شیراز شهری با قدمت بیش از 6500 سال می باشد، که شاعران فارسی زبان بسیاری مانند سعدی، حافظ، فردوسی، عماره، شهریار، اوحدی مراغه ای، باباطاهر، سنایی و بهار در وصف شیراز اشعاری سروده اند. برای بازدید از این شهر بی مثال کافی است بلیط هواپیما اهواز شیراز تهیه کنید.

شیراز دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی زیادی است که پس از خرید بلیط هواپیما شیراز می توانید به آنها سر بزنید و اوقات خوشی برای خود و همراهانتان خلق کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما اهواز شیراز

خرید اینترنتی بلیط هواپیما اهواز شیراز راحت ترین راه برای خرید بلیط به جای مراجعه حضوری می باشد. در میان سایت های زیادی که اقدام به فروش بلیط هواپیما می کنند، انتخاب یک سایت معتبر شاید کار راحتی نباشد، سایتی که علاوه به روز کردن قیمت ها در لحظه، دارای خدمات پس از فروش کاملی نیز باشد.

سایت آنی تیکت 24 با تیم پشتیبانی 24 ساعته آنلاین این امکان را فراهم کرده است که در هر لحظه از شبانه روز نیازهای شما و سوالاتتان را در قبال پرواز و خرید پاسخگو باشد.

قیمت بلیط هواپیما اهواز شیراز

قیمت بلیط هواپیما اهواز شیراز و بلیط هواپیما شیراز به اهواز در شرایط مختلف متفاوت خواهد بود. سفر به شیراز با هواپیما قطعا خاطره ی خوبی برایتان رقم خواهد زد. در سفر به شیراز قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما اهواز جاذبه های دیدنی زیادی است که می توانید از آن ها دیدن کنید. یکی از این دیدنی های جذاب این شهر مسجد نصیر الملک معروف به مسجد صورتی است. این مسجد بی شک یکی از قدیمی ترین و زیبا ترین مساجد ایران است.

این مسجد در نگاه اول مانند هر مسجد دیگر به نظر می رسد اما با طلوع آفتاب و تابیدن اولین اشعه های خورشید هنر معماری این مسجد را نمایان می شود. پس پیشنهاد ما برای بازدید از این مسجد در ساعات اولیه روز می باشد. برای رفتن به مسجد نصیر الملک می توانید به راحتی با استفاده از مترو و یا اتوبوس های مسیر ولیعصر نیازی استفاده کنید.

این مسجد توسط میرزا حسنعلی خان مشهور به نصیر الملک، حاکم عادل فارس بود ساخته شد. ساخت این مسجد 12 سال به طول انجامید، اما درب ها و پنجره ها و رنگ هایی که در این مسجد مشاهده می کنید بعدها توسط حاج میرزا آیت به آن اضافه شد. متاسفانه بخش عظیمی از این شهر در پی توسعه شهری و با سخت خیابان لطفعلی خان زند از بین رفته است.

بهترین زمان برای سفر به شیراز و بازدید از این مسجد اواسط پاییز تا اواسط زمستان است، زیرا به دلیل زاویه تابش خورشید می توانید عکس های زیبایی ثبت کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

بلیط چارتر، یکی از پر طرفدار ترین نوع بلیط در بین مسافرین هواپیما است. علت این محبوبیت به این دلیل است که فکر می کنند قیمت ان از بلیط سیستمی ارزانتر می باشد. باید توچه داشته باشید که همیشه به این صورت نیست و گاهی بلیط در حالی که سیتمی است ولی دارای قیمتی بسیار مناسبتر از بلیط چارتر است.

بلیط لحظه آخری نیز به همین صورت است و نباید انتظار داشته باشید که با نزدیک شدن به تایم پرواز با کاهش قیمت مواجه شوید؛ چه بسا که مجبور شوید با قیمتی خیلی بیشتر از قیمت معمول بلیط هواپیما را تهیه کنید.