برای سفر به شهر شعر و ادب، حافظ و سعدی بلیط هواپیما ارومیه شیراز را تهیه کرده و سفرتان را به این شهر گل و بهارنارنج آغاز کنید. هرچی از زیبایی های این شهر گفته شود باز هم حق مطلب ادا نخواهد شد و باید خودتان با خرید بلیط هواپیما شیراز به این شهر سفر کرده و از نزدیک شاهد زیبایی های آن باشید.

ورودی شهر فرهنگ و ادب ایران، فرودگاه آن می باشد. فرودگاه بین المللی شیراز دومین فرودگاه مجهز ایران از لحاظ تجهیزات الکترونیکی و ناوبری بعد فرودگاه بین المللی تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) می باشد. این فرودگاه هم به عنوان فرودگاه مسافرتی و هو فرودگاه نظامی کاربرد دارد. پروازهای این فرودگاه در مسیرهای داخلی و بین المللی به صورت منظم انجام می شود. پروازهای خارجی آن بیشتر به کشورهای حوزه ی خلیج فارس می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارومیه شیراز

فرودگاه بین المللی شیراز که با نام شهید دستغیب شناخته می شود، درسال 1961 این فرودگاه فعالیت خود را آغاز کرد و حدود 5 سال بعد به فرودگاه بین المللی تغییر پیدا کرد. این فرودگاه که پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارومیه شیراز مشاهده خواهید کرد دارای به روز ترین تجهیزات ناو هوایی می باشد. این تجهیزات هم کاربرد مسافربری و هم مناسب برای میدان های نظامی می باشد. همچنین این فرودگاه دارای دو باند جنگی می باشد.

فرودگاه بین المللی شیراز پس از اقدامات توسعه و بهسازی تا حدود ده میلیون مسافر گنجایش دارد و دارای 13 مسیر پروازی متفاوت می باشد. این فرودگاه بسیار که پس از خرید بلیط هواپیما شیراز به ارومیه خواهید دید بسیار فرودگاه بزرگی می باشد. بهتر است کمی زودتر در فرودگاه حضور پیدا کنید تا به مشکلی بر نخورید.

قیمت بلیط هواپیما ارومیه شیراز

یکی از امکانات بسیار عالی این فرودگاه در اختیار مسافران و توریستهای خارجی قرار میدهد این است که این فرودگاه برای مسافرانی که از طریق این فرودگاه وارد ایران می شوند امکان دریافت ویزا (VOA) را فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فرودگاه شهید دستغیب تنها 13 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد و در قسمت جنوبی شیراز واقع شده است. فرودگاه بین اللملی شیراز به جاذبه های شهر مثل حافظیه، نارنجستان قوام، مسجد نصیرالملک و ارگ کریم خان یزد بسیار نزدیک است و حدود 20 دقیقه فاصله دارد. می توانید به راحتی قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما ارومیه از جاذبه های شهر دیدن کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

پس از رزرو رزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری برای پروازهای داخلی باید به ترمینال 1 فرودگاه و برای پروازهای بین المللی باید به ترمینال 2 آن مراجعه کنید. همچنین این فرودگاه خدمات ویژه و CIP نیز به مسافرینی که از قبل این درخواست را داشته باشند ارائه می دهد. این خدمات شامل : انجام ترنسفر از ایستگاه تا پای پلکان هواپیما به طور اختصاصی، دریافت کارت پرواز و پذیرایی در هنگام توقف.

به طور کلی ایرلاین هایی که در این فرودگاه پرواز دارند، خطوط هوایی ماهان، ایران ایر، کیش ایر، قشم ایر، معراج، آسمان، ایران ایر تور، کاسپین، آتا، ترکیش، ایرعربیا و قطر ایرویز می باشد. پروازهای خارجی به مالزی، سوریه، قطر، دبی، شارجه انجام می شود. همچنین دارای پروازهای منظم به عمان نیز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر برای ساعتها و روزهای پروازی به قسمت پروازهای خارجی سایت مراجعه کنید.