فاصله ی بین این دو شهر حدود 1300 کیلومتر می باشد که چیزی حدود 13 ساعت باید در مسیر باشید و قطعا این مسافت طولانی خسته کننده خواهد بود. برای راحتی می توانید بلیط هواپیما مشهد شهرکرد را تهیه کنید. همانطور که می دانید این شهر، یکی از شهرهای استان چهارمحال بختیاری می باشد که به بام ایران شهرت دارد. این شهر در تابستان ها دارای آب و هوای معتدل می باشد. ما زمستان های بسیار سردی دارد. پس اگر قصد دارید بلیط هواپیما شهرکرد را تهیه کنید بهتر است در تابستان به این شهر سفر کنید.

قطعا آب و هوای بسیار عالی این شهر در کنار اماکن تفریحی و گردشگری این شهر باعث شده است که هر سال تابستان ها شاهد هجوم تعداد زیادی مسافر و گردشگر به این شهر باشیم . فرودگاه این شهر نیز بسیار فعال می باشد و در طول هفته پروازهای زیادی به در داخل و خارج از کشور دارد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد شهرکرد

یکی از معروفترین تفرجگاه این شهر که پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد شهرکرد از آن دیدن کنید، گردشگاه چشمه زنه هفشجان  است. این گردشگاه در دامنه ی کوهی به نام کوه جهان بین واقع شده است.  این گردشگاه علاوه بر نزدیکی به شهرکرد دارای دشت لاله های واژگون است که به مزایای آن افزوده است.

یکی دیگر از مکان های فوق العاده ی این شهر که قبل از خرید بلیط هواپیما مشهد و قصد برگشت باید از آن دیدن کنید، تالاب چغاخور است. این تالاب زیستگاه پرندگان محلی و مهاجر ماندد لک لک، حواصیل، غاز و اردک می باشد که صحنه ای رویایی را به وجود می آورند. در این مکان آرامشی محض حکم فرما است و به غیر ازصدای باد و پرندگان صدای دیگری به گوش نمی رسد و بهترین مکان برای فرار از هیاهو و شلوغی های شهر می باشد.

قیمت بلیط هواپیما مشهد شهرکرد

اگر به باردید از اماکن تاریخی نیز علاقه دارید می توانید پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما مشهد شهرکرد از قلعه جونقان یا قلعه سردار اسعد بختیاری دیدن کنید. این قلعه که در نزدیکی میدان شهر قرار دارد دارای دسترسی بسیار آسان و راحتی می باشد و در هر زمان از روز می توانید از آن دیدن کنید.

اگر هم از آندسته افرادید که دوست دارید در سفر تمام وقت خود را در طبیعت سپری کنید پیشنهاد می کنیم از آبشار زردلیمه دیدن کنید. برای دیدن این آبشار باید مسافتی حدود 84 کیلومتر طی کنید ولی این آبشار به قدری زیبا است که بُعد مسافت را به کلی فراموش خواهید کرد. این آبشار را به عنوان عریض ترین آبشار در ایران می شناسند و اوقات خوشی را در کنار آن سپری خواهید کرد. فراموش نکنید که به خودتان آب و غذا همراه داشته باشید. زیرا در اطراف این آبشار رستوران وجود ندارد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

یکی دیگر از مکان هایی که بد نیست قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما شهرکرد به مشهد از آن دیدن کنید، موزه مردم شناسی است. پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری بازدید از موزه ی مردم شناسی هر شهر شما را با فرهنگ و آداب و رسوم آن شهر بیشتر آشنا می کند و می توانید راحت تر با مردم شهر ارتباط برقرا کنید.