کرمانشاه استانی در غرب کشور که در فاصله ی 525 کیلومتری از پایتخت ایران، تهران قرار گرفته است. آن طور که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری این استان اعلام کرده است؛ کرمانشاه دارای 3000 اثر تاریخی می باشد، که از این تعداد 716 اثر آن در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این تعداد آثار تاریخی، تعداد قابل توجهی می باشد که می توانید قبل از خرید بلیط هواپیما کرمانشاه شیراز از آن دیدن کنید. قطعا بازدید از 716 اثر در طی سفر با این استان با خرید بلیط هواپیما کرمانشاه در زمان محدود امکان پذیر نمی باشد، پس بهتر است قبل از سفر با برخی از مشهورترین آنها آشنا شوید که بتوانید زمان خود را در سفر به بهترین صورت مدیریت کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمانشاه شیراز

این شهر مجموعه ای از بناهای تاریخی، فرهنگی، مذهبی را در خود جای داده است که می توانید قبل از خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمانشاه شیراز بازدید کنید. قطعا یکی از جذاب ترین این مکان ها که قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما شیراز پبشنهاد داده می شود که از آن دیدن کنید، طاق بستان می باشد. این مکان یکی از مشهورترین و پرطرفدارتیرین جاذبه ی گردشگری در کرمانشاه می باشد که گردشگران داخلی و خارجی زیادی در طول سال از آن بازدید می کنند.

طاق بستان چندین سنگ نبشته مربوط به دوره ی ساسانی می باشد. در اطراف این مجموعه چندین چشمه و طبیعتی سرسبز وجود دارد که باعث شده است به ارزش فرهنگی و تاریخی این مجموعه افزوده شود و به یک مکان گردشگری مفرح و شاد تبدیل شود. در این حجاری ها تصاویری از تاج گذاری خسرو پرویز و چندین پادشاه ایرانی دیگر مانند اردشیر دوم، شاهپور دوم و سوم را مشاهده خواهید کرد. همچنین در اطراف این مکان گردشگری رستوران ها و کبابی های بسیاری وجود دارد که پس از تفریح می توانید نهار خود  را نیز در همین جا صرف کنید.

قیمت بلیط هواپیما کرمانشاه شیراز

قیمت بلیط هواپیما کرمانشاه شیراز و بلیط هواپیما شیراز به کرمانشاه  اولین چیزی خواهد بود که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. اما همانطور که گفته شد این شهر دارای جاذبه های تاریخی بسیار جالبی می باشد که پرداخت این هزینه را به راحتی توجیه خواهد کرد. به عنوان مثال جاذبه بیستون بر دامنه ی کوه بیستون که شرحی از پیروزی داریوش بزرگ بر شورشیان می باشد یکی دیگر از جاذبه ای ارزشمند این شهر می باشد. یا تکیه معاون الملک یکی دیگر از بناهای فوق العاده زیبای این شهر می باشد که کاشی کاری های انجام شده در آن در جهان بی نظیر می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری در تمام طول سال به راحتی امکان پذیر نمی باشد و حتی شاید در یک مسیر رفت و یا برگشت شاهد افزایش قیمت باشید. اما دیدن تکیه بیگلربیگی ارزش این ریسک را دارد. تالار و تزئینات بی نظیرش مربوط به دوره قاجار و مظفرالدین شاه می باشد. هم اکنون این تکیه تحت عنوان موزه خط و کتابت مشغول به فعالیت می باشد و همه روزه پذیرای گردشگرام و میهمان این شهر می باشد. گوردخمه اسحاق وند یکی دیگر از جاذبه های گردشگری مرموز کرمانشاه می باشد که بازدید از آن به شدت توصیه می شود. این گوردخمه به گفته ی مورخین قدیمی ترین مقبره های صخره ای در جهان می باشد.