از شهر بادگیر های پرواز های متعددی به جای جای کشور انجام می شود و یکی از این موارد با بلیط هواپیما یزد قشم انجام می شود. بزرگترین جزیره کشورامان در ناحیه تنگه هرمز قرار گرفته. این جزیره به عنوان یکی از بخش های استان هرمزگان به حساب می آید.

جمعیت این جزیره 50 هزار نفر تخمین زده شده است و از لحاظ جغرافیایی در مدار 27 درجه شمالی از مدار استوا قرار دارد. از این رو دارای آب و هوایی گرمی در طول سال است.

میزان رطوبت به دلیل مجاورت با دریا بالا است اما به دلیل اینکه ارتفاعات چندانی در این جزیره وجود ندارد بارش های سالیانه آن بسیار کم است و اکثر روز های سال هوا آفتابی و مرطوب است.

البته در فصل های تابسان و بهار شدت گرمای هوا به حدی زیاد است که برای اکثر مسافران که به این جزیره سفر می کنند قابل تحمل نیست. از این رو بهتر است برای سفر فصل های زمستان و پاییز را انتخاب کنید.

چراکه در این ایام میزان تابش آفتاب مایل تر و ملایم تر است و تا حد زیادی از گرما و حرارت کاسته می شود، از طرفی رطوبت هوا مانع سرد شدن بیش از حد هوا می شود.

اگر با اصطلاحات گردشگری آشنا باشید، حتما تا به حال اسم “های سیزن” (high season) و یا “لو سیزن”(Low season)  را شنیده اید.

این ها بیان گر این هستند که برای مثال یک شهر، در چه ایامی یا به طور دقیق تر فصل هایی از سال،  بیشترین گردشگر و توریست را به خود می بیند و در چه تاریخ هایی ا سال کمترین میزان سفر ها به مقصد آن شهر انجام می شوند.

به همین خاطر در این مسیر هوایی خاص می توان گفت، های سیزن در پاییز و زمستان است و لو سیزن در این جزیره مربوط به فصل های بهار و تابستان می شود.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما یزد به قشم

راه های متنوعی را در سامانه ما می توانید پیدا کنید تا خرید اینترنتی بلیط هواپیما یزد قشم را به انجام برسانید. امروزه دستگاه های دیجیتال و فضای مجازی بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان را تشکیل می دهند. کمتر کسی را می توانید در اطراف خود پیدا کنید که با استفاده از دستگاه های الکترونیکی نظیر موبایل و یا کامپیوتر ها آشنایی نداشته باشد.

لذا خیلی راحت می توانید تاریخی را که برا سفر در نظر دارید در بخش خرید آنلاین سامانه ما وارد کرده و به برسی زمان های مورد نظر خود بپردازید.

اما بد نیست بدانید  که اولین با در چهتاریخی بلی هواپیما قشم به عنوان یکی از مقصد های ایرانیان و یا حتی مسافران خارجی وارد بازار های فروش پرواز شد.

گفته می شود برنامه ریزی ها و نقشه برداری های اولین برای احداث فرودگاه در این شهر به اویل سال های 1300 باز می گردد. این کار تا سال های بعد ادامه یافت تا در ده 1330 اولین بخش های عمرانی تکمیل شد.

در ابتدا زیربنای فرودگاه اولیه در حدود 700 متر بوده است و باندی 3 کیلومتری برای پرواز ها در نظر گرفته شده بود. اولین پرواز ها از این جزیره به پایتخت کشور و در مسیر های دیگر به انجام رسید.

به طور رسمی می توان گفت بنای امروزی و باند های موجود در این فرودگاه در سال های 1360 تا 1370 به تکمیل رسیده و از آن زمان به بعد پرواز های منظم و دوره ای داخلی و خارجی از مبدا، به مقصد این مجموعه فرودگاهی صورت گرفته است.

قیمت بلیط هواپیما یزد قشم

اکثر مردم برای تفریح و گذراندن ایامی خوش به این جزیره سفر می کنند از همین رو بحث قیمت بلیط هواپیما یزد قشم اهمیت می یابد. برای رسیدن به بزرگترین جزیره کشور در نزدیکی تنگه هرمز، راه های متعددی وجود دارد.

یکی این است که مسیر زمینی را برای رفتن انتخاب کنید، در این صورت باید یک مسیر 900 یا 700 کیلومتری را برای پیمایش در خشکی از استان های یزد، کرمان یا فارس، به سمت استان هرمزگان انتخاب نمایید.

سپس با رسیدن به شهر بندی پل، باید چند کلومتری را باقایق ها و کشتی های مسافرتی طی کنید تا بتوانید مقصد خود برسید. اما با استفاده از پرواز شما می توانید تمام این مسیر را در کمتر از 1 ساعت طی بنمایید. چیزی که در سفر زمینی و با وسایلی مثل اتوبوس و یا خودرو های معمولا  8 تا 9 ساعت به طول می انجامد.

هزینه سفر زمینی از یک سمت، از جهت دیگر نرخ گردش در این جزیره و رزرو هتل، غذا و مواردی از این دست را باید در لیست بودجه مالی خود در نظر بگیرید. برای مثال اگر بخواهید از مکان هایی مثل دره ستارگان، غار خربس، قلعه پرتغالی ها و ژئوپارک دیدن کیند حتما باید نرخ های سفر خود را به طور درستی مدیریت نمایید.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

سعی کنید برای سفر خود برنامه ریزی درستی داشته باشید و حتما به دنبال بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان بلیط هواپیما قشم یزد نباشید. به این دلیل که در فصل های پر رفت و آمد مسافران زیادی مثل شما به دنبال اینگونه رواز ها هستند.

از طرفی برنامه ثابتی برا اعلام این دسته از پرواز ها وجود ندارد لذا ممکن است شانس خود را برای اینکه بلیط هواپیما قشم و بلیط هواپیما یزد را با نرخ بهتری به دست آورید از دست بدهید.