اگر به دنبال سفری برای گردشری بین این دو جزیره هستید می توانید بلیط هواپیما کیش قشم را در هر زمانی که بخواهید رزرو نمایید. در میان آب های خلیج همیشه فارس و دریای عمان جزایر متعددی وجود دارد که برخی از آن ها قابل سکونت اند و برخی دیگر به دلیل وسعت کم و شرایط دشوار قابلیت زندگی کردن را ندارند.

در این میان این قشم و کیش که بترتیب به نام های جزیره عجایب هفتگانه و نگین خلیج فارس شناخته می شود، هر کدام با دارا بودن ظرفیت های مختلفی امکان سکونت و زندگی را از سالیان دور برای نسل های گذشته فراهم آورده اند.

در واقع هر دو این جزایر از بخش های استان هرمزگان تقسیم بندی می شوند، و با دارا بودن مساحت 1500 و 100 کیلومتر مریع در رده بزرگترین جزیره های دریای در این آب ها هستند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش قشم

وجود جاذبه های گردشگری متععد در این مناطق باعث شده است که سفر هی زیادی نیز بین این دو جزیره انجام شود از این رو خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش قشم امکانی را برای مسافران فراهم اورده تا بتوانند سفری هوایی بین این دو نقطه داشته باشند.

البته راه های دیگری نیز برای رزرو بیط پرواز برای سفر بین این دو مکان وجود دارد اما با وجود شرایط حساس کنونی و شیوع بیماری کرونا هتر است برای رزرو پرواز از طریق آنلاین اقدام کیند.

با این کار همن زمان بیشتری را ذخیره کردید و هم ایمنی بیشتری دارید. از جهتی دیگر رزرو اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به صورت همزمان هتل ها و اقامت گاه هایی را که برای زمان سفرتان جای خالی دارند ببینید از این رو می توانید به صورت همزمان با رزرو پرواز محل اقامت خود را نیز رزرو کنید.

قیمت بلیط هواپیما کیش قشم

اگر بخواهیم تخمینی داشته باشیم از این که قیمت بلیط هواپیما کیش به قشم چقدر است، باید این نکته را نیز در نظر بگیریم که سایر مسیر ها و روش های سفر چه میزان هزینه بر میدارند.

طبیعی ای است که اولین گزینه ای که به ذهن هر نفر می رسد و شاید جذاب هم باشد این است که بین این دو جزیره یک سفر دریای ترتیب داده شود. البته گزینه بسیار خوبی است اما این را در نظر داشته باشید که زمان سفر آبی حدود 3 تا 4 ساعت بر روی کشتی است و در برخی شرایط به دلیل طوفان و یا مواج بودن دریا ان سفر ها کنسل شوند.

را دیگر این است که از مبدا به سمت بند آفتاب بروید و مسیر 300 کیلومتر را از خشکی طی کنید تا از سمت دیگر خود را به جزیره زیبای قشم برسانید.

در این صورت نیز باز هم شما باید هزینه دوبار سفر دریایی و یک مسیر در خشکی را پرداخت کنید. اما راه آسان تر این است که پرواز های موجود را برای بلیط هواپیما قشم و بلیط هواپیما کیش بررسی کنید. بسته به حجم مسافری که در این دو جزیره وجود دارد، ظرفیتی نیز برای این مسیر هوایی و ر مسیر عکس یعنی بلیط هواپیما قشم به کیش در نظر گرفته می شود.

به صورت تحمینی می توان گفت شاید هفته ای از 2 تا چهار پرواز بین این دو جزیره صورت بپذیرد، و زمان تقریبی کمتر از 30 دقیقه برای رسیدن به مقصد است.

بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان

معمولا در ایام پر رفت و آمد سال مانند نوروز و یا برخی تعطیلات دیگر سال عرضه بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان در این مسیر هوایی بیشتر می شود. علت را می توان در این دانست که مسافران زیادی در این روز ها به قصد گردشگری بین این دو جزیره رفت و آمد می کنند از این رو احتما این که بتوانید ارزان ترین پرواز ها را برای این مسیر خریداری کنید بیشتر است.