همانطور که می دانید، ساری مرکز استان مازندران می باشد. پس از خرید بلیط هواپیما عسلویه ساری، پیشنهاد می کنیم به رامسر بروید. رامسر یکی از مقاصد محبوب برای سفرهای تابستانی در شمال ایران می باشد. این منطقه ی تورستی در غرب استان مازنداران و بین کوه البرز و دریای خزر واقع شده است. به علت این موقعیت جغرافیایی ویژه اش دارای طبیعت بسیار زیبا و فوق العاده می باشد که آن را به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل کرده است.

این شهر به علت آب و هوای فوق العاده اش در تمام طول سال پذیرای گردشگران و مسافرانی هستند که پس از خرید بلیط هواپیما ساری به این استان و این شهر سفر می کنند. علاوه بر طبیعت زیبا و فوق العاده اش، این شهر دارای جاذبه های گردشگری دیگری میباشد که در ادامه با برخی از مشهورترین آنها آشنا خواهید شد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما عسلویه ساری

یکی از بهترین تفریحاتی که حتما پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما عسلویه ساری باید آن را امتحان کنید، سوار شدن تله کابین است. تماشای جنگل سرسبز و دریای آبی از بالا، تجربه ای نیست که هروز بتوانید به آن دست پیدا کنید. در ارتفاع 700 متری در حالی که به آسودگی نشسته اید می توانید مناظر اطرافتان را تماشا کنید. همچنین در نزدیکی این تله کابین تفریحات دیگری نظیر تفریحات آبی، ورزش های هوایی، زیپ لاین، کارتینگ، پارک تفریحی و مراکز خرید نیز وجود دارد که گشت و گذار شما را کامل می کند و می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما عسلویه حسابی خوش بگذرانید.

قیمت بلیط هواپیما عسلویه ساری

یکی از دیدنی های تاریخی و زیبای این شهر که پس از پرداخت بلیط هواپیما عسلویه ساری پیشنهاد می شود از آن دیدن کنید، کاخ مرمر در رامسر می باشد. این کاخ تابستانی، خاندان سلطنتی پهلوی بوده است. این کاخ در یک باغ بزرگ واقع شده است که در این باغ انواع گیاهان نادر را مشاهده می کنید. تابلوهای عتیقه و تابلو فرش های بسیار نفیسی در این شهر وجود دارد که از دیدن انها حیرت زده خواهید شد. این کاخ که بی شباهت به یک قلعه ی باشکوه می باشد دارای یک پارک موزه و یک مرکز خرید نیز می باشد.

بولوار معلم نیز یکی از خیابان های رویایی این شهر است که قدم زدن در آن حس بسیار عاشقانه ای را به شما القا خواهد کرد. این خیابان در زمان پهلوی ساخته شده است و نام قبلی آن خیابان کازینو بوده است. این خیابان محتل اتصال دریا به کوه می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

حالا که با خرید و رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری به این استان سفر کرده اید بد نیست در کمی راجع به هتل ها و رستوران های شهر هم کسب اطلاعات کنید تا در زمان سقر و قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما ساری به عسلویه دچار سردرگمی نشوید. رستوران کشتی، رستوران حمید و رستوران هانی برخی از مشهورترین رستوران های شهر رامسر هستند که می توانید با اطمینان غذایتان را صرف کنید.

برای یک اقامت راحت و به یادماندنی در این شهر هم می توانید هتل آزادی، هتل بام سبز را انتخاب کنید. همچنین اگر به دنبال یک اقامت ارزان می باشید می توانید هتل آپارتمان کوثر را انتخاب کنید.