سیستان بلوچستان به مرکزیت زاهدان، یکی از استان های جنوب شرقی کشور و هم مرز با کشورهای پاکستان و افغانستان می باشد. این موقعیت جغرافیایی سبب شکل گیری موقعیت استراتژیک حساسی شده است. زاهدان دارای آب و هوای گرم و خشک می باشد، و بادهای 120 روزه ی این منطقه بسیار مشهور و طاقت فرسا می باشد. برای همین شاید سفر به یک شهر خوش آب و هوا با خرید بلیط هواپیما زاهدان شیراز بسیار دلچسب باشد.

سفر از یک منطقه ی گرم به منظور بازدید از آبشار مارگون شیراز، مانند سفر به بهشت می باشد. گویا خدا قطعه ای از بهشت را در این مکان به ودیعه گذاشته است. آبشار مارگون در کوههای منطقه سپیدان پنهان گشته است. در راه رسیدن به این آبشار با مناظری شگرف، مانند گل های رنگارنگ، یخچال های طبیعی و مناظر کوهستانی فوق العاده خواهید بود. بهار و تابستان، در حالی که زاهدان از شدت گرما و شروع بادهای 120 روزه، غیرقابل تحمل می شود، بهترین زمان بازدید از این آبشار با خرید بلیط هواپیما شیراز خواهد بود. بازدید از این آبشار برای فرار از گرمای تابستان یک انتخاب عالی خواهد بود و خاطره ای فراموش نشدنی به یادگار خواهد گذاشت.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما زاهدان شیراز

خرید اینترنتی بلیط هواپیما زاهدان شیراز و بلیط هواپیما شیراز به زاهدان، آسانترین راه برای تهیه بلیط می باشد. آنی تیکت 24 علاوه بر سایت فروش اینترنتی دارای اپلیکیشن مناسب برای گوشی های اندروید و ios می باشد که می توانید بروی گوشی موبایل خود نصب کرده و به راحتی در هر وقت از شبانه روز مسیر مورد نظر خود را چک کرده و اقدام به خرید بلیط هواپیما زاهدان کنید.

قیمت بلیط هواپیما زاهدان شیراز

قیمت بلیط هواپیما زاهدان شیراز در روزهای مختلف سال متفاوت خواهد بود. این تفاوت به علت ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی متفاوتی می باشد که در این مسیر پرواز برقرار کرده اند. ولی قطعا پرداخت بهای بلیط این مسیر به منظور دیدن این آبشار فوق العاده، قابل چشم پوشی خواهد بود. این آبشار حدود 70 متر ارتفاع دارد. این آبشار از دل کوه می جوشد و در بالای آن هیچ رودخانه و یا چشمه ای قرار ندارد. برای رفتن به این آبشار بهتر است تجهیزات مناسب کوهنوردیهمراه خود داشته باشید.

اگر قصد شب مانی و زدن کمپ در این منطقه دارید لباس مناسب و آب آشامیدنی و غذای کافی همراه خود داشته باشید. زیرا در این منطقه هیچ نوع مغازه و یا رستورانی وجود ندارد و خوشبختانه هنوز بکر باقی مانده است. این آبشار در حدود 48 کیلومتری اردکان به سمت سپیدان قرار دارد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

برای خرید بلیط چارتر حتما قوانین کنسلی را از قبل مطالعه کنید. برخی خطوط هوایی در صورت چارتر بودن، هیچ گونه هزینه ای در قبال کنسلی به شما برگشت نخواهد داد. برخلاف تصور عموم، همیشه بلیط چارتر، ارزانترین بلیط نیست و هر بلیط ارزانی لزوما چارتر نیست. در هنگام خرید کلمه ی سیستمی یا چارتر در کنار نوع پرواز قید می شود. دقت داشته باشید تنها تفاوت این دو بلیط در نحوه ی قوانین کنسلی و استرداد وجه می باشد.

رزرو بلیط ارزان یکی از خواسته های همیشگی مسافرین می باشد و همیشه از بالا بودن قیمت پرواز ها در برخی از مسیر ها شاکی می باشند. معمولا در طول سال یکبار شرکت های هوایی قیمت های جدید مسیرهای پروازی را اعلام می کنند. که معمولا این افزایش قیمت با توجه به افزایش سایر اقلام ناچیز می باشد.