یکی از رویایی ترین مکان های این استان که باید پس از خرید بلیط هواپیما تبریز ساری آن را ببینید، جنگل الیمستان می باشد. اگر به ماجراجویی و طبیعت علاقه دارید؛ این جنگل یک مقصد و انتخاب عالی برایتان خواهد بود.  دیدن درختان سربه فلک کشیده و سرسبز و گوش دادن به صدای پرندگان تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود که پس از خرید بلیط هواپیما ساری عملی خواهدشد.

الیمستان در واقع نام یک روستا در استان مازنداران و در آمل است. همانطور که از نام این جنگل مشخص است این جنگل محل رویش گیاهی به نام آلیما است. این جنگل محلی بسیار زیبا برای گردش مسافران خارجی و همچنین محلی برای برگزاری پیک نیک های آخر هفته مردم این استان می باشد. همچنین این جنگل مشرف به کوه می باشد که برای کوهنوردان نیز به یک مقصد محبوب میباشد. همچنین این جنگل دارای مسیرهایی برای دوچرخه سواری است که برای دوستداران این ورزش نیز بسیار خوشایند می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز ساری

حتما پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز ساری دوربین عکاسی خودتان را در ساک قرار دهید. این جنگل دارای مناظر شگفت انگیز برای عکاسی می باشد. یکی از دیدنی های جالب این منطقه دو سراخ بزرگ است که به ردپای رستم معروف است. طبق داستان های مردم بومی رستم قهرمان اسطوره ای شاهنامه فرودوسی از این منطقه عبور کرده است و روی زمین زانو زده است تا آب بنوشد و این دو حفره رد زانوهای این پهلوان ملی می باشد.

برای رفتن به این جنگل رویایی پس از خرید بلیط هواپیما تبریز باید به سمت جاده هراز بروید. پس رانندگی حدود 20 کیلومتر و پس از دیدن تابلو امازاده قاسم به سمت راست بروید، سپس به یک دوراهی خواهید رسید که باید به سمت چپ بروید. بعد از حدود 7 کیلومتر به روستای لهاش می رسید و پس از 5 کیلومتر دیگر به روستای الیمستان خواهید رسید. پیاده شوید و از طبیعت روبه رویتان لذت ببرید.

قیمت بلیط هواپیما تبریز ساری

اگر قصد دارید پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما تبریز ساری به این جنگل بروید، فراموش نکنید که حتما با خودتان تجهیزات لازم مانند مواد خوراکی، چادر برای کمنپینگ و هرچه برای ماندن یک روز در طبیعت لازم دارید همراه داشته باشبد. زیرا در این نزدیکی و اطراف رستوران هتل و یا اقامتگاه وجود ندارد.

برای برگشت و خرید بلیط هواپیما ساری به تبریز کافی است از همین مسیری که آماده اید برگردید و به خو.دتان را به فرودگاه ساری برسانید. فقط قبل از برگشت فراموش نکنید که اگر آتش روشن کرده اید کاملا خاموش کنید تا باعث آتش سوزی در جنگل نشوید و همچنین اطراف را نگاه کنید تا زباله ای از شما به جای نمانده باشد تا باعث آلودگی محیط زیست و محل زندگی حیوانات و پرندگان نشوید. همچنین از نوشتن یادگاری بروی درخت ها خودداری کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

برای خرید رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری باید صبر و حوصله به خرج دهید. در صورت عجله امکان رزر بلیط ارزان را از دست خواهید داد. پس از سفر به این شهر با جاذبه های زیادی برای دیدن مواجه خواهید شد. بهتر است از قبل یک برنامه سفر بچینید تا بتوانید از همه و یا حداقل معروف ترین جاذبه ها دیدن کنید.