هدف آنی تیکت24 دسترسی مسافران، زائران و گردشگران به خدمات و اطلاعات کلیه پرواز های خطوط حمل و نقل داخلی و خارجی در سریع ترین زمان ممکن و بصورت آنلاین است. در راه تحقق این مهم با بهره گیری از تلاش گروهی مجرب از کارکنان و همچنین استفاده از علم روز گردشگری آماده ارائه کلیه خدمات مسافرتی نظیر خرید بلیط هواپیما تهران شیراز برای شما مسافرین عزیز است.

از آنجایی که همیشه سهولت، سرعت العمل و کیفیت سرلوحه تمام فعالیت های ما بوده است، پیش برد این اهداف با هماهنگی و همکاری جمع کثیری از خطوط هواپیمایی داخلی نظیر شرکت های هواپیمایی ایران ایر ، ماهان ، کیش ایر ، آسمان و معراج که مجوز های لازمه برای فعالیت ها ی خود را از سازمان هواپیمایی کل کشور دریافت نموده اند امکان پذیر شده است. با بهره گیری از این توانمندی، ما می کوشیم تا با تضمین ارزان ترین نرخ و بالاترین کیفیت در ارائه قیمت بلیط هواپیما گامی مهم در راستای جلب رضایت مشتریان بردارد.

مسئله مهم در خرید بلیط تهران شیراز در سایت، مشخص نمودن تعداد مسافران است. با تعیین تعداد مسافرین جستجو منحصر به مجموعه ای از پرواز ها می شود که برای این سفر دارای ظرفیت لازم و قابلیت رزرو را دارا باشد. در این صورت شما می توانید فهرست کاملی از های مناسب با تعداد مسافرین خود را در تاریخ مشخص شده دریافت نمایید. لازم به ذکر است که مدت زمان تخمینی برای سفر تهران به شیراز حدود یک ساعت است.

قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز

با توجه به عوامل مختلف در خطوط هواپیمایی، نظیر امکانات پرواز، دوره ای بودن میزان تعرفه پرواز ها و از همه مهم تر تاریخ انجام پرواز در ماههای مختلف سال قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز دائما در حال نوسان است لذا مشخص کردن نرخ ثابتی برای این مسیر میسر نیست. پیشنهاد مشاوران ما به ما این است که در صورت لزوم سایر عوامل مانند تاریخ پرواز، کلاس پروازی هواپیما و شرکت ارائه دهنده در خط پروازی را مد نظر قرار دهید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران شیراز

بلیط چارتر تهران شیراز

با توجه به این مسئله که این خط پروازی دارای ترافیک پروازی و حجم مسافر بالایی در طول سال است، عده زیادی از مسافران به دنبال رزرو و خرید ارزان بلیط چارتر تهران شیراز برای جهت تسهیل در انجام سفر خود هستند. با استفاده از ابزار های جستجوی آنلاین سامانه می توانید به راحتی هرچه تمام تر ارزان ترین و با کیفیت ترین بلیط چارتر هواپیما و بلیط هواپیما تهران را با وارد کردن زمان و تاریخ حرکت در سایت تهیه نمایید

بلیط لحظه آخری تهران به شیراز

در تمامی سفر ها شما می توانید با استفاده از امکانات سایت، علاوه دسته بندی بر اساس قیمت، پرواز خود را بصورت لحظه آخری انتخاب کنید. نرخ این پرواز ها معمولا از طریق سرویس ها و آژانس های هواپیمایی تعیین می شوند و اعضای گروه کاری ما تلاش می کنند تا با بکار گیری شبکه اطلاعاتی گسترده خود ارزان ترین و با کیفیت ترین خطوط پروازی را برای شما مهیا نماید.

اگر قصد تهیه بلیط  هواپیما تهران شیراز را دارید، می توانید از طریق گروه های فروش این مجموعه این کار را انجام دهید. با توجه به این که در برخی شرایط خاص هزنه این سفر شامل طرح ها و تخفیف های خاص می شود شما مسافرین گرامی بلیط هواپیما شیراز به تهران می توانید از طریق آفر های ویژه ای که برای این مسیر پروازی در نظر گرفته شده برخوردار شوید. تیم های فروش ما شما را از نرخ لحظه ای بلیط پرواز تهران شیراز با خبر می سازند و به این طریق شما می توانید انتخاب مناسبی جحت خرید بلیط ارزان انجام دهید.

مشخصات و اطلاعات پرواز تهران شیراز

مدت زمان پروازی بین دو شهر تهران و شیراز بسته به عوامل طبیعی گوناگونی مانند بارن شدید، برف، طوفان، رعد و برق و همچنین کلاس پروازی هواپیما ممکن است متغییر باشد. پرواز تهران شیراز در تاریخ های مختلفی در طول هفته که بر روی سایت  مشاهده می کنید در دسترس مسافرین گرامی قرار دارد. شما می توانید با استفاده از امکانات و فیلتر ها در صفحه جستوجو اطلاعات مربوط به ایرلاین های مختلف در این مسیر را مشاهده کنید.

لغو، کنسلی و استرداد

قابل توجه مسافرین محترم، در صورتی که قصد لغو بلیط پرواز تهران به شیراز خود را دارند، خواهشمند است حداکثر تا 24 ساعت مانده به زمان پرواز طی تماس با آنی تیکت24 مراتب آن را به اطلاع همکاران ما برسانند. لازم به ذکر است که قوانین مربوط به کنسل کردن بلیط برای هر چارتر کننده متفاوت است. بعد از ثبت در خواست استرداد  توسط شخص، نیاز به ارسال مشخصات فردی نظیر نام، نام خانوادگی، مشخصات شناسنامه و شماره کارت بانکی را به سامانه مشخصی می باشد.

سپس همکاران ما این درخواست جهت پیگیری به شرکت یا شخص چارتر کننده ارسال خواهند کرد و تنها در صورت پذیرش این درخواست از سمت شرکت مذکور، جریمه از قیمت بلیط هواپیما شیراز کسر شده و مابقی پول ظرف 24 الی 72 ساعت عودت خواهد شد. لازم به ذکر است در صورتی که تاخیر در پرواز کمتر از 2 ساعت باشد جریمه مطابق با قوانین شرکتی ایرلاین ها انجام خواهد پذیرفت.