قشم یکی از جزایر فوق العاده زیبای ایران در استان هرمزگان می باشد. این جزیره نسبت به کیش شاید از معروفیت کمتری برخوردار است، اما دارای جاذبه های طبیعی بسیار جذاب تر و ویژه تری می باشد که با خرید بلیط هواپیما کرمانشاه قشم می توانید از آنها دیدن کنید.

با همت و رسیدگی مسولین کشور، امکان تبدیل شدن این جزیره به یک قطب گردشگری جذاب در دنیا مهیا می باشد. این کار نیاز به دلسوزی، برنامه ای منظم و بودجه ای زیاد دارد. قطعا هزینه ای که برای آباد سازی این جزیره صورت بگیرد، در طی یکی دو سال از طریق ورود گردشگر به داخل جزیره جبران خواهد شد و به یک سرمایه گذاری بلند مدت تبدیل خواهد شد. هم اکنون نیز شرکت های بزرگی حاضر به سرمایه گذاری و به عهده گرفتن پروژه می باشند. اما اینکه چرا دولت حاضر به رسیدگی و پیشرفت این منطقه نیست، سوالی هست که ما هم علتش را نمی دانیم.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمانشاه قشم

یکی از مناطق و جاذبه های شگفت انگیز جزیره که پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمانشاه قشم و قبل از رزرو بلیط هواپیما قشم به کرمانشاه باید از آن بازدید کنید جنگل های حرا می باشند. این جنگل ها در اثر جزر و مد دریا پدیدار و ناپدید می شوند. قسمت جالب این جنگل ها  این است که آن ها باعت تصفیه آب می شود؛ بدین صورت که نمک آب را فیلتر می کنند و آب شیرین تحویل می دهند.

برای رفتن به این جنگل ها باید توسط یک شخص راه بلد بروید، زیرا دارای راه های پیچ در پیچی می باشد و قطعا شما مسیر را گم خواهید کرد. همچنین توجه داشته باشید این جنگل ها به علت اهمیت زیادشان در منطقه ی حفاظت شده واقع شده است و شما حق ماهیگیری نخواهید داشت. همچنین این منطقه به علت نوع پوشش گیاهیش به زیستگاه دائمی پرندگانی مثل پلیکان، فلامینگو . … تبدیل شده است. بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما قشم و سفر به آن بین ماه های آبان تا اسفند می باشد. در این زمان هوا بسیار مطبوع می باشد.

قیمت بلیط هواپیما کرمانشاه قشم

قیمب یلیط هواپیما کرمانشاه قشم در تطیلات مناسبتی بسیار افزایش پیدا می کند، بهترین راهکار خرید بلیط از قبل می باشد. با قدم گذاشتن به جنگل های حرا خیلی مراقب باشید تا آسیبی به زیستگاه خزندگان و ماهی ها و پرندگان وارد نکنید. قبا از برگشت و خرید بلیط هواپیما کرمانشاه، می توانید از دره ی ستارگان و قلعه پرتغالی ها و جزایر هنگام و ناز نیز دیدن کنید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

پس از خرید بلیط چارتر از امتحان غذاهای جنوبی خوشمزه غافل نشوید. رستوران ناخدا امینی، رستوران سینگو و رستوران سنتی علیشاهی با منوی متنوع غذاهای ایرانی و جنوبی منتظر شما هستند. حال که به دنبال خرید بلیط لحظه آخری برای بازگشت هستید بد نیست سری به جزایر ناز نیز یزنید. در این جزیره می توانید بروی آب قدم بزنید و با دلفین ها شنا کنید. برای رفتن به جزایر ناز باید صبر کنید تا سطح آب پایین بیاید، در این صورت یک جاده ی شنی از قشم به جزایر ناز می بینید که می توانید خود را به جزیره برسانید. جزیره ناز قسمتی از ژئو پارک قشم می باشد.