یکی از زیباترین استان ها کشور،کردستان می باشد. سرزمین یکی از اقوام اصیل ایرانی که با حفظ آداب و رسوم خود فرهنگ غنی کردان غیور را به نمایش می گذارد. برای سفر به این استان و لذت بردن از زبان، موسیقی، رقص، جشن‌ها و صنایع دستی متنوع و زیبا باید بلیط هواپیما تهران سنندج را رزرو و به مرکز این استان سفر نمایید.

شهر سنندج که در جنوب این استان و در دامنه های رشته کوه زاگرس و محصور بین تپه ها و مراتع سرسبز می باشد به القاب گوناگونی از جمله شهر مساجد یا هزار تپه معروف است که با محصور شدن در یک دره تخت، معماری ساختمان ها، معابر و خیابان ها را برحسب شیب زمین شکل خاصی دهد و توسعه ی شهری را دچار محدودیت هایی نمایند.

بدلیل کوهستانی بودن این خطه این شهر دارای آب و هوای سرد و نیمه خشک بوده که شرایط را در پاییز و زمستان بدلیل برودت هوا جهت سفر به این خطه مشکل می نماید؛ پس بلیط هواپیما سنندج را در ماههای خرداد تا اوایل شهریور رزرو نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران سنندج

بدلیل کوهستانی بودن این منطقه و راه های پرپیچ وخم که بسیار خطرناک می باشد، خرید بلیط هواپیما تهران سنندج در اولویت اکثر مسافران قرار دارد. بلیط هایی که امروزه به لطف رشد تکنولوژی بصورت اینترنتی رزرو می شود. از جمله مزایای بسیار جالب اینگونه تهیه بلیت پرواز بحث مقایسه قیمت های پیشنهادی شرکت ها و زمان های بعدی پرواز در کسری از دقیقه می باشد. علاوه بر آن شما می توانید اقدام به رزرو بلیط هواپیما سنندج به تهران هم نمایید تا از برگشت خود و خانوادتان هم آسوده باشید.

این منطقه زیبا با تاریخچه غنی خود چشم هر جهانگردی را به حیرت وا می دارد. آثار ارزشمند بجا مانده از پیشینیان وجود فرهنگ غنی کردها را نمایش می دهد بر اساس اکتشافات بدست آمده قدمت این شهر به هزاره چهارم پیش از میلاد بر می گردد.

از جمله این آثار ارزشمند که به این حقیقت صحه می گذارد سفال هایی با نقوش هندسی بدست آمده در تپه های اطراف شهر می باشد. عمارت خسرو آباد مربوط به دوران قاجار و قلعه حسن آباد که در نزدیکی این شهر قرار دارد و بنا بر اسناد به دست آمده به دوره اشکانیان و ساسانیان نسبت داده می شود بدلیل قرار گرفتن در شیب بسیار زیاد به عنوان یکی از سخت ترین دژها برای فتح بوده  است. آثار دیگری همچون عمارت های امجد الاشراف، وکیل آباد، احمدزاده، غیاثی، سالار سعید، مجتهدی و حمام شیشه،حمام وکیل آباد و … می توان اشاره کرد.

قیمت بلیط هواپیما تهران سنندج

این بحث که تقاضا موجب افزایش تورم می شود یه اصل مهم در اقتصاد می باشد که تمامی ما ایرانی ها در هر ثانیه از زندگی خود متاسفانه آن را لمس می کنیم و شاهد افزایش نرخ های کالا می باشیم. بنابراین قیمت بلیط هواپیما تهران سنندج یا بلیط هواپیما تهران یا هر مسیر دیگری از این قائده مستثنی نیست. در فصول بهار و تابستان که بازار سفر ها داغ می باشد نرخ های بلیت بصورت تصاعدی رو به افزایش است اما در بازه های دیگر شما می توانید اقدام به رزرو با قیمت بسیار مناسب نمایید.

بیشتر بزرگان موسیقی ایران از این خطه می باشند. موسیقی و آواهای محلی در کنار مراتع سرسبز روح هر انسانی را صیقل می دهد. بر این اساس نام این شهر در فهرست جهانی یونسکو در بخش موسیقی به ثبت جهانی رسیده و علاوه بر این وجود لباس های رنگارنگ و زیبای بانوان و لباس های کردی مردان بر جذابیت های این خطه افزوده است.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

همانطور که در بالا ذکر شد رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری هواپیما تهران سنندج در بازه زمانی پاییز و زمستان و در ماه های خرداد، تیر و در اواسط هفته بسیار مناسب و مقدور می باشد. جهت رزرو اینگونه بلیت های پرواز شما کافی است با مراجعه به سایت آنی تیکت 24 و مشاهده پرواز های چارتری و انتخاب یکی از آنها، خود را مهیا سفر کنید.

دریاچه زریوار مریوان با چشم انداز زیبا، شرایط آب و هوایی خنک و معتدل، سرسبزی و در نهایت امکانات رفاهی در کنار دریاچه به عنوان اولین جاذبه گردشگری این استان برای طبیعت دوستان می باشد. اورامانات که دیگر نیازی به هیچ توضیحی ندارد سرشار از جلوه و عظمت خداوندی است که در کنار مراسمات و جشن های مردمان این دیار خود نمایی می کند. روستای تاریخی و زیبای پالنگان که از لحاظ معماری به ماسوله کردستان معروف است.

اما اگر اهل خرید باشید و به فکر خرید برند های روز دنیا آن هم به شکل اورجینال باشید حتما نام بانه را شنیده اید. شهری که در طی سالیان اخیر به دلیل مجاورت با مرزهای عراق، اقدام به فروش کالا با قیمت های مناسب می نماید که سبب شده است گردشگران بسیاری علاوه بر لذت بردن از طبعت بکر مانند رود سیروان، کوه آوالان، سقز و … با خرید از این منطقه لذت دوچندانی ببرند.