شهر های بسیار زیادی در روسیه وجود دارد که شهرت ویژه ا در بحث گردشگری دارند، در این بین می توانید با بلیط هواپیما سن پترزبورگ به یکی از با شکوه ترین شهر های این کشور سفر کنید.

شهری است ه رودخانه نوا از آن عور می کند و در نزدیکی خیلج فنلاند و در کناره های دریای بالتیک بنا شده است. بعد از پایتخت کشور روسیه یعنی مسکو این شهر دومین شهر بزرگ این کشور پهناور است.

جمعیتی که در آن زندگی می کنند حدود 6 تا 7 ملیون نفر هستند و در بین شهر های اروپایی از لحاظ جمعیتی در رده چهارم و در حوضه دریای بالتیک به عنوان اولین شهر با جمعیت ملیونی شناخته می شود.

همچنین اگر به جغرافیای این شهر نگاهی داشته باشید، خواهید دید که به دیل قرار گیری در مدار 60 درجه شمالی، لقب شمالی ترین کلانشهر دنیا را به خود اختصاص داده است که در چنین منطقه آب و هوایی سردی قرار دارد.

به دلیل اهمیت این شهر در حوضه دریای بالتیک و وجود بنادر تجاری در آن، سیستم حکم رانی فدرالی بر این شهر حاکم است. البته در بحث گردشگری نیز این شهر یکی از جاذبه های اروپا به شما می آید و گردشگران زیادی با بلیط هواپیما سن پترزبورگ به این شهر سفر می کنند.

تاریخ و پیشینه

در بحث تاریخ و پیشینه شهر گفته می شود این شهر توسط یکی از حکمرانان روزی به نام تزار پیتر کبیر در سال های 1703 تا 1704 میلادی بنا شد در مکانی که قبلا قلعه و دژ های سوئدی ها قرار داشته است و به افتخار آپوستولوی مسیحی پیتر، به نام سنت پترزبورگ یا سن پترزبورگ نام گذاری شد.

ارتباط ویژه ای بین بنیان گذاردن این شهر و پیدایش امپراطوری بزرگ روسیه تزاری در منطقه کشور های اروپایی به عنوان یک قدرت بزرگ و نوین وجود دارد.

از سال های 1715 تا مدتی بعد یعنی اواخر 1920 این شهر به عنوان مرکز ایالت تزاردم و هم به عنوان پایتخت روسیه انتخاب شده بود اما بعد ها و بعد از انقلابی که در اکتببر سال 1917 اتفاق افتاد ایتخت رسمی شور توسط بلشویک ها به مسکو انتقال یافت و از ان زمان تا کنون این شهر به عنوان پایتخت رسمی کشور شناخته می شود.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما سن پترزبورگ

اگر به دنبال خرید اینترنتی بلیط هواپیما سن پترزبورگ هستید، کافی است تا تنها در چند ثانیه، زمان حرکت، تاریخ مورد نظر و فرودگاه مقصد خود را از طریق سامانه آنی تیک 24 انتخاب کنید.

به عنوان یکی از مراکز بزرگ گردشگری در روسیه این شهر در سال 2018 بیش از 16 ملیون گردشگر را به خود جلب کرده که عدد بسیار قابل تاملی است.

از طرفی این شهر به عنوان یکی از مراکز مهم اقتصادی، تجاری،  علمی و فرهنگی نیز به حساب می آید. به دلیل این که در قرن گذشته پیشرفت های چشمگیری داشته در روسیه به عنوان پایتخت منطقه شمالی کشور نیز شناخته می شود و به دلیل فدرال بود، مقر سازمان های دولتی و بین المللی مهمی از جمله دادگاه قانون اساس کشور و نیز شورای هرالدیک ریاست جمهوری فدراسیون روسیه نیز در ان قرار دارد.

قمیت بلیط هواپیما سن پترزبورگ

طبیعی است که جدای از قیمت بلیط هواپیما سن پتررزبورگ هزینه های دیگری نیز وجود دارد که باید آن ها را نیز برای این سفر در نظر بگیرید.

برای مثال اگر در نظر دارید تا زا جاذبه دیدنی خاصی بازدید کنید، باید هزینه های رفت و آمد را در نظر بگیرید. مورد دیگر خورد وخوراک و رفتن به رستوران ها است و در کل این که برای چند شب اقامت در هتل می توانید هزینه کنید.

اگر بواهید به طور میانگین به این قیمت ها نگاه کنید باید برای هزینه های هر روزتان عددی نزدیک به 4200 روبل و یا معادل 60 دلار را در نظر داشته باشید. از این رو بهتر است تا زمان سفرتان در تاریخ هایی انتخاب کنید که در اصطلاح به آف سیزن معروف هستند.

چرا که در این زمان ها سفر های کمتری به این شهر انجام می شود از این رو می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما سن پترزبورگ را برای سفر رفت و بر گشت رزرو کنید.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

این که همیشه بر روی بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان برنامه ریزی کنید درست نیست. چرا که در مسیر پرواز به این شهر این نوع از بلیط هواپیما همیشه به فروش نمی رسند.

بهتر است در تاریخ های متفاوت نرخ بلیط پرواز های سیستمی را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهتری بلیط هواپیما سن پترزبورگ را رزرو کنید.