لامرد یکی از شهرهای جنوبی استان فارس می باشد. این شهر دارای پیشینه ی تاریخی قدیمی نیز می باشد و این پشینه باعث شده است که آثار تاریخی کهن از دوران مختلف تاریخ در خود جای داده باشد. اما جاذبه های شیراز بسیار متفاوت از جاذبه های این شهر می باشد و آن را برای یک مقصد گردشگری با خرید بلیط هواپیما لامرد شیراز، وسوسه برانگیز کرده است.

لامرد شهری شلوغ، پر هیاهو، با ترافیک های سنگین و آلودگی هوای بسیار می باشد. برای همین اکثرا برای سفر و تفریح، مکانی آرام و سالم، دور از ترافیک و شلوغی های شهر را انتخاب می کنند. یکی از مکان هایی که می توانید چند روزی از شلوغی های شهر دور باشید و آرامش محض را تجربه کنید، روستای قلات شیراز می باشد. این روستای رویایی، تقریبا در فاصله 36 کیلومتری غربی شیراز واقع شده است ؛ که می توانید به راحتی پس از خرید بلیط هواپیما شیراز، با استفاده از اتوبوس یا تاکسی های برون شهری به این روستا بروید.

در این روستا می توانید روح و جسم خسته خود را تسکین دهید و از کاملا آرامش پیدا کنید. گوش دادن به صدای آب، آواز پرندگان و دیدن مناظر سرسبز چیزهایی خواهند بود که در این روستا از آن ها بهره خواهید برد. روستای قلات دارای 3 آبشار زیبا و دیدنی می باشد؛ که راه دسترسی به دو آبشار تقریبا راحت و آسان می باشد، ولی بازدید از آبشارسوم کار راحتی نخواهد بود.

در این روستا بناهای تایخی و قدیمی نیز برای بازدید وجود دارد. یک کلیسای قدیمی، آسیاب آبی و قلعه برخی از این مکان ها هستند که باعث شده است در کنار جاذبه های طبیعی زیبا، این روستا به یک مقصد گردشگری متفاوت مبدل گردد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما لامرد شیراز

بهترین راه در شلوغی و ترافیک های طویل شهرها برای تهیه مایحتاج، خرید اینترنتی می باشد. پیشنهاد ما به شما برای تجریه ی یک خرید مطمئن و راحت و خرید اینترنتی بلیط هواپیما لامرد شیراز و خرید بلیط هواپیما شیراز به لامرد، از سایت آنی تیکت 24 می باشد. کارشناسان فروش ما در هر لحظه از شبانه روز پاسخگوی شما و نیازهای شما می باشند.

قیمت بلیط هواپیما لامرد شیراز

قیمت بلیط هواپیما لامرد شیراز در روزهای مختلف هفته و حتی ماه های مختلف سال متفاوت خواهد بود. در مهرماه با شروع سال تحصیلی و در تعطیلات نوروز و فصل بهار با توجه به افزایش مسافر، شاهد افزایش نسبی قیمت ها خواهیم بود. البنه در بعضی مواقع، قیمت ها ثابت خواهد ماند. پیشنهاد می کنیم حتما در کنار بلیط رفت، بلیط هواپیما لامرد را از قبل رزرو کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

دانشجویانی که به قصد تحصیل به این شهر سفر می کنند، به دنبال رزرو ارزانترین بلیط می باشند؛ تا در هزینه های تحصیل صرفه جویی کنند. اگر قصد خرید بلیط لحظه آخری را دارید، این نکته را به خاطر بسپرید که خرید این گونه بلیط ها یک نوع ریسک کردن است و شاید نه تنها بتوانید بلیط ارزان و چارتر تهیه کنید، بلکه امکان دارد فروش پرواز متوقف و پرواز پُر شود.