در شمال دریای خزر کشوری وجود دارد که برای ما ایرانی ها بسیار با اهمیت می باشد. کشور روسیه که در تاریخ خود خواسته یا ناخواسته در تاریخ ایران دخیل بوده است دارای جاذبه هایی است که باعث جذب گردشگر در شهره ای مختلف از جمله شهر های مسکو، سنت پترزبورگ و… می باشد که از طریق رزرو بلیط هواپیما تهران سنت پترزبورگ شده است.

شهر سن پترزبورگ که در سال ۱۷۰۳ به دستور و با نظارت پتر کبیر ساخته شد به عنوان پایتخت روسیه تا سال ۱۹۱۸ بوده است.  مدتی پتروگراد، لنین، لینگراد نام های این شهر می باشد که در سال 1917 در جنگ جهانی دوم کارزار مبارزه با آلمانی ها خواهد بود.این شهر در جوار رود نِوا، در شرق خلیج فنلاند در دریای بالتیک قرار دارد از این رو دارای جاذبه هایی است که باعث جذب گردشگران شده است.

از جمله ویژگی های منحصر به فرد این شهر که باعث توجه توریست ها شده است پدیده شب های سفید می باشد، در واقع به دلیل قرار گیری این شهر در نزدیکی قطب شمال، در اوایل تابستان به دلیل زاویه خورشید، تاریکی بر این خطه چیره نمی شود و شب های روشنی در برابر دیدگانتان قرار خواهد داشت.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران سن پترزبورگ

شما قادر خواهید بود تا به راحتی و از طریق سایت های معتبر فروش بلیط هواپیما، اقدام به خرید بلیط هواپیما تهران سن پترزبورگ نمایید. شما می توانید با مراجعه به سایت آنی تیکت 24 و از طریق بکارگیری فیلترها زمان پروازهای مسیرتان را مشخص نمایید و سپس در صورت تمایل بلیط هواپیما سن پترزبورگ به تهران را جهت بازگشت از پیش رزرو نمایید.

قیمت بلیط هواپیما تهران سن پترزبورگ

اگر چه آیتم های گوناگونی در قیمت تمام شده بلیط هواپیما تهران سن پترزبورگ تاثیر گذار است اما توجه به نوع ایرلاین و بلیط پرواز می تواند نقش پررنگ تری در این مقوله داشته باشد علی الخصوص اینکه تعداد شرکت های ارائه دهنده این مسیر محدود می باشد.

برای رزرو بلیط هواپیما سن پترزبورگ طبیعتا فصل تابستان می توان شما را از سرمای سوزناک این خطه نجات دهد چرا که جاذبه های این شهر به حدی می باشد که باعث می شود براحتی از آنها بازدید نمایید. از جمله جاذبه هایی جذاب این شهر می توان به موزه هرمیتاژ(بزرگترین و قدیمی ترین موزه فرهنگ و هنر جهان که توسط کاترین کبیر بنا گردید که پذیرای بیش از سه میلیون اثر هنری است)،( بزرگترین کلیسای ارتودوکس روسیه)، قلعه پیتر و پائول، کلبه پتر کبیر، کلیسای سنت ایزاک کلیسای ناجی در خون یکی از اصلی ترین جاذبه های دیدنی شهر، موزه دولتی روسیه، کاخ کنستانتی نوفسکی، کاخ کاترین، اسب سواری برنزی و… می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

بلیط لحظه آخری یکی از محبوب ترین نوع بلیت ها برای پرواز می باشند چرا که به عنوان ارزانترین نوع ان شناخته می شوند. البته این بلیت دارای تاریخ مشخصی نمی باشد چرا که در صورت نبودن متقاضی برای بلیط چارتر، شرکت ها اقدام به عرضه « می کنند از این رو باشد در حد اقل زمان ممکن اقدام به آماده شدن برای پرواز نمایید. شما می توانید بلیط هواپیما تهران را نیز از این طریق رزرو کنید.

یکی از مهمترین مزایای سایت ما امکان برقراری ارتباط به منظور پشتیبانی و رفع هر گونه ابهام چه قبل پرواز و یا سایر زمان ها و موضوعات مربوطه می باشد.