یکی از دیدنی های شیراز که پس از خرید بلیط هواپیما بوشهر شیراز باید از آن دیدن درواز قرآن می باشد. دروازه قرآن به نحوی سنبل شیراز می دانند. شاید بگویید نماد شیراز حافیه می باشد. درست است در اکثر پوسترها و بنرهای شیراز حافظیه پرسپولیس و پاسارگار را داده ایم. ولی این بدین معنی نیست که اهمیت این بنا کمتر از دیگر بناها و جاذبه های تاریخی شهر می باشد.

بازدید از دروازه قرآن یکی از ضرورت های سفر به شیراز پس از خرید بلیط هواپیما شیراز است. در کنار این بنا مقبره شاعر مشهور قرن سیزدهم، خواجوی کرمانی می باشد که می توانید از آن نیز دیدن کنید. این مقبره دارای معماری بسیار جالبی می باشد همچنین هیچ اسمی از ایشان بروی مقبره ذکر نشده است و تنها آیه ای از قرآن بروی آن نوشته شده است. همچنین در پارک باصفای نزدیک به دروازه قرآن می توانید اوقات خوشی را سپری کنید، فالوده شیرازی بخورید و چای بنوشید و آخر وقت هم بلال بخورید. نور پردازی این دروازه بسیار زیبا است و لحظات فراموش نشدنی را در این مکان سپری خواهید کرد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما بوشهر شیراز

برای رفتن به این دروازه باید به بولوار هفتنان بروید. اگر هم می خواهید پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما بوشهر شیراز با استفاده از اتوبوس به این منطقه بروید، کافی است ایستگاه دروازه قرآن را پیدا کنید. آرامگاه حضرت حافظ نیز در فاصله ی نزدیکی با دروازه قرآن قرار گرفته است که می توانید قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما بوشهر از آن دیدن کنید.

دروازه قرآن به دستور عضد الدوله دیلمی ساخته شد. فلسفه ی ساخت آن این بوده است؛ که در قدیم مسافران را از زیر قرآن رد می کردند که مسافران در طول سفر از خطرات ایمن شوند. البته از زمان ساخت این دروازه این بنا بارها دچار آسیب گشته است. یکبار کریم خان زند نیز این دروازه را بازسازی کرده است؛ همچنین در دوره قاجار نیز این بنا دوباره مورد بازسازی قرار گرفته است. طاق این بنا با آیاتی از قرآن کریم تزئین شده است. قرآن بالای دروازه به موزه پارس منتقل گشته است.

قیمت بلیط هواپیما بوشهر شیراز

رستوران ها و هتل های زیادی در اطراف این جاذبه ی گردشگری وجود دارد که می توانید پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما بوشهر شیراز و قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما شیراز به بوشهر حین بازدید از این جاذبه از آنها دیدن کنید؛ و وعده های غذایی خوشمزه و بی نظیری را در آن تجربه کنید. رستوران شاندیز، رستوران زمرد، رستوران هفت خان برخی از رستوران اطراف دروازه قرآن می باشد.

برای رزرو هتل نیز می توانید، هتل ساسان، هتل بزرگ شیراز، هتل ستارگان، هتل ارگ، هتل اطلس و یا هتل رویال شیراز را رزرو کنید. این شهر به علت توریستی بودن و بالا بودن حجم مسافرت ها به این شهر دارای هتل ها و اقامتگاه های بومگردی بسیاری می باشد که می توانید با مراجعه به قسمت رزرو هتل سایت از خدمات و ستاره ی هتل ها بیشتر آشنا شوید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

پیشنهاد می شود پس از غروب آفتاب و در خنکی هوا به آرامکاه حافظ سر بزنید و از محیط زیبا و حال و هوای معنوی آن استفاده کنید. گرفتن فال بر مزار حافظ حال و هوایی دیگر دارد که می توانید پس رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری آن را تجربه کنید . همچنین از دیوان های زیبا حافظ که در طرح ها و سایزهای مختلف ارائه می شود تهیه نمایید.