از سه استان حاشیه دریای خزر می باشد که به مرکزیت ساری توانسته در سال های اخیر جزو استان های ممتاز گردشگری لقب بگیرد. بسیاری از گردشگران شاید در وهله اول قصد سفر به یکی از شهر های شمالی کشور را داشته باشند اما نیروی طبیعت آنها را با خود در کل کناره دریا می کشاند.

مازندران یکی از مهمترین استان های کشور در مباحث سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی می باشد به گونه ای که ۶۰ هزار میلیارد تومان تولید ناخالص ملی سهم این استان می باشد که با توجه به بستر های قوی این خطه در زمینه های گوناگون بسیار اندک می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش ساری

با توجه به بعد مسافتی زیادی که بین این دو شهر وجود دارد بدون ترید خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش ساری تنها با یک ساعت زمان، توجیه پذیرترین و آسان ترین روش برای تردد می باشد.

شما با رزرو بلیط هواپیما ساری به کیش قادر خواهید بود تا یکی از 2 میلیون نفری باشید که به این جزیره سفر می نمایند. پاساژها و برج های سر به فلک کشیده در کنار ماشین های طراز اول روز دنیا و مکان های تفریحی کم نظیر تنها بخشی از دریای خوشبختی در این جزیره می باشد.

قیمت بلیط هواپیما کیش ساری

ماهان، کاسپین، ایران ایر، آسمان از جمله مهمترین ایرلاین های پوشش دهنده این مسیر هوایی می باشند که با توجه به کلاس پروازی شان دارای تفاوت در قیمت بلیط هواپیما کیش ساری می باشند. از این رو هر شخص می تواند با توجه به سیاست خود در پرواز یکی از آنها را انتخاب نماید و از امکانات آن برخوردار شود.

خرید نکردن سوغاتی در طی سفر یکی از ناممکن ترین اقدامات می باشد. شما قبل از رزرو بلیط هواپیما ساری بهتر است با برخی از بهترین پاساژهای این خطه آشنا شوید. بازار ترکمن‌های ساری(بورس لباس‌های زنانه و نیز محل فروش صنایع دستی)، بازار بزرگ ماهی فروشان، بازار نرگسیه و رجایی، بازار روز راه‌آهن و کشاورز و پاساژهای شیک دیگر از جمله مهمترین آنها می باشند.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

اگر قصد دارید تا ارزانترین بلیط چارتر را رزرو بفرمایید بهتر است این نکته را بدانید که که سیستم عرضه و تقاضا اساس رزرو اینگونه بلیت های می باشد برای نمونه اگر به فکر رزرو بلیط هواپیما کیش می باشید و مترصد این هستید بلیط لحظه آخری را خریداری نمایید فصل بهار و تابستان را عملا فراموش کنید چرا که آمار گردشگری در این فصول در بالاترین میزان خود قرار دارد.

سوادکوه یکی از بکرترین و زیباترین نقاط مازندران می باشد که تهرانی ها با این شهر کاملا آشناییت دارند. دریاچه لفور از جمله جاذبه اهی سواد کوه می باشد  که جز با دیدن آن نمی توان ماهیت واقعی آن را بیان کرد. دریاچه شورمست، رودخانه کسیلیان، سد سنبل رود، آبشار آهکی اسکلیم و آبشار تزر از دیگر کنج های این شهرستان می باشند که شما را به دیدن آنها دعوت می کینم.