سوالی که همیشه در بین اعضای یک خانواده مطرح بوده است تا یکی از دو مسیر بلیط هواپیما شیراز قشم یا کیش را برای سفر خود انتخاب نمایند و همیشه این سوال با پاسخ هر دو را برویم همراه می شود. چرا که مزیت های یکی بر دیگری در یک موضوع برتری دارد و در موضوعی دیگر عکس ماجرا صادق است.

نامی که در سالیان اخیر بین جزایر مانند نقطه درخشانی در حال تلالو می باشد جزیره بی همتای قشم می باشد. این جزیره در از توابع استان هرمزگان و در محدوده ای محصور بین بندر عباس، بندرلنگه، جزیره هنگام، تنب بزرگ و کوچک و لارک قرار دارد. با جمعیتی کاملا متغیر 40 هزار نفری هر ساله در فصل زمستان و بهار پذیرای خیل عظیم گردشگران می باشند.

در جنوبی‌ترین نقطه‌ی کشور و در حالی که انتظاری از هیچ کس و هیچ چیز نمی باشد شما با عزیز دردانه این مرز که در دل آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس، خود نمایی می کند می رسید. جزیره‌ای با عجایب بیشمار یا به اصطلاح هفتگانه که هر چه از جلال و جبروتش بخوانیم و بگوییم حق مطلب را ادا نکرده ایم. شما گام در نقاطی خواهید گذاشت چشم بر آثاری خواهید بست گوش بر آوا های تیز خواهید کرد که نظیرش را فقط فقط در این مکان یعنی قشم زیبا تجربه نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز قشم

ما شما را به خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز قشم و سفر کردن به این بهشت گمشده ایران از طریق سایت مطمئن آنی تیکت 24 دعوت می کنیم. اما شما را وادار نمی کنیم که حتما پروازی به این جزیره سفر نمایید چرا که آوردن سوغاتی های زیاد با توجه به مراکز بزرگ عرضه لوازم خانگی و پوشاک برای شما گران تمام می شود.اقدام کردن به رزرو اینترنتی شما را از آلودگی های صوتی، هوا و از همه مهمتر صرفه جویی زمان شما را یاری می نماید.

بزرگ‌ترین جزیره‌ ایران و تنگه هرمز ریشه تاریخی عریض و طویلی دارد که در هر عصری برای خود پادشاهی می کرده است و ساسانیان آغازگر تاریخ این جزیره بوده اند اما ما قصد داریم تا شما را به بهشتی از جاذبه های طبیعی و بکر دعوت کنیم پس ما را همراهی کنید.

اگر اهل سفر کردن به نقاطی هستید تا تجربه قرار گیری در یک لوکیشن فیلم هالیوودی را کسب نمایید در اسرع وقت بلیط هواپیما قشم را رزرو نمایید. دره تندیس‌ها نام اثری است که هوش را از هر انسان بالغی می گیرد. دلیل نامگذاری این دره به این نام هم وجود تندیس‌های بسیار بزرگی است که در این مکان قرار دارد. شکل ظاهری زیبای این نقطه باعث تحقیق و تفحص دانشمندان شده که در پی آن این جزیره کاملا زیر آب بوده است و فسیل‌های ماهی‌ها و صدف‌ها این امر را تایید می کند. شما برای رفتن به این بهشت زیبا باید تنها از قشم به سمت جنوب چند دقیقه ای را ماشین سواری نمایید.

قیمت بلیط هواپیما شیراز قشم

قیمت بلیط هواپیما شیراز قشم به عوامل گوناگونی بستگی دارد چرا که کلاس های پروازی ارائه شده در این خط محبوب بسیار می باشد از کلاس های تجاری برای مشتریان خاص تا بلیط های سیستمی که با صرف هزینه ای محدود می توانید راهی این نقطه از کشور بشوید.شایان ذکر است که با رزرو بلیط هواپیما قشم به شیراز همزمان با مسیر رفت از تخفیفات ارائه شده توسط شرکت ما بهرمند گردید.

رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری

 با توجه به تعداد ایرلاین های زیادی که این مسیر را پوشش می دهند شما می توانید در کل ایام سال به جز اواخر زمستان و اوایل بهار از قافله رزرو ارزانترین بلیط چارتر و لحظه آخری شیراز قشم عقب نمانید. در این ایام حجم تقاضا بسیار زیاد بوده پس دیگر شرکت چارترکننده لزومی به تخفیف دادن ندارد بلکه بلیط چارتر خود را با نرخی بالاتر از سیستمی عرضه می نماید.

اگر در زمستان به این جزیره اسرارآمیز سفر نمایید می توانید بدون تحمل گرما و شرجی بودن هوا از تنگه چاهکوه که آدمی را مدهوش می کند دیدن بفرمایید. دلیل نام گذاری آن هم وجود حفره هایی در کف تنگه برای جمع آوری آب باران توسط اهالی و بومیان این خطه است که بیشتر از فرزندان امروزی خود قدردان مایه حیاط بوده اند پس حتما قبل از رزرو بلیط هواپیما شیراز و بازگشت به شهرتان از این اثر زیبا دیدن بفرمایید.