آیا دوست دارید پس از خرید بلیط هواپیما چابهار شیراز از باغ باستانی دیدن کنید؟ پس بهتر است به باغ جهان نما سری بزنید. برای دیدن از این باغ فوق العاده زیبا پس از خرید بلیط هواپیما شیراز باید به بولوار هفتنان و سپس به خیابان نفت بروید. در ادامه مسیر، کمی جلوتر باغ جهان نما را مشاهده خواهید کرد . از طریق خیابان حافظ نیز می توانید به به این باغ بروید.

این باغ مربوط به قرن سیزدهم می باشد؛ البته ناگفته نماند بیشتر طراحی ها و زیبا سازی های باغ مربوط به قرن 18 میلادی می باشد. آب این باغ توسط رودخانه روکنی تامین می شود. در داخل باغ، مانند دیگر باغ های ایرانی دارای یک عمارت بسیار زیبا و با شکوه می باشد که هم اکنون تحت عنوان موزه به روی علاقه مندان باز می باشد. این باغ بسیار بزرگ و زیبا می باشد و با دیگر باغ های شیراز قابل قیاس نمی باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما چابهار شیراز

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما چابهار شیراز و بازدید از باغ جهان نما اردیبهشت ماه می باشد. در این ماه از سال بوی عطر بهارنارنج تمام باغ را پر می کند و خاطره ی خوبی برایتان به یادگار خواهد گذاشت. این باغ از دیرباز مورد توجه حاکمان و افراد قرار گرفته است؛ این باغ به حدی زیبا و سرسبز بوده است که حتی تیمور گورکن به حدی تحت تاثیر این باغ قرار گرفته بوده است که یک باغ شبیه این باغ در زادگاه خود سمرقتد ساخت و نامش را نیز جهان نما گذاشت.

در دوران پادشاهان صفوی، زندیه و قاجار این باغ بارها مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفت. این باغ به حدی زیبا بوده است که آن را بهشت شیراز می دانسته اند. در دوران قاجار پذیرایی از مهمانان مهم در این باغ صورت می گرفته است که تحسین بازدیدکنندگان را همواره بر می انگیخت.

قیمت بلیط هواپیما چابهار شیراز

در این باغ یک فروشگاه صنایع دستی نیز وجود دارد که می توانید پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما چابهار شیراز از آن دیدن کنید و در صورت تمایل قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما شیراز به چابهار از این صنایع دستی زیبا تهیه کنید. صنایع دستی هر شهر برگرفته از فرهنگ اعتقادات و تاریخ آن منطقه می باشد. صنایع دستی دارای مفاهیم عمیق فلسفی و عرفانی می باشد که هزاران حررف ناگفته را با خود به همراه دارد.

تنوع گسترده ی فرهنگی و قومی باعث تنوع بسیار زیاد در صنایع دستی شده است. به طوری که می بینید صنایع دستی یکسان دارای بافت و ساختاری متفاوت می باشد. این تنوع باعث زیبایی در صنایع دستی شهرهای مختلف شده است که هیچ کدام مشابه دیگری نمی باشد. صنایع دستی همانطور که از اسمش پیدا است، با دست ساخته می شود و وقت و انرژی زیادی برای آن صرف می شود از این جهت بسیار ارزشمند و قیمتی می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

رستوران هفت خان که در فاصله ی 500 متری با باغ جهان نما می باشد گزینه ای بسیار عالی برای صرف غذای ایرانی پس از رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری و قبل از برگشت و خرید بلیط هواپیما چابهار می باشد. این رستوران به خاطر غذاهای عالی و با کیفیتش بسیار مشهور می باشد.