برای رفتن به بهشت ایران بهترین راه رزرو بلیط هواپیما تهران طبس می باشد. شاید ذهنیت شما از یک شهر در دل کویر مانند فیلم های هالیوودی، گردوخاک، گرما، درخچه های در حال خشک شدن و… باشد اما کافی است سری به این بهشت گمشده بزنید.

شهرستان طبس بزرگترین شهرستان استان خراسان جنوبی در شرق کشور در دل کویر لوت واقع شده است که با 50 هزار نفر جمعیت که متاسفانه به دلیل زلزله شدید در سال 57 جمعیتی کثیری از آنها را تقلیل داد جزو شهر های مهم و پر خبر این استان می باشد.

امکان ندارد شما سفر نامه ای را بخوانید که در آن نامی از این شهر برده نشود.برای نمنه ناصر خسروی قبادیانی ضمن تعریف از امنیت و خرمی این شهر بدلیل حکومت کردن قوم گیلکی آن را طبس گیلکی نامیده است.از طرف دیگر در باستان شناس و مورخ بزرگ جهان هرودوت از این شهر به عنوان شهر پرورش پادشاه قدرتمند ایران زمین کورش کبیر توسط ناپدری آن یاد می کند.

از هر کجا تاریخ شروع کنیم نامی از این خطه زیبا به میان آنده است آن چیزی که بسیار جلب توجه می کند بحث نظامی بودن و پل ارتباطی شرق به غرب و جنوب به شمال مرز های آن زمان محسوب می شده است . در دوران هخامنشیان،سلوکیان،ساسانیان، اسماعیلیان و… همیشه این دیار به عنوان بهشت کویری محسوب میشده است و پادشاهان برای استراحت و تفریح به این نتطقه سفر می نموده اند همچنین قابل ذکر است که بدلیل سختی و کویری بودن آن، جزو محدود شهر هایی بوده است که از گزند حمله قوم وحشی مغول در امان مانده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران طبس

زندگی بشر همیشه شامل فراز و فرود هایی بوده که در بعضی از آنها تاسف و دربعضی از آنها شادی را به ارمغان آورده است. جنگ های جهانی، کشتا اقلیت ها، آتش سوزی جنگل ها و… از یک سو پرتاب اسان به فضا، کشف راه ای درمان بیماری، کشف ذخایر حیاط بشر، و در آخر ساخت و رشد هوش مصنوعی که در حال حاضر جزو موارد پسنیده مورد بحث ما می باشد.خنده هایی که پدران ما، به فرزندان خود دارند که چگونه بدون خروج از خانه با یک دستگاه کوچک اقدام به خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران طبس می نمایند بدون آنکه اندکی جابجا شوند و مقایسه آن با شرایط زمان خودشان و قص علی هاذا

برای سفر به این شهر زیبا هر چه سریعتر اقدام به رزرو بلیط هواپیما طبس بنمایید چرا که تعداد و ظرفیت پرواز ها محدود می باشد.این شهر را می توان از ابعاد گوناگون مورد هدف گردشگری قرار داد.ابتدا مهمترین  عامل در توسعه و جذب گردشگر وجود بارگاه مبارک امامزاده حسین‌بن موسی‌کاظم، برادر امام رضا(ع) می باشد که خوشبختانه با توسعه زیر ساخت های مدنظر سهم بالایی در جذب گردشگر داشته است.

دومین مورد بحث وجود معادن و ذخایر ذغال سنگ است که با توجه به سطحی بودن آن و میزان خلوص جزو ناب ترین و نایاب ترین معادن جهان برشمرده می شود که هر ساله صدها تکنیسین و نیروی معدن از داخل و خارج اقدام به کشف و استخراج آن می پردازند که متاسفانه در سایه غفلت مسئولین استانی و کشوری این محصول با ارزش بطور کاملا خام و فله ای از طریق ریل های قطاری که تا پای معادن کشیده شده توسط چینی ها سوار بر کشتی ها به مقصد چین صادر می شود و لبخند تلخی بر جا می گذارد.

قیمت بلیط هواپیما تهران طبس

با توجه به بعد مسافتی و دور بودن این شهر از سایر نقاط کشور به صرفه ترین راه رزرو بلیط هواپیما تهران طبس می باشد. هرساله خیل عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی برای زیارت و سیاحت به این نقطه بکر و دیدنی سفر می کنند.

ایرلاین های  مختلف با آگاهی از این موضوع و با توجه به شرایط مناسب جوی در اواخر زمستان و اوایل بهار قیمت این خط پروازی را افزایش می دهند بنابراین بهترین راه برای رفتن به این خطه پیگیری سایت های فروش بلیط می باشد.

سومین مورد جاذبه گردشگری بحت طبیعت غیر قابل تصور و بحث در دل کویر می باشد. این تصور را نمی توان کرد که قبل رزرو بلیط هواپیما طبس به تهران شما سری به روستای ها طبس نزده باشید. در صدر این لیست روستای زیبای ازمیغان وجود دارد که در دل کویر چشم شما به رود خروشان و شالیزار های برنج می افتد .آری تعجب نکنید برنج.

این روستا در فاصله 38 کیلومتری مرکز شهرستان واقع شده است و زیباترین لوکیشن های تصویر برداری از ترکیب نخل و شالی و خانه های خشت و گلی را دارد.در گام بعدی شما را دعوت می کنم به باغ زیبای گلشن طبس که از نظر معماری و طراحی جزو نادرترین باغات کشور محسوب می شود.این باغ در دل شهر واقع شده است و با نخل های سربه فلک کشیده، گل های تزئینی، درختان نارنج و پرتغال فضای دلنشینی را ایجاد نموده است.

رزرو ارزانترین بلط چارتر و لحظه آخری

با این همه جاذبه های گردشگری و صنعتی موجب شده پرواز های مستقیم پایتخت به این شهر مورد تقاضای بالایی قرار گیرد و هر ساله تعداد کثیری از توریست ها به دنبال بهانه ای برای بردن خانواده خود به دل کویر هستند. ایام بهاری که مصادف با تعطیلات می باشد این استقبال بیشتر بودن و موجب می شود نرخ پرواز افزایش یابد. اما تقریبا در سایر ایام رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری  تهران طبس کار دشواری نمی باشد و شما با یک سرچ ساده هم بلیط رفت و هم بلیط هواپیما تهران را می توانید با کمترین هزینه رزرو نمایید.

برای حسن ختام سفرتان دو مکان بی نظیر را توصیه می نمایم در ابتدا با توجه به بعد مسافتی، سری به چشمه آب گرم زیبای مرتضی علی بزنید. جایی که شما در یک آن لذت پیاده روی در آب گرم وسرد را در دره عمیق و میان کوه های سر به فلک کشیده می برید. اما در انتها شما را به روستای خرو و کال جنی دعوت می نمایم جایی که هیجان و ترس را از نزدیک حس خواهید کرد.