عسلویه بر خلاف تصور عموم فقط یک شهر صنعتی نمی باشد. این شهر که در واقع یک شهر بندری می باشد دارای جاذبه های گردشگری زیبا و متنوعی می باشد که می توانید با تهیه بلیط هواپیما رشت عسلویه از آن دیدن کنید. یکی از دیدنی های جذاب این شهر پارک ملی نایبند می باشد. این پارک دریایی که تحت حفاظت محیط زیست استان می باشد، بهترین تفرجگاه شهر می باشد.

یکی دیگر ازجاذبه های دیدنی شهر که پس از خرید بلیط هواپیما عسلویه و بلیط هواپیما رشت می توانید از ان دیدن کنید، روستای هدف هاله می باشد. این روستای زیبا در فاصله  ای نزدیک و حدود 9 کیلومتری شهر قرار گرفته است. این روستای ساحلی زیبا هر سال پذیرای گردشگران زیادی می باشد که برای دیدن این روستا و سواحل صخره ای آن به آن سفر می کنند. وجود جنگل های حرا، سواحل ماسه ای سفید رنگ، وجود سواحل صخره ای با پوشش گیاهی مردابی نقاط قوت گردگشری این روستا می باشد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما رشت عسلویه

همانطور که حتما تجربه ی سفر به جنوب کشور را داشته اید می دانید بهترین زمان سفر به این قیمت از ایران پاییز و زمستان می باشد. پس خرید اینترنتی بلیط هواپیما رشت عسلویه را در این تایم انجام دهید تا بتوانید در یک هوای فوق العاده از سفرتان لذت ببرید.

یکی از جاذبه های دیدنی این شهر که قبل از خرید بلیط هواپیما رشت از آن دیدن کنید، آبشار درزو می باشد. این آبشار از کوهی به نام درزو سرچشمه می گیرد و در پای کوه باعث ایجاد شدن برکه ای زیبا شده است. می توانید بدون هیچ نگرانی و اضظراب در این برکه به آبتنی بپردازید و از سفرتان به این شهر لذت ببرید. این آبشار در روستای اخند واقع شده است که حدودا باید یکساعت پیاده روی کنید تا به آن برسید.

طبیعت بکر و پچوشش گیاهی نادر و منحصر به فرد این منطقه خستگی پیاده روی را از تنتان می زداید. حتما تجهیزات لازم مثل آب آشامیدنی، خوراکی، پاور بانک را همراه خود داشته باشید زیرا در این اطراف امکاناتی از قبیل رستوران و یا اقامتگاه وجود ندارد.

قیمت بلیط هواپیما رشت عسلویه

چشمه کلات واقع در روستای کلات در فاصله ی ای نزدیک یه شهر عسلویه یکی دیگر از مناطق زیبای این شهرستان می باشد که پس از پرداخت قیمت بلیط هواپیما رشت عسلویه می توانید از آن دیدن کنید. اگر دوستدارید در خود شهر به تفریح و خوش گذرانی مشغول شوید نگران نباشید، دهکده ی گردشگری پازارگارد تمام توقعات شما را از تفریح و استراحت برآورده می کند.

این دهکده ی تفریحی دارای امکانات تفریحی و گردشگری بسیار عالی و قابل توجهی می باشد که باعث شده هر ساله در فصل زمستان و نورزو پذیرای تعداد زیادی مسافر باشد. این دهکده دارای فضای بازی کودکان، رستوران و مجهز به انواع تفریحات دریایی و ساحلی مانند جت اسکی و قایق سواری و … می باشد.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

همچنین اگر در تعطیلات نوروزی با خرید رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری به این شهر سفر کنید و به این دهکده ی تفریحی بروید، می توانید قبل از برگشت و رزرو بلیط هواپیما عسلویه به رشت در کنسرت های نوروزی نیز شرکت کنید و همچنین از برنامه ها و جنگ های نوروزی لذت ببرید.