از مسیر های پر رفت و آمد جنوبی کشور می توان به بلیط هواپیما اهواز قشم اشاره نمود. جاذبه های بیشمار ان دو شهر باعث شده است تا مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور و دنیا برای رزرو پرواز در این مسیر اقدام  نمایند.

از مجموع تقریبی 42 الی 50 جزیره جنوبی دریای عمان و خلیج فارس که متعلق به ایران هستتند، نیمی مسکونی و برخی نیز غیر قابل سکونت هستند. در واقع این طور می توان گفت به دلایل مانند شرایط آب و هوایی و محل قرار گیری در دریا، همچنین وسعت و ابعاد آن ها،  جزایر جنوبی ایران فرم ها و شکل های مختلفی به خود گرفته اند.

در واقع همان طور که گفته شد، این موارد و از همه مهم تر موقعیت  استراتژیک قرار گیری آن ها در آب ها باعث شده است که از گذشته تا کنون مورد نظر کشور های مختلف باشند.

در این بین جزیره زیبای قشم به عنوان جاذبه هی طبیعی متعدد به جزیره عجایب هفتگانه ملقب است. که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

سفر شما از شهر مرکز استان خوزستان آغاز خواهد شد و کمی بعد در فرودگاه بین المللی بزرگ ترین جزیره جنوبی کشور به زمین خواهید نشست. پس با ما همراه باشید تا در مورد نکاتی در مورد این مسیر هوایی صحبت  کنیم.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از اهواز به قشم

یک حساب بانکی، کارت بانکی، رمز دوم اینترنتی و مدارک شناسایی مثل کارت ملی همه چیز هایی است که شما برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما از اهواز به قشم لازم دارید.

امروزه به جهان به سمت الکترونیکی شدن پیش رفته و وجود پرداخت های آنلاین امکانی بینظیر را برای مسافران فراهم آورده تا در زمان و هزینه های خود به شدت صرفه جویی کنند.

ما در سامانه انی تیکت 24 این امکان را به شما می دهیم تا به درگاه های پرداخت الکترونیک بانک ها دسترسی داشته باشید و از این روش می توانید به سرع پرواز موردد نظر خود را برای تاریخی که برنامه سفر دارید، خریداری نمایید.

هرچند پرداخت های انلاین ساده ترین روش برای رزرو هستند اما ا توجه به گسترش بیماری کرونا (کووید-19) پیشنهاد ما به شما این است که در خانه و از طریق گوشی تلفن همراه، کامپیوتر شخصی و یا اپلیکیشن آنی تیکت 24 این کار را انجا دهید.

قیمت بلیط هواپیما اهواز به قشم

اجازه دهید کار را برای نخمین قیمت بلیط هواپیما اهواز به قشم ساده کنیم. برای اینکه ز مرکز ستان خوزستان به سمت این جزیره زیب در منطقه تنگ هرمز حرکت کنید دو مسیر وجود دارد.

یکی از این مسیر ها از طریق استان بوشهر به شهر بندر خمیر در استان هرمزگان ختم می شود که بعد از رسیدن به این شهر بندری باید از طریق دریا به مقصد خود برسید.

و مسیر بعدی نیز از طریق استانن های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس به استان هرمزگان و نهایتا بندر پل منتهی می شود. طبیعی است که در هر دو مسیر باید یک سفر زمینی و یک سفر دریایی را انجام دهید تا بتوانید به مقصد برسید.

گفتنی است که مسیر اول و دوم در حدود 1000 تا 1200 کیلومتر درازا دارند و این یعنی 12 تا 13 ساعت رانندگی. بعلاوه ااینکه یک سفر دریایی 45 الی 1 ساعته را نیز به این زمان اضافه کنید.

در قیاس با یک سفر هوایی می توان به راحتی گفت هزینه سفر زمینی گاهی بیشتر نیز می شود ضمن اینکه زمان زیادی برای این کار لازم است. پیمودن این مسیربا هواپیما در حدود کمتر از 1:15 دقیقه به طول  می انجامد. از همین جهت بهتر است ارزانترین پرواز ها را برای بلیط پرواز اهواز قشم در سامانه ما مورد بررسی قرار دهید.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

معمولا بیشتر مسافرانی که به جزیره های جنوبی سفر می کنند به دنبال  بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان هستند. از یک جهت این کار برای بلیط هواپیما قشم  و بلیط هواپیما اهواز کار معقول است.

دیل آن این است که شما برای سیاحات و گردشگری به یک جزیره می روید که سرشار از جاذبه های مختلف است. از طرفی هزینه اقامت و جابجایی در این جزیره و همچنین گردشگری در ان نیز باید برای این سفر در نظر گرفته شود.

چراکه به شمال قول می دهیم گروه های توریستی و شرکت های تور های گردشگری یک لحظه شما را در این جزیره تنها نخواهند گذاشت.

از همین رو بایدد هزینه های لازم را برای بازدید از جاذبه های مثل دره ستارگان، جزیره ناز، نمگه چاه کو، دره سکوت و تفریحات مختلفی مث قایق رانی، غواصی، پارگلایدر و مواردی از این دست را به همراه داشته باشید.

لذا بهتر است هزینه رفت و برگشت را حتی برای بلیط هواپیما قشم به اهواز کمتر پرداخت کنید تا بهتر بتوانید کنتر مالی داشته باشید.